Aparthotel Ses Savines

14 tips over Aparthotel Ses Savines

A Sleper-Bakels, 20-10-2016
2e verdieping kijk je alle kanten uit
hammels liliane, 6-9-2014

als je geen airco kunt missen moet je als je boekt ineens bij vermelden.

niet alle kamers beschikken over airco, zelfs op reisbureau zeiden ze van wel.

Martijn, 24-7-2014

Ga gerust naar Sant Antoni, alle Restaurantjes prima betaalbaar. Er zijn tientallen supermarktjes, winkels en er is genoeg te zien. Reist u met kinderen? ga dan NIET naar Sant Antoni. Betaal dan iets meer en zoek een andere plaats.

Voor het echte Ibiza, huur een auto of scooter en ga heerlijk al de baaien af, er zijn er zoveel!

Er zijn erg veel feesten en discotheken op Ibiza, maar het hoeft niet. Je kan zelfs in het hoogseizoen nog op veel plekjes genieten van de rust, zon en zee!kortom GAAN!

We hebben een aantal aanbieders voor Ses Savines voor je op een rij gezet:

score, 19-7-2014

Boek een kamer op de derde of vierde verdieping zodat je mooi panoramisch zicht heb. Bij geluidsoverlast hang je strandlakens langs de binnenzijde over de groene luiken en sluit alles af.

TravelAgent1987, 12-5-2014

Neem gedurende de zomermaanden (juni t/m september) oordopjes mee!

Wij hadden dit voor de zekerheid gedaan en hebben hier veel baat bij gehad.

Naast ons balkon was een kleine kermis en daarnaast zat de BeachClub Ocean welke gedurende de hele dag heerlijke lounge muziek aan had staan.

r-b, 9-4-2014

Zonsondergang kijken bij Es Vedra (Cala d'Hort aanhouden en dan linksaf de bergen in)

Ibiza-stad (leuke restaurantjes en barretjes, ook het oude gedeelte is erg mooi)

Qua stranden: Cala Bassa, Cala Comte, Ses Salines, Cala d'Hort, Cala d'en Serra, Santa Eulalia

En zeker een keer Formentera bezoeken!

Max, 14-9-2013

Eivissa (Ibiza-stad)

Cala Salada (auto)

Cala 'd Hort (auto)

Cala Bossa (met de bus)

Cala Compta (met de bus)

Kees, 6-8-2013
De Tulp, RC, Auto huren!, lekker aan het strand lunchen.
Anouk, 25-7-2013

- In een straatje in centrum van Sant Antonio zit een leuk Peruaans-Spaans tentje waar je heerlijke tapas en home-made burgers kunt eten tegen betaalbare prijs.

- Neem de boot naar Cala Bassa, dit is een mooie baai waar je heerlijk kunt zwemmen.

- Er staan een aantal Afrikaanse mensen op de boulevard die proberen iets te verkopen, soms gaan ze een praatje met je aan en 'geven' ze je een armbandje. Zeg gelijk nee en probeer weg te lopen want als je het armbandje om hebt, moet je betalen.

Maria, 7-5-2013
Ga rustig het dorp in als wat oudere want is er supergezellig en de jeugd gaat veel eerder aan de kant zodat je er makkelijk kunt lopen. Is er heel erg druk en heel goedkoop op de gewone terrasjes. Grote discotheken zijn duur prijsborden staan overal bij de terrassen zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

We hebben een aantal aanbieders voor Ses Savines voor je op een rij gezet: