Géén boekingskosten

SpanjeIbizaSant Antoni de Portmany/San Antonio

8.9FantastischScore uit 70 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

76 Reviews over Ses Savines

• 9C28-06-2022

Geweldig!

Zeer prettig hotel direct aan de boulevard en het strand. Niet al te groot en netjes gerenoveerd met behoud van oude elementen. Personeel heeft duidelijk zin in zijn werk en is erg vriendelijk. Eten was prima en wij hadden een gerenoveerde kamer. Dagelijks schone handdoeken en airco. Live muziek in de avond. Genieten op het verhoogde terras aan het strand van de zonsondergang. Veel oudere gasten, stellen en families.

Verhuurbedrijf voor auto en scooters om de hoek. Grote aanrader aangezien San Antonio niet heel geweldig is (vol met Engelse jeugd). Stad is wel erg schoon. O beachclub is vlakbij.

Locatie en personeel zijn echt top. Aanrader.

• 9Margriet11-06-2022

Heerlijk verblijf gehad!

Prima en netjes hotel. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie en bar. Lekker eten in het restaurant en ook het ontbijt was prima. Geen luidruchtige gasten toen wij er waren. De bedden lagen prima, de kamers waren netjes en schoon. Qua prijs/kwaliteit verhouding echt top. Direct aan de boulevard en toch rustig. Paar minuten lopen en je zit middenin de drukte qua restaurants, uitgaansgelegenheden en winkeltjes. Leuk zwembad bij het hotel. Er waren altijd wel lidbedden vrij (gratis). En niet druk in het zwembad.

• 9Bianca11-08-2019

Absoluut een aanrader!

Dit hotel heeft volgens de touroperator 2 sterren, maar wat mij betreft horen zij er zeker 3 te krijgen. De service van alle personeelsleden was meer dan goed. De kamers werden heel erg goed schoongemaakt, het ontbijt en het diner waren prima. De bedden lagen goed en het kussen was ook prima te doen. De ligging van het hotel is helemaal perfect. Net buiten alle drukte, maar via de boulevards met een kleine wandeling zo midden in het centrum. Sommige kamers zijn gerenoveerd en sommige nog niet. Ik had kamer 201 en die was gerenoveerd. Echt niets om over te klagen. Prijs/kwaliteit absoluut heel goed. Mocht je twijfelen dan zeg ik gewoon doen. Wat een fijn hotel en wat een heerlijk eiland.

• 9C. Renken18-06-2019

Geweldig

Wat ze zeggen over dit hotel heb ik niet meegemaakt. Het personeel van Ses Savines is super vriendelijk en luisteren naar elke klacht De regels die ze hebben zijn duidelijk en worden gehanteerd.

• 3Marcos28-10-2018

Nooit meer touroperator!

Zeer slecht hotel en vol met asociale lower class Engelse. Het hotelpersoneel heeft èèn maal een andere kamer aangeboden maar kreeg de ellende niet onder controle en de reisleiding was niet bereikbaar! Om 10 over half zeven iedere morgen begon men zeer luidruchtig het terras recht te zetten en met een bladblazer het terras schoon te blazen. Om 01.00 uur werden er glabakken uit he restaurant en de bar leeggestort in een container die om vier uur weer geleegd. Omdat niemand bereikbaar was zij we de laatste week maar naar een ander hotel gevlucht. Nooit meer Ses Savines en nooit meer deze touroperator!

• 7Peter Overwater14-10-2018

Prima, ruim voldoende

Leuk hotel voor ouderen met uitstekende ligging maar een ijskoud zwembad Door verkeerde ligging

• 5Toon20-07-2018

Niet echt geweldig

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij receptie als in de bediening. Waar ik mij erg aan heb gestoord was de gehorigheid in de kamers. Ik kon letterlijk de gesprekken van mijn buren horen en elke nacht werd ik wakker van personen die terug kwamen van het stappen. Bonken op de deuren, en zelfs het glas van het kastje waar de brandblusser in hing werd aan puin geslagen! Verder waren er bij het zwembad bijna altijd alle bedjes bezet.

• 7Chantal22-07-2017

Veel lawaai voor het hotel

Een week geweest van 9-7 tm 16-7 Prima hotel en schone kamers. Met dagelijkse handdoeken wissel. Bedden zijn toe aan andere matrassen. Ontbijt en lunch zijn goed. Savonds niet gegeten in het hotel. Personeel straalt niet veel uit. Jammer dat je een hele kan sangria moet bestellen en niet een los glas kan bestellen. Veel lawaai door schreeuwende jongeren voor het hotel aan de boulevard en in de gangen. Wordt niks van gezegd. Er staat duidelijk in het regelement dat er geen handdoeken op de ligbedden bij het zwembad neer gelegd mogen worden om deze te reserveren. Dit wordt echter wel gedaan. Niemand in het zwembad en toch alle bedden bezet. Ook hier wordt niets van gezegd.

• 8A Sleper-Bakels20-10-2016

Goede kwaliteit/prijsverhouding

Wij vonden het appartementje heerlijk, werd iedere dag schoongemaakt , schone handdoeken. Inrichting is echt spaans, matrassen waren prima. Uitzicht vanuit kamer 312 was ideaal links naar de weg en supermarkt( voor een vers stokbroodje) rechts naar de zee. Wifi beneden bij de receptie gratis en redelijk snel. Al met al hebben wij genoten hier.

• 8Majori26-09-2016

prima

gezellig, goede parkeergelegenheid, Lekkere tapas, vriendelijk personeel, Wel lawaierig door engelse gasten die diep in de nacht thuis komen.

Aparthotel Ses Savines info

• KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)