Aparthotel Ses Savines

74 reviews over Aparthotel Ses Savines

• 2019
    9Bianca11-08-2019

Absoluut een aanrader!

Dit hotel heeft volgens de touroperator 2 sterren, maar wat mij betreft horen zij er zeker 3 te krijgen. De service van alle personeelsleden was meer dan goed. De kamers werden heel erg goed schoongemaakt, het ontbijt en het diner waren prima. De bedden lagen goed en het kussen was ook prima te doen. De ligging van het hotel is helemaal perfect. Net buiten alle drukte, maar via de boulevards met een kleine wandeling zo midden in het centrum. Sommige kamers zijn gerenoveerd en sommige nog niet. Ik had kamer 201 en die was gerenoveerd. Echt niets om over te klagen. Prijs/kwaliteit absoluut heel goed. Mocht je twijfelen dan zeg ik gewoon doen. Wat een fijn hotel en wat een heerlijk eiland.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9C. Renken18-06-2019

Geweldig

Wat ze zeggen over dit hotel heb ik niet meegemaakt. Het personeel van Ses Savines is super vriendelijk en luisteren naar elke klacht De regels die ze hebben zijn duidelijk en worden gehanteerd.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    3Marcos28-10-2018

Nooit meer touroperator!

Zeer slecht hotel en vol met asociale lower class Engelse. Het hotelpersoneel heeft èèn maal een andere kamer aangeboden maar kreeg de ellende niet onder controle en de reisleiding was niet bereikbaar! Om 10 over half zeven iedere morgen begon men zeer luidruchtig het terras recht te zetten en met een bladblazer het terras schoon te blazen. Om 01.00 uur werden er glabakken uit he restaurant en de bar leeggestort in een container die om vier uur weer geleegd. Omdat niemand bereikbaar was zij we de laatste week maar naar een ander hotel gevlucht. Nooit meer Ses Savines en nooit meer deze touroperator!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Peter Overwater14-10-2018

Prima, ruim voldoende

Leuk hotel voor ouderen met uitstekende ligging maar een ijskoud zwembad Door verkeerde ligging

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Toon20-07-2018

Niet echt geweldig

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij receptie als in de bediening. Waar ik mij erg aan heb gestoord was de gehorigheid in de kamers. Ik kon letterlijk de gesprekken van mijn buren horen en elke nacht werd ik wakker van personen die terug kwamen van het stappen. Bonken op de deuren, en zelfs het glas van het kastje waar de brandblusser in hing werd aan puin geslagen! Verder waren er bij het zwembad bijna altijd alle bedjes bezet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Chantal22-07-2017

Veel lawaai voor het hotel

Een week geweest van 9-7 tm 16-7 Prima hotel en schone kamers. Met dagelijkse handdoeken wissel. Bedden zijn toe aan andere matrassen. Ontbijt en lunch zijn goed. Savonds niet gegeten in het hotel. Personeel straalt niet veel uit. Jammer dat je een hele kan sangria moet bestellen en niet een los glas kan bestellen. Veel lawaai door schreeuwende jongeren voor het hotel aan de boulevard en in de gangen. Wordt niks van gezegd. Er staat duidelijk in het regelement dat er geen handdoeken op de ligbedden bij het zwembad neer gelegd mogen worden om deze te reserveren. Dit wordt echter wel gedaan. Niemand in het zwembad en toch alle bedden bezet. Ook hier wordt niets van gezegd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8A Sleper-Bakels20-10-2016

Goede kwaliteit/prijsverhouding

Wij vonden het appartementje heerlijk, werd iedere dag schoongemaakt , schone handdoeken. Inrichting is echt spaans, matrassen waren prima. Uitzicht vanuit kamer 312 was ideaal links naar de weg en supermarkt( voor een vers stokbroodje) rechts naar de zee. Wifi beneden bij de receptie gratis en redelijk snel. Al met al hebben wij genoten hier.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Majori26-09-2016

prima

gezellig, goede parkeergelegenheid, Lekkere tapas, vriendelijk personeel, Wel lawaierig door engelse gasten die diep in de nacht thuis komen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Fam. van der Sluis16-08-2016

Heerlijke vakantie!

Wij hadden een appartement op de eerste verdieping. Prima uitzicht, ook op het strand. De appartementen die echt recht aan de boulevard zitten en dus recht uitzicht op zee hebben zijn niet beschikbaar voor gasten die via touroperator of een ander reisbureau boeken. Maakt ook niet uit, want de appartementen die aan de zijkanten van het gebouw zitten hebben ook prima uitzicht! Er zit een ijskastje en airco in. Airco en kluisje (6 euro per dag) in je kledingkast moet je voor betalen. Wij hebben geen last van lawaai gehad. Beach club naast Ses Savines gaat om 12 open en 24.00 uur dicht. Je hoort het wel, maar is echt niet storend. Het is ongeveer 15 of 20 minuten lopen naar San Antonio centrum. Leuke wandeling over de boulevard, waar allemaal winkeltjes en restaurantjes zitten. Smorgens haalden wij verse broodje bij het Fruitwinkeltje aan het einde van de steeg 30 meter lopen of bij de Spar, supermarktje, op ongeveer 300 meter lopen. Personeel is ook erg behulpzaam en loyaal. Eten in het hotel is prima en niets over te klagen. Dat hoorde ik van gasten die in het hotel verbleven. Wij zijn bijna niet in het Hotel geweest, ook niet bij de feestavonden of het zwembad. Wij zwommen in zee, jammer dat er geen golven zijn, en savonds gingen we uit eten. Het interieur is wel een beetje...........nou ja, kan beter en servies en glazen enzo is een beetje zielig, maar je hebt niet veel nodig natuurlijk. Koken in het appartement raad ik af. Water koken, blikje opwarmen, eitje koken enzo is prima. TV is er ook, wel borg betalen voor de afstandsbediening, maar die krijg je weer terug. We hadden ook wifi gekocht en beneden in de hal mij het restaurant heb je prima gratis wifi. Geen kinderen van 15 jaar gezien verder, dus mijn zoon heeft zich daar alleen vermaakt, wel erg jammer. Wel jongere kinderen in het hotel. Veel Engelsen, maar echt geen last gehad. Veel jongens en meisjes van 20 tot 30 jaar, die in bikini de boulevard op en neer lopen. Een auto gehuurd om naar de hippie markt te gaan in Es Canar, erg leuk en Ibiza stad savonds gaan om half 7 de bus naar Ibiza stad, dan ben je daar 19.00 uur en kan je even rond lopen en naar de haven lopen. Daar wat eten en de ruïne bekijken. Erg leuk. Overdag is het daar echt te warm voor. Iedere dag schone handdoeken en werd het bed opgemaakt en geveegd en schone theedoek!! Lekkere harde douche en prima bedden.Top.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Jolande01-08-2016

Fantastische ligging aan boulevard

Hotel is in 1 woord prima!! Ligging perfect met uitzicht over de baai. Groot nadeel is de geluidsoverlast 's nachts van het uitgaanspubliek wat over de boulevard loopt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats