Hotel Puchet / Putxet

Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°
Hotel Puchet / Putxet
6,8

Door de centrale ligging is Hotel Puchet een goede uitvalsbasis op Ibiza. Het is een eenvoudig hotel met een zwembad en ‘s ochtends kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet. Het strand ligt op een afstand van 10 minuten lopen. De bus naar Ibiza-stad vertrekt elke 15 minuten. Tip: ga op een dag dat er markt is.

63 reviews over Hotel Puchet / Putxet in het Nederlands

Waardering klopt niet!

Ferdy
1-9-2014

Speciaal hiervoor een account aangemaakt!

Op basis van de goede recensies gekozen voor dit hotel. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en centrum. De eerste indruk was goed, hotel zag er modern en verzorgd uit. Kamers waren ok.

Het eten was ronduit slecht. Het was smakeloos en niet goed bereid. Sommige gerechten waren koud terwijl ze warm zouden moeten zijn. Er stond zelfs een magnetron bij het buffet om het eten opnieuw op te warmen.. Sommige gerechten werden de dag erna in een nieuw gerecht verwerkt.. Verder was de sfeer in de eetzaal slecht. Het personeel was niet gemotiveerd en liep alleen met een somber gezicht rond.

Het zwembad proefde naar zonnebrand. Er werd gedronken en gegeten in en rond het zwembad. Niet erg hygiënisch. Dit hotel wordt voornamelijk bewoond door Engelse jeugd. Dit zorgt voor de nodige ergernis.

Bij binnenkomst staat er een award van Zoover, dat dit hotel excellent is. Maar dat klopt echt niet. Dit is niks meer dan een slecht jeugdhotel!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Heel goed hotel

Demy
6-8-2014

Wij hebben het in dit hotel erg naar onze zin gehad. Het hotel ligt dicht bij de boulevard en op ongeveer een half uurtje lopen naar het centrum. Het is ook mogelijk om met de bus naar het centrum of naar bijvoorbeeld Ibiza-stad te gaan. Het personeel vonden wij heel vriendelijk. Bij het zwembad was elke dag een badmeester aanwezig die alles heel goed schoon hield. Ook was er iedere dag muziek bij het zwembad en animatie (bijv. Watervolleybal en aquagym). Wij vonden het eten ook heel lekker, het ontbijt was heel uitgebreid en ook het diner was prima verzorgd. Het klopt inderdaad dat er voornamelijk Engelsen in dit hotel en in heel San Antonio zitten, maar wij hebben gelukkig helemaal geen last gehad van herrie snachts of vervelende gasten. Kortom: wij gaan zelf zeker nog een keer naar dit hotel terug dus kunnen het iedereen aanraden!

Gereisd Met partner in juli 2014

Voor uitgaande jeugd is dit een fantastisch hotel

T fransem
4-8-2014

De keuze van het eten is zeer minimaal. Erg veel uitgaande jeugd, geeft 's nachts vaak overlast. Kamers netjes en goed ingericht, schoonmaken liet te wensen over. Personeel zeer vriendelijk. Wat betreft ligging ligt het niet ver van bus, strand en uitgaansgelegenheden. Sunstrip is wel half uurtje doorlopen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Goed hotel rustig gelegen

Daphne
14-6-2014

Prima vakantie gehad. Hotel ligt op 10 a 15 min lopen van het strand en het uitgaansgebied. Wel heel veel Engelsen en je merkt echt dat het in San Antionio om het feesten gaat. Hotel ligt wel rustig gelegen. Schoonmaak is goed maar kan altijd beter. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Leggen graag uit welke bus je bijvoorbeeld moet hebben. Handdoeken niet altijd even schoon, soms nog oude make-up vlekken te zien. Leuke barretjes aan het strand. En natuurlijk cafe Mambo voor mooie zonsondergang. Zorg wel dat je op tijd bent want het is daar erg druk ´s avonds. Uit eten kun je het beste doen bij de wat kleinere restaurantjes, het eten is daar veel beter en vaak ook goedkoper. Dus laat de restaurants aan het grote plein aan je voorbij gaan. Overdag kun je makkelijk met een bootje naar een mooi baaitje. Bijvoorbeeld Calla Bassa en Cala Conte zijn zeker aan te raden. Mooie witte stranden en helder blauw water.

Gereisd Met partner in Sat Jun 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

Wilma van Arendonk
9-5-2014

Het Puchet Hotel (betekenis, kleine heuvel) beschikt over zeer klantvriendelijk personeel. Wij kwamen erg vroeg aan bij het hotel en we mochten direct inchecken en kregen onze keurige kamer toegewezen. Bij verlies van onze ontbijtkaart, kregen we direct een nieuwe. Het internet werkte prima en zat in de zeer acceptabele prijs inbegrepen. De kamers waren goed verzorgd en het zwembad en de omgeving keurig in orde. De bedden waren uitstekend. Het ontbijt vonden we zeer gevarieerd en er was heerlijk vers fruit (kiwi's en sinaasappelen). Er zijn diverse supermarkten en een busstation vlakbij het hotel en het strand is op geringe afstand van het hotel te bereiken. Wij vinden het een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

Top Hotel

wendy Vertelman
25-10-2013

Alles aan dit hotel is top! Personeel, ligging, zwembad, schoonmaak. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Goed schoon hotel

m
25-10-2013

Overgeplaatst van el coto ( ook van hun) naar hier. in 1 woord geweldig .. Vriendelijke mensen alles goed verzorgd . Schoon. Goede uitvalbasis om uitstapjes te maken wat we elke dag deden met gehuurde auto ..prachtig eiland en hotel zeker om nog een keer terug te gaan

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Prima Hotel

Mario
16-9-2013

Dit hotel was prijs/kwaliteit een prima hotel, kamers worden prima schoongemaakt, je kan ook zien dat het hotel geheel is opgeknapt. Het personeel is vriendelijk, ontbijt was prima eenvoudig maar goed, warm brood soms nog. Alles top vers dus in orde, diner hadden we bijgeboekt maar meer omdat het prijsverschil van wel of niet, niet zo groot was, wij hebben het afgewisseld af en toe in het hotel en vaker in San Antonio want daar is zoveel eten, dat kan je niet op! Voordeel bij hotel eten, drank was inbegrepen, nog nooit meegemaakt! Afstand naar boulevard was ongeveer 5 minuten lopen maar is goed te doen. Zwembad was keurig onderhouden, en zover ik kon zien elke dag toezicht (ook in september nog) voldoende ligbedden. Al bij al een prima en goedkope uitvalsbasis voor San Antonio.

Gereisd Met partner in Wed Sep 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel

Marjolein
1-9-2013

Net terug van 6 dagen Ibiza. Hotel Puchet is echt een aanrader. Je bent op loopafstand zo in San Antonio zelf bij de boulevard winkeltjes eetgelegenheden, paar clubs. Het hotel is ruim en prima onderhouden. We hadden alleen ontbijt maar dat was goed. Zwembad is ruim genoeg en veel ligbedden en lekkere muziek op de achtergrond. We zijn ook in Ibiza stad geweest prima te doen met bus of scooter huren dan kun je ook heel veel zien. Personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

Janneke
15-7-2013

Goed hotel voor wat je ervoor betaald. kamers worden iedere dag goed schoongemaakt, het ontbijt is goed en het avondeten ook. als je de grote straat afloopt ben je binnen 5 minuten op de boulevard. Goed hotel met goed en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puchet / Putxet in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puchet / Putxet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.