Hotel Puchet / Putxet

Hotel aan zeeWeer vandaag29°22°
Hotel Puchet / Putxet
6,8

Door de centrale ligging is Hotel Puchet een goede uitvalsbasis op Ibiza. Het is een eenvoudig hotel met een zwembad en ‘s ochtends kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet. Het strand ligt op een afstand van 10 minuten lopen. De bus naar Ibiza-stad vertrekt elke 15 minuten. Tip: ga op een dag dat er markt is.

63 reviews over Hotel Puchet / Putxet in het Nederlands

Femke
8-9-2018

Super mooi en groot hotel, kamer word iedere dag schoon gemaakt en je heb iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt is ook heerlijk, ruime keuze en voor ieder wat wils. Het zwembad was ook heerlijk vertoeven en groot zat voor iedereen. Aardig personeel en altijd hard aan het werk. Buitenom een heeerlijke vakantie gehad in hotel puchet

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima uitvalsbasis maar meer ook niet

Ferry
6-9-2018

Goede uitval basis om Sant Antoni te verkennen, rustige wijk en goed eten. Helaas zijn de kamers zeer gehorig, kamers zijn beetje vervallen, harde bedden, kleine beschimmelde douche, kast die met veel kracht pas open schuift, Receptie zegt vrij weinig niet eenw hallo, heel veel engelsen. Zwembad genoeg bedjes en ook goed stevig helaas geen parasols enkel vier grote aan de kant van de eetzaal. Muziek staat vrij hard wat storend is. Wij zijn veel weg geweest dus prima logeerplekje.

Maria Geldof
12-6-2018

Goed en prima hotel je kunt gemakelijk met de bus of taxi naar ibiza stad of naar playa den bossa ibiza is echt een aanrader gezellige mensen leuke feesten mooie stranden goed eten en er is genoeg te doen en je komt lekker tot rust

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Geen aanrader

Renate
15-5-2018

Geloof niet de mooie foto’s aan een strand!! Hotel staat op 10 minuten lopen van het strand in een redelijk rustige wijk in een Engels deel van Ibiza. Weinig te beleven en in april is alles verlaten leeg en gesloten. Om rond te rijden in een auto prima vakantie gehad. Hotel netjes schoon ontbijt prima en aardig personeel. Ik kom er niet meer terug. Heb het wel weer gezien.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!

Romy van Tricht
24-11-2017

Hele vriendelijke receptie! We werden heel snel naar onze kamer gebracht die heel schoon en leuk ingericht was. Bij het zwembad is een regeling dat je daar alleen mag liggen als je ook echt op je handdoek ligt. Je kunt dus niet 's ochtends om 6 uur een handdoek neerleggen om er vervolgens ergens in de middag pas op te gaan liggen, dat is wel goed geregeld! Lopen naar san antonio centrum is te doen maar ik zou het niet aanraden om dat je hele vakantie te doen. Wij hadden voor een paar dagen een scooter gehuurd, dat is wel een enorme aanrader om leuke strandjes en de omgeving te ontdekken. Wil je echter naar Ibiza stad en heel het eiland over huur dan een auto'tje! Het hotel is goed! Prima kamers, goed eten en niet al te duur! Zeker een aanrader mits je een enorme hekel hebt aan Engelse. Wij stoorden ons daar niet aan!

Gereisd Met partner in juli 2016

Denise
1-11-2017

De medewerkers waren heel aardig en behulpzaam. Wij wilden naar een strand en vroegen de weg en er werd ons een mooier strand aangeraden met alle bustijden erbij. We wilden naar Ibiza Stad, maar ze adviseerden ons om naar de markt te gaan en een andere dag naar Ibiza Stad, omdat de markt maar 1x per week is. Bij het zwembad was de badmeester heel vriendelijk. Zette onze bedjes in de zon, droogden de stoelen voor ons af etc.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Schoon, Goede service, Lawaai

Groen
13-10-2017

Niet geschikt voor mensen die een paar uur stilte op de dag nodig hebben. Muziek bij zwembad staat godganze dag aan terwijl iedereen op zijn telefoon de eigen muziek zit te beluisteren. Net of je bij de sjonnies op de camping bent. Weghalen die speakers bij het zwembad, dan is het er aangenaam. De muziek galmt tussen de gebouwen rondom zwembad, en daar heb je dus last van als je op je balcont. Aan de drukke straatkant zal het dus aangenamer zijn. Mini ijskastje is echt mini, bedden prima te doen, goede moderne badkamer, goed en uitgebreid ontbijt. Goede oppasende badmeester(essen) bij het zwembad (voor mensen met kinderen niet onbelangrijk). Ander irritant punt is dat er rondom zwembad mag worden gerookt, moeten ze verbieden, er kan op terras voorzijde hotel worden gerookt, valt niet op tussen de rook van autos. Prachtig zwembad (25 meterbad, prima voor zwemtraining in de ochtend (voordat die ongevraagde muziek wordt opgestart, tenzij je oordoppen gebruikt).

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Trendy

Cock
12-9-2017

Kamers zijn opgefrist en hebben leuk trendy interieur, hadden eerste nacht overboeking, eetzaal is ongezellig, eten is vrij beperkt maar lekker. Je lan pas eten vanaf 20 tot 22u.. s'avonds geen warm water in douche, . Zeer mooi terras op de voorkant , bar personeel vriendelijk. Hebben grote prive parrking. Leuk 3*hotel. Kluisje betalend.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Fijn, goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel!

Rona Gouma
23-8-2017

Ligt net buiten de echte drukte, strand is ca 7 min lopen. Bij het hotel is de hele dag - als zwembad 'open' is een badmeester aanwezig. Ook is er beveiliging die luidruchtige gasten aanspreekt. Geeft fijn gevoel. Bij een vraag of probleem met de kamer wordt dit direct!!! opgelost. Ontbijt: keus genoeg! Wel telkens hetzelfde: Engels ontbijt, fruit, brood, zoetigheid, yoghurt. Helaas erg strikt qua tijd (8.00-10.00). Hele fijne vakantie gehad, mede door goede accomodatie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Keurig

Hofman
5-8-2017

Net hotel. Goed georganiseerd. Keurig personeel.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puchet / Putxet in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puchet / Putxet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.