Hotel Puchet / Putxet

Hotel aan zeeWeer vandaag30°24°
Hotel Puchet / Putxet
6,8

Door de centrale ligging is Hotel Puchet een goede uitvalsbasis op Ibiza. Het is een eenvoudig hotel met een zwembad en ‘s ochtends kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet. Het strand ligt op een afstand van 10 minuten lopen. De bus naar Ibiza-stad vertrekt elke 15 minuten. Tip: ga op een dag dat er markt is.

We hebben een aantal aanbieders voor Puchet / Putxet voor je op een rij gezet:

Soladore

2 reviews over Hotel Puchet / Putxet in het Nederlands

Maria Geldof
12-6-2018

Goed en prima hotel je kunt gemakelijk met de bus of taxi naar ibiza stad of naar playa den bossa ibiza is echt een aanrader gezellige mensen leuke feesten mooie stranden goed eten en er is genoeg te doen en je komt lekker tot rust

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

goed hotel voor jonge mensen tussen 25 en 40

PAUL
12-9-2010

Een prima hotel met een leuk zwembad all inclusive is nogal beperkt.meer n not all included,gewoon n beschaafd kopje koffie is overdag allen maar betalend te krijgen terwijl je wel mixdranken volop kunt afhalen .je bent dus min of meer tot alcohol veroordeeld.typisch hotel voor de party-gangers. San Antonio lijkt me niet de aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.dan heeft ibiza meer te bieden in andere locaties.soms is t wel s gehorig in t hotel de buiten opgestelde nood aggregaat zorgt nogal voor wat lawaai in de avond uren.Al met al is de prijs verhouding kwaliteit goed te noemen.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puchet / Putxet in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puchet / Putxet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.