Hotel Puchet / Putxet

Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°
Hotel Puchet / Putxet
6,8

Door de centrale ligging is Hotel Puchet een goede uitvalsbasis op Ibiza. Het is een eenvoudig hotel met een zwembad en ‘s ochtends kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet. Het strand ligt op een afstand van 10 minuten lopen. De bus naar Ibiza-stad vertrekt elke 15 minuten. Tip: ga op een dag dat er markt is.

23 reviews over Hotel Puchet / Putxet in het Nederlands

Prima hotel

Lisa
2-7-2019

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Stukje lopen naar een stadje. Wij waren er in oktober, het was niet druk in het hotel. Wel mooi weer gehad, zodat we aan het zwembad konden liggen die er verder ook prima uit zag. Schoonmaak werd ook goed gedaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Dennis
23-5-2019

Hotel Puchet heeft een classificatie van 3 sterren, echter is het zijn 3 sterren niet waard. Niet hygiënisch, badkamer niet goed schoongemaakt, oa het toilet en wasbak onder de vlekken. Waarvan kan zelf ingevuld worden. De bedden onder de maat, net een houten plank, vlekken in de lakens en het ruikt muf in de kamer. De omgeving is op loopafstand van centrum SAN antonio en het strand. Veel Engelse toeristen in dit gebied, als je ervan houdt. Verder het zwembad en ontbijt goed. Personeel is vriendelijk. De sloten van de deuren van de kamers mogen vervangen worden want het duur wel even voordat je deur open hebt gedraaid.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed!

Soraya
1-11-2018

Erg goed hotel voor weinig! Hotel daarnaast zitten wel veel luidruchtige Engelse.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Geweldig

Cherry
7-10-2018

Goede sfeer, aardig personeel,
Prima ligging, prima ontbijt, schone kamers.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel maar dan zonder ontbijt

Janneke Kattenberg
13-9-2018

Prima hotel, heel aardig personeel, je kunt werkelijk alles vragen, problemen worden direct verholpen. Top. De ruimte waar het ontbijt gegeven werd was ongezellig, menig kantoorkantine ziet er gezelliger uit. Plakjes kaas en ham, lagen volgens mij te warm, de kaas lag je al zwetend aan te kijken, heb ik niet genomen. Wat ik ook jammer vond dat ik het ontbijt op een bord niet mee naar mijn balkon mocht nemen. Dat zal wel niet gebruikelijk zijn, maar toch.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Denise
1-11-2017

De medewerkers waren heel aardig en behulpzaam. Wij wilden naar een strand en vroegen de weg en er werd ons een mooier strand aangeraden met alle bustijden erbij. We wilden naar Ibiza Stad, maar ze adviseerden ons om naar de markt te gaan en een andere dag naar Ibiza Stad, omdat de markt maar 1x per week is. Bij het zwembad was de badmeester heel vriendelijk. Zette onze bedjes in de zon, droogden de stoelen voor ons af etc.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Trendy

Cock
12-9-2017

Kamers zijn opgefrist en hebben leuk trendy interieur, hadden eerste nacht overboeking, eetzaal is ongezellig, eten is vrij beperkt maar lekker. Je lan pas eten vanaf 20 tot 22u.. s'avonds geen warm water in douche, . Zeer mooi terras op de voorkant , bar personeel vriendelijk. Hebben grote prive parrking. Leuk 3*hotel. Kluisje betalend.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Keurig

Hofman
5-8-2017

Net hotel. Goed georganiseerd. Keurig personeel.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf

Engel
10-9-2016

hebben 9 dagen doorgebracht in hotel Puchet. Mooi hotel met moderne, schone kamers. Personeel is vriendelijk, toen we aankwamen, bracht de man van de beveiliging ons naar de hotelkamer en gaf een korte rondleiding. Het zwembad is fijn, er zijn altijd genoeg bedjes en handdoeken leggen is niet toegestaan. Ook als je wat later bij het zwembad komt, wordt er altijd gezorgd dat je een bedje hebt. Het ontbijt is iedere dag hetzelfde, maar wel genoeg keuze. Het enige nadeel voor ons waren de vele Engelsen in het hotel, het leek soms ook wel of zij werden voorgetrokken. Het centrum van San Antonio ligt op 15 minuten lopen, ook hier is alles op de Engelsen gericht. Wij gingen liever naar Ibiza-stad. (Met de bus maar 2 euro).

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puchet / Putxet in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puchet / Putxet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.