Hotel Puchet / Putxet

Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°
Hotel Puchet / Putxet
6,8

Door de centrale ligging is Hotel Puchet een goede uitvalsbasis op Ibiza. Het is een eenvoudig hotel met een zwembad en ‘s ochtends kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet. Het strand ligt op een afstand van 10 minuten lopen. De bus naar Ibiza-stad vertrekt elke 15 minuten. Tip: ga op een dag dat er markt is.

4 reviews over Hotel Puchet / Putxet in het Nederlands

Fijn, goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel!

Rona Gouma
23-8-2017

Ligt net buiten de echte drukte, strand is ca 7 min lopen. Bij het hotel is de hele dag - als zwembad 'open' is een badmeester aanwezig. Ook is er beveiliging die luidruchtige gasten aanspreekt. Geeft fijn gevoel. Bij een vraag of probleem met de kamer wordt dit direct!!! opgelost. Ontbijt: keus genoeg! Wel telkens hetzelfde: Engels ontbijt, fruit, brood, zoetigheid, yoghurt. Helaas erg strikt qua tijd (8.00-10.00). Hele fijne vakantie gehad, mede door goede accomodatie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig hotel

Wilma van Arendonk
9-5-2014

Het Puchet Hotel (betekenis, kleine heuvel) beschikt over zeer klantvriendelijk personeel. Wij kwamen erg vroeg aan bij het hotel en we mochten direct inchecken en kregen onze keurige kamer toegewezen. Bij verlies van onze ontbijtkaart, kregen we direct een nieuwe. Het internet werkte prima en zat in de zeer acceptabele prijs inbegrepen. De kamers waren goed verzorgd en het zwembad en de omgeving keurig in orde. De bedden waren uitstekend. Het ontbijt vonden we zeer gevarieerd en er was heerlijk vers fruit (kiwi's en sinaasappelen). Er zijn diverse supermarkten en een busstation vlakbij het hotel en het strand is op geringe afstand van het hotel te bereiken. Wij vinden het een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

Top Hotel

wendy Vertelman
25-10-2013

Alles aan dit hotel is top! Personeel, ligging, zwembad, schoonmaak. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Solfly

Prachtig hotel een echte aanrader

Alex
24-10-2011

Hotel Puchet / Puxtet is de afgelopen jaren gerenoveerd en ziet er prachtig uit. Op het gebouw is niets aan te merken helaas ligt het hotel aan een redelijk drukke weg waar de kamers en het terras aan de voorzijde last van heeft. De weg is voor 50 km per uur maar er wordt vaak veel harder gereden. Min punt is het eten, het ontbijt is oke maar wij hadden all inclusive geboekt en dus ook lunch en diner. Er was geen buffet maar een keuze menu, er kon uit 3 starters, 3 hoofd gerechten en 3 nagerechten gekozen worden. De kwaliteit was van het niveau frituurpan en de porties veel te groot waardoor er veel weggegooid werd. Het hotel zelf is prachtig, alles schoon, netjes, alles werkt en met de glimmende marmeren vloeren lijkt het op een 5 sterren hotel. Wij waren er met z'n drieen en hebben een prima verblijf gehad met een leuke groep Nederlanders. De kwaliteit van het eten is slecht, ons advies is dan ook om geen all inclusive te boeken ook al is dat goedkoop. Verder een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puchet / Putxet in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puchet / Putxet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.