Hotel Puchet / Putxet

Hotel aan zeeWeer vandaag30°20°
Hotel Puchet / Putxet
6,8

Door de centrale ligging is Hotel Puchet een goede uitvalsbasis op Ibiza. Het is een eenvoudig hotel met een zwembad en ‘s ochtends kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet. Het strand ligt op een afstand van 10 minuten lopen. De bus naar Ibiza-stad vertrekt elke 15 minuten. Tip: ga op een dag dat er markt is.

34 reviews over Hotel Puchet / Putxet in het Nederlands

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk, mooi groen eiland

Jos lampe
2-11-2018

Er komen nog wel extra kosten bij het hotel ter plaatse bij: voor 1 week €30! Verder prima hotel, heerlijke bedden, lekker ontbijt, aardig personeel, afgesloten parkeerplaat! Heel koud water zwembad!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dieven als schoonmaak medewerksters!

Willeke
4-10-2018

Om te overnachten was het prima. Ook het ontbijt was prima. Maar...... na de schoonmaak miste wij 1 hotelpas om de kamer te openen Direct gemeld en we kregen een andere pas voor de electriciteit. Helaas was de dag erna ons net gepinde geld uit de kluis verdwenen toen we voor 30 min. even gingen ontbijten. Met de beelden van een zelf geplaatste camera de balie medewerkster geconfronteerd. Ook van het doorzoeken van onze persoonlijke spullen door een schoonmaak medewerkster. De balie medewerkster eiste ter plekje de beelden op. Niet dus! Eerst de mogelijkheid geboden om de medewerkster het geld terug te laten geven. Niet dus...... toen aangifte gedaan van diefstal. Geen medewerking of begrip van de balie medewerksters. Wij gaan hier nooit meer naar terug! Erg onbetrouwbaar schoonmaak personeel!!!!!! Bedrijf waar we de auto hadden gehuurd was Super!!!!!!

Gereisd Met partner in september 2018

nooit meer

pim
23-9-2018

Redelijk hotel. De hele dag door keiharde muziek bij het zwembad; waardeloos. Ontbijt goed verzorgd. Diner ronduit slecht, zijn prijs absoluut niet waard. Zeer vervelende, onbeleefde en niet gastvrije restaurantmanager. Deze man hoort hier niet thuis, kijkt constant op horloge of de deuren eindelijk gesloten kunnen worden. Hotel is geen aanrader.

Femke
8-9-2018

Super mooi en groot hotel, kamer word iedere dag schoon gemaakt en je heb iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt is ook heerlijk, ruime keuze en voor ieder wat wils. Het zwembad was ook heerlijk vertoeven en groot zat voor iedereen. Aardig personeel en altijd hard aan het werk. Buitenom een heeerlijke vakantie gehad in hotel puchet

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima uitvalsbasis maar meer ook niet

Ferry
6-9-2018

Goede uitval basis om Sant Antoni te verkennen, rustige wijk en goed eten. Helaas zijn de kamers zeer gehorig, kamers zijn beetje vervallen, harde bedden, kleine beschimmelde douche, kast die met veel kracht pas open schuift, Receptie zegt vrij weinig niet eenw hallo, heel veel engelsen. Zwembad genoeg bedjes en ook goed stevig helaas geen parasols enkel vier grote aan de kant van de eetzaal. Muziek staat vrij hard wat storend is. Wij zijn veel weg geweest dus prima logeerplekje.

Geen aanrader

Renate
15-5-2018

Geloof niet de mooie foto’s aan een strand!! Hotel staat op 10 minuten lopen van het strand in een redelijk rustige wijk in een Engels deel van Ibiza. Weinig te beleven en in april is alles verlaten leeg en gesloten. Om rond te rijden in een auto prima vakantie gehad. Hotel netjes schoon ontbijt prima en aardig personeel. Ik kom er niet meer terug. Heb het wel weer gezien.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!

Romy van Tricht
24-11-2017

Hele vriendelijke receptie! We werden heel snel naar onze kamer gebracht die heel schoon en leuk ingericht was. Bij het zwembad is een regeling dat je daar alleen mag liggen als je ook echt op je handdoek ligt. Je kunt dus niet 's ochtends om 6 uur een handdoek neerleggen om er vervolgens ergens in de middag pas op te gaan liggen, dat is wel goed geregeld! Lopen naar san antonio centrum is te doen maar ik zou het niet aanraden om dat je hele vakantie te doen. Wij hadden voor een paar dagen een scooter gehuurd, dat is wel een enorme aanrader om leuke strandjes en de omgeving te ontdekken. Wil je echter naar Ibiza stad en heel het eiland over huur dan een auto'tje! Het hotel is goed! Prima kamers, goed eten en niet al te duur! Zeker een aanrader mits je een enorme hekel hebt aan Engelse. Wij stoorden ons daar niet aan!

Gereisd Met partner in juli 2016

Schoon, Goede service, Lawaai

Groen
13-10-2017

Niet geschikt voor mensen die een paar uur stilte op de dag nodig hebben. Muziek bij zwembad staat godganze dag aan terwijl iedereen op zijn telefoon de eigen muziek zit te beluisteren. Net of je bij de sjonnies op de camping bent. Weghalen die speakers bij het zwembad, dan is het er aangenaam. De muziek galmt tussen de gebouwen rondom zwembad, en daar heb je dus last van als je op je balcont. Aan de drukke straatkant zal het dus aangenamer zijn. Mini ijskastje is echt mini, bedden prima te doen, goede moderne badkamer, goed en uitgebreid ontbijt. Goede oppasende badmeester(essen) bij het zwembad (voor mensen met kinderen niet onbelangrijk). Ander irritant punt is dat er rondom zwembad mag worden gerookt, moeten ze verbieden, er kan op terras voorzijde hotel worden gerookt, valt niet op tussen de rook van autos. Prachtig zwembad (25 meterbad, prima voor zwemtraining in de ochtend (voordat die ongevraagde muziek wordt opgestart, tenzij je oordoppen gebruikt).

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Pauline
24-6-2017

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Puchet . Het hotel is heel schoon , heeft heel vriendelijk personeel en een hele centrale ligging. Wij hadden er alleen ontbijt bij geboekt en dat is prima. Alleen het restaurant waar het ontbijt word geserveerd kan wel wat gezelliger worden ingericht. Verder was alles super!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2017

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puchet / Putxet in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puchet / Putxet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.