2 vragen over Hotel Puchet / Putxet

• Danielle, 10-05-2018

Verblijf....supermarkt

Hallo over 3 weken ga ik met m'n 18 jarige dochter naar dit hotel. Hoe zijn de prijzen wat eten en drinken betreft. Is er een supermarkt in de buurt en mag je bijvoorbeeld fles frisdrank in je koelkast op de kamer zetten? Ook ben ik benieuwd wie er in de 1e week juni ook in dit hotel verblijven. Groetjes danielle

• Esther, 15-01-2012

Drinken tijdens avondeten

Wie heeft er informatie voor mij over wat er is inbegrepen bij het halfpension? Zit het drinken tijdens het avondeten er ook bij inbegrepen?

Laura, 21-06-2012

Wij hebben maar een keer gebruik gemaakt van het avondeten. Voor zover ik weet zat het drinken er niet bij inbegrepen maar de prijzen in het hotel vielen best mee. Cocktails 5,- en pint bier 3,-. Frisdrank ligt tussen de 2,- en 2,50,- Ik raad het halfpension ten zeerste af. Het eten is echt niet lekker! Elke avond uiteten is inderdaad wel prijziger maar je maakt wel de meest mooie dingen mee!!!!