Aparthotel Playa Bella

5 reviews over Aparthotel Playa Bella in het Nederlands

Mooie leuke locatie maar niet met jonge <5 kids

Dennis
4-8-2018

Fijn aparthotel receptie zeer goed. Kamers ok vooral fijn de goede airco. Groot min punt kamers zeer gehorig en met alles gericht op Engelsen raad ik deze accommodatie niet aan met kleine kinderen. Ibiza erg leuk mooi vriendelijke mensen en de prachtigste stranden en dat water alsof je in de caribbien bent. Tip de hippie markt is alleen op woensdag en zeer de moeite waard beetje toeristisch maar erg leuk.

Mooi ligging

Henk van den Brink
8-10-2016

Nette accommodatie met mooie ligging en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in september 2016

Uitstekend

Wim
29-9-2016

Schoon, netjes, vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in september 2016

D-reizen

Accommodatie met alleen Engelsen (Sant Antoni)

Gezin met grotere kinderen
28-8-2016
  • Appartement was goed (2 slaapkamers), airco kon aanblijven. Slaapkamers en bedden waren goed. Handdoeken werden 2x vervangen in de 10 dagen en bedden om de twee dagen opgemaakt. Bank was zeer slecht. We hadden half pension (ontbijt en diner) wat je op het terras van restaurant Bahia moest eten. Bediening was matig tot redelijk, deden geen moeite. Ontbijt was Engels (eieren, spek, worst en bonen) of toast met jam. Keuze van diner was voldoende (spaghetti, spareribs, vis, kebab etc.) Zwembad had zout water. Dat was wel even schrikken. Wel leuk zwembad en gelukkig ook diep gedeelte voor grotere kinderen.

• In onze vakantieperiode waren er alleen maar Engelsen en wij de enige Nederlanders. Dat was wel erg jammer, vooral voor de kinderen. Elke ochtend stonden mensen om 8.45u om het hek van het zwembad (een medewerker maakte het zwembad schoon). Op zijn teken rende iedereen naar de bedden en legden gauw handdoeken neer en velen zag je dan uren niet meer. Pas na 16.00u kwamen er weer bedden vrij. Erg vervelend, als je bv. dagje weg geweest was. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Prima complex

Drieman
12-6-2015

Wij hadden een ruim 3 kmr app. met prachtig uitzicht op zee en zwembad boven het Bahia restaurant. De bedden zijn wel aan de harde kant. Nadeel in deze kamer is dat de buis van de afzuigingsinstallatie van het restaurant door de kast van de slaapkamer loopt. Het gevolg hiervan is dat je van 9.00 uur tot 23.00 uur de installatie hoort. Overlast van muziek is aan deze kant van het gebouw echter beperkt. Een aantal dagen wat overlast van dronken Engelsen gehad die 's nachts luid praten bij thuiskomst en aanbellen. Mooi zwembad dat goed wordt schoongehouden en leuke glijbanen voor kleine kinderen. Ontbijt is helaas erg op Engelsen gericht (het complex zit ook voor 90% vol met Engelsen). Als je niet van eieren, spek, worst en bonen houdt, kun je verder toast met jam krijgen. In de straat achter het complex zitten nog diverse restaurantjes en winkeltjes. Het centrum van San Antonio is goed bereikbaar met de watertaxi voor 3,- euro p.p. op 5 minuten loopafstand langs het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Playa Bella in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Playa Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.