Hotel Piscis Park

11 reviews over Hotel Piscis Park in het Nederlands

Geweldige ligging

Irma
26-8-2017

Mooi gelegen en superschoon hotel. Erg uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Jammer van de lawaaierige Engelse jongeren in de nacht.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk gehad

Suzanne
23-8-2017

Schoon en netjes hotel, ontbijt is prima en genoeg keus. Er verblijven wel veel jongeren maar we hebben er eigenlijk geen last van gehad. San antonio is meer voor de jeugd, voor volwassene is ibiza stad veel leuker!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Verschrikkelijk !!!!

Dave
7-8-2017

De ligging is ideaal, de straat over en je staat op het strand. de andere kant op en je staat op het busstation, en daar moet je zijn ook. Het hele hotel zit vol luidruchtige engelse tieners die halfnaakt het hotel misbruiken. de hele nacht schreeuwen zingen en op de deuren beuken. ga je om te feesten dan is dit ideaal maar wil je af en toe een uur slapen vergeet het maar. het personeel is afgestompt door al dit misbruik en kan tegen "normale" gasten geen fatsoenlijk woord meer uitbrengen. Faciliteiten en eten waren qua prijs / kwaliteit redelijk. kamer was dramatisch.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Nooit meer

MC-arino
29-7-2017

Waar zal ik eens beginnen, het begon al bij de aankomst van het hotel toen we te horen kregen dat onze kamer nog niet klaar was. ( aankomst tijd 23:00 ) 2 uur later konden we eindelijk onze kamer en het eerste wat ik deed was de kamer inspecteren om te kijken of er dingen kapot waren in de kamer. wat bleek nou het bed was doorgezakt. Toen ik dit constateerde ben ik direct naar de receptie gegaan en gemeld. Vervolgens werd de beveiligingsambten gebeld en ik werd verzocht om met hem mee te gaan. na dat de beste man het bed had gezien. werden wij beschuldig van dat wij het bed kapot hebben gemaakt. ( ik heb dit nog nooit mee gemaakt )

vervolgens ben ik in discussie gegaan met de hotel manager over het feit dat wij on te recht werden beschuldig van vernieling door zijn personeel. ( Dit gesprek heeft in het spaans plaats gevonden aangezien het personeel gebrekkig engels kon )

Ons zie je hier niet meer terug!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Vreselijk !

Martha
9-6-2017

Het hotel zelf is niet slecht ,maar de vreselijke gillende dronken voornamelijk Engelse mensen maken dat je niet één nacht kan slapen .Ik begrijp dat als je in het uitgaanscentrum zit je best geluiden om je heen hoort dat is ook geheel niet storend maar in de nacht het bonken op de deuren en het gillen in de gangen het besmeuren van de liften en de drank over de vloeren dat is toch niet normaal.Er zit dan wel een bewaker maar die doet er ook niets aan hij kan ook niet het hele hotel in zijn ééntje in de gaten houden nee nooit meer naar hotel Piscis!!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Nooit meer

Hanne
27-7-2015

Het hotel viel heel goed mee, prijs/kwaliteit. Maar de mensen die er verbleven waren verschrikkelijk. Ik kwam zelf ook om te feesten maar dit ging erover. Alleen maar Britten die heel de nacht/ochtend door roepen en op deuren bonken. Dingen in het rond gooien, plassen en roken op de trappen. Eten aan de muren smeren. Het personeel deed als bij wonder nog een beetje moeite om vriendelijk te zijn. Dit hotel heeft gewoon slechte punten en weinig sterren door de gasten die het hotel zo marginaal maken. De ligging was wel zeer goed, recht in het centrum van San Antoni. Het hotel werd elke dag grondig gepoetst. En het eten was best goed en gevarieerd.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NOOIT MEER!!!!!!

Mevr de Beer
7-8-2012

De ligging is perfect, maar daar is ook alles mee gezegd. Vieze kamers. - Licht deed het niet. - Badkamer was heel erg klein. - Geen stoelen op het balkon. - Airco deed het niet. Zijn 4x naar de receptie geweest gevraagd of ze het wilden maken, zijn steeds geweest (zeiden ze) maar tot vertrek geen airco gehad.

Taxi chauffeurs zeiden ook dat dit het slechtste hotel is. Per jaar springen er gemiddeled 4/5 hotel gasten naar beneden...

Zijn bijna alleen maar engelse jongeren in het hotel aanwezig die zeer luidruchtig zijn. Als je 's avonds terug loopt naar je kamer kom je nog wel eens een dronken persoon op de grond tegen. Het was echt een vreselijk hotel nooooit meer

Gereisd Met partner in augustus 2012

Verschrikkelijk

Nicky & Marieke
4-8-2009

De hotelkamer op zich goed. Ontbijt klein, maar fijn. Avondeten verschrikkelijk. Lawaai is echt niet voor te stellen. Geen airco.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 04 2009 17:34:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie

Wendy
5-2-2009

Het hotel was misschien niet wat we verwacht hadden, maar het was super!! Je moet hier niet heen gaan als je veel wilt slapen, rust wil en geen last van jongeren wilt hebben... Het is écht een jongeren hotel, maar super! De wave over alle balkons, muziek, gezelligheid... Je moet echter wel echt goed op je geld letten (kluisje huren!!). Verder zou ik niet aan de achterkant willen zitten, hier valt niets te zien of beleven. Als je meer rust wilt, dan is dit natuurlijk wel een optie. Het hotel is verder goed gelegen, dicht bij het strand.

Het nadeel is wel dat er bijna alleen Engelsen zitten. Dit vonden wij niet zo leuk dan..

Al met al, je zult er een super vakantie hebben!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008
2008

Goedkoop .. je krijgt waar je voor betaalt !

Jennifer
1-9-2008

Tja , wat moet je hiervan zeggen.. Na heeeel veel slechte recensies te hebben gelezen op een site hield ik mijn hart vast. Ik ben bovendien iets ouder dan de gemiddelde gast in het hotel ( 31).. Als je deze tips en adviezen gebruikt zal het hotel niet tegenvallen : 1 ( heeeel belangrijk ) vraag om een kamer aan de achterkant ! 2 neem goede oordopjes mee 3 neem direct een kluisje 4 er wordt veel gejat in het hotel dus laat je deur dicht als je niet op de kamer bent !!!!!!!

Bij mijn vriendin op haar kamer is een strandlaken van het balkn gehaald en schoenen uit de kamer ! Het hotel heeft prima ontbijt , lekkere kaas en broodjes en het avondeten is oké.. Het smaakt best... Het strand ligt aan de overkant ... San Antonio zelf kun je vergelijken met Lloret de Mar , maar dan 99% engels.. Het busstation ligt op loopafstand .. Hiervandaan vertrekkeb bussen naar Ibiza stad , maar ook de hele nacht naar 'Amnesia 'en "privilege". Entree : 50 euro .. drankje in amnesia 15 euro

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piscis Park in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piscis Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.