Hotel Palladium Hotel Palmyra

Hotel aan zeeWeer vandaag27°21°
Hotel Palladium Hotel Palmyra
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Palmyra voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Palladium Hotel Palmyra in het Nederlands

Ik kom zeker nog eens terug

Hilde
4-9-2019

Het is een mooi hotel, heel centraal gelegen, San Antonio centrum en haven is op wandelafstand. Minpuntje zijn de plaatsen aan het zwembad je moet uiterlijk om 9u30 je handdoek gaan leggen of je hebt geen plaatsje meer rond het zwembad. Ook voldoende animatie voor volwassenen. Niet overdreven net genoeg. Het eten is ook heel lekker elke dag een ander buffet. Wij zijn met de taxi naar Ibiza Centrum geweest, moet je zeker doen is heel mooi. En zijn met de taxi af de luchthaven gekomen voor een 35 eur. Waren midden augustus en taxi's voldoende aan de luchthaven.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Fantastich hotel,

Fam.Truyens
10-6-2019

Prachtig hotel, fijn onderhouden, prima eten, zeer vriendelijk personeel, geen enkel min punt te vinden, eten is er overvloedig en voor elke wil wel iets, drank voldoende keus en niets is te veel voor het bar personeel . wij waren voor het 2 jaar op rij daar en kregen zelfs een geschenk. bedankt aan iedereen van het hotel voor ons zo een fijne vakantie te bezorg en. En tot de volgende keer.

Zeer aangenaam

karin
19-5-2019

Fijn hotel, mooie ligging aan een baai (direct aan het strand)met restaurantjes en bars op loopafstand. Eten is goed, zeer goede service, uitermate vriendelijk personeel, ruime schone kamer. Goede animatie (julie, silvie en elpi) zelfs nederlands sprekend, ook fijn voor bijkomende info over het eiland. Zwembad is niet zo groot maar wel gezellig om te vertoeven.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima!

T. Jansen
3-5-2019

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel en prima eten. Het hotel ligt aan de baai van San Antonio waar we prachtige zonsondergangen zagen. Nadeel is dat de kamers erg gehorig zijn. Dat, in combinatie met veel Engelse gasten die vanaf 10.00 uur ' s morgens al aan het bier zitten, maakte dat we geen nacht rustig door hebben kunnen slapen.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Hotel is een aanrader!

J.w v.d.Eijnden
30-4-2019

Hotel Palladium is een uitstekend hotel met zeer goede keuken en erg vriendelijk personeel. De kamers zijn gewoon goed en lekker schoon.Wel een keer fijn een hotel zonder kinderen. Wij waren rijkelijk vroeg in het seizoen en dat is geen aanrader!!! Veel zaken en terrassen gingen pas op 1 Mei open.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch!

Roos Voesenek
25-4-2019

Het hotel is geweldig. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, alles perfect. Met name de entertainment in de avond was geweldig. Iedere avond live muziek en een geweldig entertainment team.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Laura
14-4-2019

Top hotel! Vriendelijkheid van het personeel, ook al is het all inclusive, bediening met een glimlach van hardwerkende mensen. fantastisch eten, ruime kamer, mooi zwembad. Sant Antoni leeft nog niet echt in april maar dat vonden wij juist fijn. Relaxte sfeer.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

luc T
25-9-2018

+Geweldig goed hotel ,goede service, mooie ligging aan de zee en je wandel zo naar sant Antoni, het eten is uitermate goed met heel veel keus en allemaal even goed de kamers zijn groot en goed onderhouden, iedereen is even vriendelijk en ze doen wat je vraagt , je krijgt zelfs een drankje bij aankomst, t 'was de moeite waard alleen voor mij wat te kort in zo een goed hotel bedankt aan iedereen voor de fijne vakantie

wij komen zeker en vast terug - geen

Gereisd Met partner in september 2018
Hospitality Manager, Social Media, 19-10-2018

Geachte Luc T, Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakantie op Zoover te delen. We zijn blij om te weten dat u een fantastische tijd bij ons had dankzij onze faciliteiten, onze vriendelijke medewerkers en ons eten. Wij hopen u te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie. Met vriendelijke groeten. Eliana, Hospitality Manager

Prettig hotel, maar helaas toch wat kanttekeningen

van Ravenswaaij
1-7-2016

Na lang zoeken voor onze vakantie bij Palmyra uitgekomen; reden van de keuze was onder meer ligging aan het strand, hoge beoordelingen, en goede prijs/kwaliteitverhouding. In grote lijnen zijn de zaken erg goed voor elkaar bij Palmyra. Eten is prima, Kamers zijn groot en schoon, badkamer is royaal, Personeel is erg vriendelijk, en het zwembad wordt elke dag gecontroleerd en schoongemaakt.(Wel op tijd zijn voor een bedje zoals in zoveel hotels met zwembad) Wat er duidelijk minder is, is de isolatie in het hotel. Wij zijn meerdere keren wakker geworden s'nachts door feestvierders die tegen 4 uur s'nachts in de kamer boven ons arriveerden. Letterlijk alles was te horen; gebonk van voetstappen, toilet/douchegebruik, en met name het doorspoelen van het toilet is niet te missen. Wat hierbij ook niet help waren de gewoon ronduit keiharde bedden; zeker als je thuis een zachte boxspring gewent bent, heb je met de ''houten plank'' in palmyra niet de nachtrust die je graag wil. Tot slot dan nog de ligging. Wij hebben ons erg verkeken op Sant Antoni. Voor ons is St. Antoni een plek waar we nooit meer naartoe gaan wegens de vele luidruchtige en onbeschofte engelse jongeren. 2 Jaar terug aan Playa d'en Bossa gezeten, en het publiek hier was een stuk prettiger. Palmyra ligt pal aan de boulevard langs alle kroegen/disco's/ en met name engelse pubs waar het er dus luidruchtig aan toe gaat. Samengevat: Palmyra zou in mijn beleving moeten investeren in een goede isolatie(ook vanwege het lawaai s'nachts langs de boulevard), en betere bedden.

Gereisd Met partner in juni 2016
Hospitality Manager, Social Media, 2-7-2016

Dear Ravenswaaij, We would like to thank you for taking your time comment your stay with us. We are glad to hear all your nice compliments and in the main time, we regret to hear that your stay with us did not pleased you in full as we would have liked. All your suggestions are taken into consideration and we assure we will work in order to improve anything involving peace and relax in our hotel. Hopefully you change your mind and repeat our hotel in the future. Kind regards, Natalia, Hospitality Manager

Mooi hotel!

Miranda
30-6-2016

Mooi net hotel Alleen het zwembad is een ramp Te klein.....ligbedjes tegen elkaar...en als je niet voor 8uur een handoek op de stoel hebt liggen is er geen plaats Dan maar naar het strand....21 euro per dag voor 2 bedjes en 1 parasol :-( Hier zou het hotel nog iets aan moeten verbeteren Verder compliment voor Aiva van het animatieteam Ze maakt met iedereen een praatje en probeert het je naar de zin te maken :-)

Gereisd Met partner in juni 2016
Hospitality Manager, Social Media, 2-7-2016

Dear Miranda, Thank you very much for your comment and for choosing the Palladium Palmyra Hotel to spend your holidays. I should inform you that our General Manager is aware of guests reviews and all suggestions are taken in consideration. You can be sure I will pass your compliments to Aiva. Moreover, we regret to hear that your stay with us did not pleased you in full as we would have liked and I assure in the meantime that we will continue working hard through the continuous improvement program. We look forward to the pleasure of welcoming you again in the near future. Kind regards, Natalia, Hospitality Manager

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Palmyra in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Palmyra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.