Aparthotel Nereida

9 reviews over Aparthotel Nereida in het Nederlands

Top, gastvrij basic hotel

Barbera Mencke
13-11-2017

Ik ben in begin juli hier ook geweest met mijn dochter en nu in okt terug geweest met het hele gezin (2 kids 12 en 9 jaar)!

Hotel is super qua gastvrijheid, ontbijt is erg goed met verse jus d'orange etc. Kamers zijn basic, maar alles is er... mooi uitzicht met prachtige zonsondergang!

Ik zou het niet doen!

AvanV
13-8-2013

Toen we op Ibiza waren, hoorden we we al snel dat je niet naar Sant Antoni moet gaan. Dat is de kermis van Ibiza! Maar we hadden voor 5 dagen geboekt en op grond van onderstaande recensies leek het hotel Nereida toch wel een leuk hotel. Toen wij er waren werd het hotel overbevolkt door Engelsen. Op onze reservering stond dat we een appartement met zeezicht hadden, maar volgens de mevrouw bij de balie kostte dat €10 per persoon per dag meer. Na het zien van de reservering deed ze daar niet moeilijk over en kregen we een kamer met zeezicht zonder bijbetaling. Dit appartement had erg mooi uitzicht. Schoonmaken wordt met de Franse slag gedaan. regelmatig kwam er een sigarettenlucht onze kamer binnen, waarschijnlijk vanuit ander appartement. 'S ochtends worden er al vroeg handdoekjes gelegd en er zijn niet genoeg bedjes voor iedereen. Ook te weinig bedjes en parasols op het strandje. Ontbijt is matig. Er is wel een leuk strandje in de buurt (wel auto voor nodig).

Glutenvrij in Ibiza, geen probleem

Edwin
27-7-2013

13 dagen in Nereida geest, alle dagen naar onze zin gehad. Glutenvrij was voor de keuken geen enkel probleem. na een korte uitleg begrepen ze wat het inhield en iedere avond vertelde de kok ons wat wel en niet kon. Hij maakte ook met plezier een GV maaltijd voor onze dochter. Onze meegebrachte piza bodem en GV pasta werdt met liefde omgetoverd to een heerlijke maaltijd, bufet was compleet en gevarieerd! Apparthotel is goed verzorgd, aan de zee en niet te ver van winkelstraat. Bediening in hotel is erg aardig en doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Volgend jaar weer!

Prima appartementencomplex

c kaijim
17-6-2013

Na een overboeking dit appartement toegewezen gekregen. Helemaal prima!

Eten prima, service uitstekend. Appartement superior toch eenvoudig maar ruime en netjes. Ligging rustig maar op loopafstand strandjes en winkeltjes/bars. Mooi uitzicht vanaf terras op zee.

Meer dan de moeite waard...

Marcel Karssing
9-9-2012

Goed verzorgd hotel met leuk personeel. De kamers waren goed verzorgd en schoon. Het ontbijt en ook het warme eten was in buffetvorm en zeer goed te eten.

Animatie was wel wat aan de magere kant, maar het meisje deed zich alle moeite om de aanwezige kinderen extra te vermaken.

We gaan gelijk weer!!!!

michel
13-8-2012

aparthotel "Nereida "' in san antonio de portmany was een succes zijn 14 dagen geweest in juli 2012, Het is een gezellig en gemoedelijk familie hotel met mensen uit allerlei windstreken.

Personeel en managment doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Het allinclusive recept is perfect ,goed eten en gevarieerd en schoon.

Geen overlast van dronken mensen , er is in de omgeving genoeg te doen en zien aanrader op ibiza;huur een auto.

zwembad en zee is prima ,zee is wat moeilijk te bereiken,en iedere avond super sunset.animatie is wat minder,maar kortom voor herhaling vatbaar .

Prachtige ligging aan zee, mooi uitzicht

heer Klompien
25-7-2012

Prima hotel met oudere kinderen. Animatie had beter gekund.

We zijn in juli 2010 2 weken met z'n vieren geweest. Op all inclusive basis. Prima hotel. Eenvoudige, maar comfortabele kamers, goede bedden en gelukkig met airco. Het eten is goed, gevarieerd, altijd wel voor elke wat wils. echter weinig opvallend of bijzonder. Het hotel is zeker geschikt voor families met kinderen. Goed geisoleerd, geen last van de buren. De animatie, hoewel beperkt, doet erg zijn best en is 's avonds leuk. De omgeving van het hotel doet erg aan de costa brava denken. Veel winkeltjes, kroegen en restaurants. Om Ibiza goed te leren kennen is het echt aan te raden om een auto te huren. Bus kan ook, halte is dichtbij.

Das war ein toller Urlaub mit einigen Einschränkungen:

Die Reiseleitung ist nur Mo und Fr 1/2 Stunde zu sprechen.

Ein Begrüßungsgespräch gab es nicht.

Wir sind an einem Dienstag angereist.

Hätten wir nur eine Woche gebucht, blieben uns nur 3 Tage für Veranstaltungen.

Wenn nicht schon ausgebucht.

Lage:

Die Clubanlage liegt zwar direkt am Meer.

Es führt nur eine Kleine Leiter ins Wasser.

Uns hat es gereicht. Für Kleinkinder ungeeignet.

Zum Nächsten Strand Cala Xinox ca. 10 min. Fussweg

Ausstattung:

An der Rezeption wird sehr gut Deutsch gesprochen.

Die Kellner immer lächelnd, freundlich, nett.

Es stehen auch 2 Pc´s mit Internetzugang zur Verfügung: 10 min. 1 Euro.

Auch im Nebengebäude gibt es einen Fahrstuhl.

Kein Problem mit den Liegen am Pool:

Abends wurden alle eingesammelt und angekettet.

Morgens erst mal die Fliesen abgespritzt und ab 9:00 h waren die Liegen wieder frei.

Unterbringung:

Klimaanlage kühlt im Dauerbetrieb auf 22 Grad runter: sehr angenehm.

Sat-TV: Deutschsprachig

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Nereida in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Nereida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Nereida scoort een 7.88 uit 10 op basis van 9 reviews.