Aparthotel Nereida

11 reviews over Aparthotel Nereida

• 2019
    8Barbara30-07-2019

Aangename betaalbare optie voor Ibiza

Ondanks verouderde niet altijd positieve recensies dit hotel op de gok geboekt. Werd aangenaam verrast. Hartelijk ontvangst door personeel ondanks late aankomst. Buitenzijde hotel is onlangs geverfd. 2 kamer appartement werd elke dag schoongemaakt. In de slaapkamer 2 bijeengeschoven 1 persoonsbedden. In de woonkamer een 1 persoonsbedbank met een daaronder geschoven bed. Eten was opvallend goed en voor ieder wat wils. 1 deel van het buffet wordt afwisselend gebruikt voor aparte hapjes zoals sushi, aanbod van diverse kazen, garnalen in een jasje enz. In het hotel verblijven internationale gezinnen maar de boventoon wordt gevormd door Engelse gezinnen en geen dronken partygangers. Voor het hotel ligt een strandje en een steiger naar zee. Winkelstraat zeer nabij gelegen en autoverhuur en bushalte ook. Na ongeveer 10 minuten wandelen via de winkelstraat ook eerste haventje met tochten naar stranden en formentera aanwezig. Kortom prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Chiara28-07-2019

Hotel met mooi zeezicht

Prachtig zeezicht vanuit het hotel! Personeelslid die nederlands sprak van het hotel dit voelde als thuis komen je kon alles vragen aan hem 👍🏼

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Barbera Mencke13-11-2017

Top, gastvrij basic hotel

Ik ben in begin juli hier ook geweest met mijn dochter en nu in okt terug geweest met het hele gezin (2 kids 12 en 9 jaar)! Hotel is super qua gastvrijheid, ontbijt is erg goed met verse jus d'orange etc. Kamers zijn basic, maar alles is er... mooi uitzicht met prachtige zonsondergang!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 5AvanV13-08-2013

Ik zou het niet doen!

Toen we op Ibiza waren, hoorden we we al snel dat je niet naar Sant Antoni moet gaan. Dat is de kermis van Ibiza! Maar we hadden voor 5 dagen geboekt en op grond van onderstaande recensies leek het hotel Nereida toch wel een leuk hotel. Toen wij er waren werd het hotel overbevolkt door Engelsen. Op onze reservering stond dat we een appartement met zeezicht hadden, maar volgens de mevrouw bij de balie kostte dat €10 per persoon per dag meer. Na het zien van de reservering deed ze daar niet moeilijk over en kregen we een kamer met zeezicht zonder bijbetaling. Dit appartement had erg mooi uitzicht. Schoonmaken wordt met de Franse slag gedaan. regelmatig kwam er een sigarettenlucht onze kamer binnen, waarschijnlijk vanuit ander appartement. 'S ochtends worden er al vroeg handdoekjes gelegd en er zijn niet genoeg bedjes voor iedereen. Ook te weinig bedjes en parasols op het strandje. Ontbijt is matig. Er is wel een leuk strandje in de buurt (wel auto voor nodig).

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Edwin27-07-2013

Glutenvrij in Ibiza, geen probleem

13 dagen in Nereida geest, alle dagen naar onze zin gehad. Glutenvrij was voor de keuken geen enkel probleem. na een korte uitleg begrepen ze wat het inhield en iedere avond vertelde de kok ons wat wel en niet kon. Hij maakte ook met plezier een GV maaltijd voor onze dochter. Onze meegebrachte piza bodem en GV pasta werdt met liefde omgetoverd to een heerlijke maaltijd, bufet was compleet en gevarieerd! Apparthotel is goed verzorgd, aan de zee en niet te ver van winkelstraat. Bediening in hotel is erg aardig en doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9c kaijim17-06-2013

Prima appartementencomplex

Na een overboeking dit appartement toegewezen gekregen. Helemaal prima! Eten prima, service uitstekend. Appartement superior toch eenvoudig maar ruime en netjes. Ligging rustig maar op loopafstand strandjes en winkeltjes/bars. Mooi uitzicht vanaf terras op zee.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Marcel Karssing09-09-2012

Meer dan de moeite waard...

Goed verzorgd hotel met leuk personeel. De kamers waren goed verzorgd en schoon. Het ontbijt en ook het warme eten was in buffetvorm en zeer goed te eten. Animatie was wel wat aan de magere kant, maar het meisje deed zich alle moeite om de aanwezige kinderen extra te vermaken.

• 9michel13-08-2012

We gaan gelijk weer!!!!

aparthotel "Nereida "' in san antonio de portmany was een succes zijn 14 dagen geweest in juli 2012, Het is een gezellig en gemoedelijk familie hotel met mensen uit allerlei windstreken. Personeel en managment doen er alles aan om het naar je zin te maken. Het allinclusive recept is perfect ,goed eten en gevarieerd en schoon. Geen overlast van dronken mensen , er is in de omgeving genoeg te doen en zien aanrader op ibiza;huur een auto. zwembad en zee is prima ,zee is wat moeilijk te bereiken,en iedere avond super sunset.animatie is wat minder,maar kortom voor herhaling vatbaar .

• 8heer Klompien25-07-2012

Prachtige ligging aan zee, mooi uitzicht

Prima hotel met oudere kinderen. Animatie had beter gekund.

• 7Jeroen04-08-2010

Prima Hotel, gewoon goed, niets bijzonders

We zijn in juli 2010 2 weken met z'n vieren geweest. Op all inclusive basis. Prima hotel. Eenvoudige, maar comfortabele kamers, goede bedden en gelukkig met airco. Het eten is goed, gevarieerd, altijd wel voor elke wat wils. echter weinig opvallend of bijzonder. Het hotel is zeker geschikt voor families met kinderen. Goed geisoleerd, geen last van de buren. De animatie, hoewel beperkt, doet erg zijn best en is 's avonds leuk. De omgeving van het hotel doet erg aan de costa brava denken. Veel winkeltjes, kroegen en restaurants. Om Ibiza goed te leren kennen is het echt aan te raden om een auto te huren. Bus kan ook, halte is dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats