Hotel Neptuno

We hebben een aantal aanbieders voor Neptuno voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Neptuno in het Nederlands

Mooi, schoon, maar gedateerd hotel

Wendy
8-8-2016

Je kunt aan dit hotel zien dat het er vroeger luxe was. Nu ziet het er gedateerd uit. De kamers zijn schoon en ruim. Het ontbijt is lekker en uitgebreid, de eetzaal ziet er netjes uit, maar ook hier weer wat gedateerd. Er is een terras waar je 's ochtends buiten kunt ontbijten. Je kunt een stukje van de haven van San Antonio zien.

Dit hotel is niet ver van het centrum van San Antonio. Zo zit je dichtbij alle uitgaansmogelijkheden en restaurants, maar toch op gepaste afstand van de drukte. Ideaal als je van gezelligheid houdt, maar er niet volop in wil zitten. Het strand is 5 minuten lopen.

Personeel is redelijk aardig. Je kunt schone handdoeken vragen op de dagen dat er niet wordt schoongemaakt en je wordt netjes geholpen als je problemen hebt of als je bijvoorbeeld een reservering wilt maken bij een restaurant. Maar verwacht geen overdreven vriendelijk personeel.

Wij hebben 1 nacht even last gehad van luidruchtige jongeren. Deze werden alleen heel snel aangesproken en vervolgens was het stil.

Wij vinden dit hotel dus echt een aanrader als je met voldoende genoegen neemt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptuno in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neptuno scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.