Aparthotel Monterrey

Meer aparthotel info

10 reviews over Aparthotel Monterrey

• 2019
    6Roel01-10-2019

Verwacht geen 5 sterren bij een 2-ster aparthotel!

Eenvoudig hotel met een ruime kamer en badkamer. Tevens een kitchenette, met een minimaal aantal benodigdheden. Verwacht voor het geld geen spectaculaire dingen, maar wel het noodzakelijke. Wij hadden een lekkende afvoer, waarvoor wij melding gemaakt hadden. Hier is niets mee gedaan. Er is dagelijkse schoonmaak en vervanging van de handdoeken. Het schoonmaakteam is niet top. De bedden worden opgemaakt, het bedlinnen wordt overigens weinig vervangen (2x in 2 weken), en wellicht wordt er een bezem doorheen gehaald. Spiegels, toilet en badkuip laten toch wel te wensen over. De bedden zijn hard, en dat vonden wij heerlijk. Het hotel is zeer gehorig, en je kunt alles horen. (oordoppen is een tip!) Aan de achterzijde van het hotel zijn constant honden aan het blaffen, en is er tot 's avonds laat een generator van de buurman aan het loeien. Al met al hebben wij hier toch wel een prima verblijf gehad, omdat wij ons er op ingesteld hadden.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Chiem11-09-2019

Ruime kamers, maar erg luidruchtig

Positief: + Lage prijs

Negatief: - Gebrek aan geluidsisolatie

Ik vind een 8,1 te veel voor dit hotel. Dat is een erg hoog cijfer voor een hotel waar totaal geen geluidsisolatie is: je hoort werkelijk alles wat je buren (en de buren van je buren) doen en moet daarom mazzel hebben dat je niet heel luidruchtige buren hebt. De kamers zijn wel mooi ruim, maar ik vond de keuken ook maar armoedig. Een kastje viel bijna uit elkaar en de afzuigkap was ook kapot. Verder waren de beschikbare middelen ook maar beperkt. Verder wilden we voor de laatste dag een aantal uren bij boeken, zodat onze dochter nog een kamer zou hebben waarop ze kon slapen, maar dat kon pas bekeken worden op de dag van vertrek en we kwamen er die dag dus achter dat er toch geen plek was (wel eventueel de wachtkamer). Daarom moesten we nog een ander hotel voor een middag boeken (die ons beter beviel)

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Astrid04-07-2019

Super mooi

Super mooi schoon hotel. Grote kamers. Tegen borg kun je een waterkoker lenen. Aanrader!!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6Martin08-05-2019

S' nacht erg luidruchtig door blaffende honden

Op de foto'd ziet het er allemaal gelikt uit maar alles behalve dat. Bedden zijn verschrikkelijk hard, heb 2 weken super slecht geslapen. Erg luidruchtig, niet alleen van mensen die s nachts thuis komen maar ook elke nacht blaffende honden die op het terrein er achter lopen. Wil je een onbezorgde vakantie? Ga dan niet hier heen!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9Annemarie05-10-2018

Prima hotel op rustige locatie.

Prima hotel met heerlijk zwembad en leuke poolbar. Rustige locatie aan de ran van de stad maar wel vlakbij levendig gebied en mooie stranden. Schoon, iedere dag wordt er schoon gemaakt. Kamers zijn ok, met klein keukentje en met ruim balkon. Aardig personeel. Het eten is goed en redelijk geprijsd.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Jeroen01-07-2016

Prima hotel/appartement

Echt een fijn hotel. Hele nette kamers. Zeer vriendelijk personeel! Zwembad was prima, lekker ruim. Geen last van De drukke stad, ideaal voor gezinnen en stellen die niet van het uitgaan zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Maup07-06-2016

Super appartement

Het is n wat verouderd appartement....maar heel.schoon..iedere dag wordt alles gedaan..schone handoekken..Het appartement ligt wel ver uit t centrum en vd zee..Dus auto of scooter huren is aanrader...maar dat geldt voor t hele eiland. Met kids is t niks hier. ..Heel klein zwembad voor hun...zwembad wordt iedere schoongemaakt. ..we kijken met kamer op zwembad..Dus met eigen ogen gezien. Het appartement is zn geld dubbel en dwars waard....t enige minpunten zou kunnen zijn...Dat jezelf even vd afwas....Ben je van plan wat te eten in je appartement. ..Dat je afwasspullen meeneemt of koopt...maar dat is ook t enige minpunt

Gereisd met partner in juni 2016

• 7heer Wagenaar30-08-2014

Zeer basic hotel maar ruim voldoende

Het is een beetje eenvoudig allemaal maar voor de prijs die je betaald is het prima. Wel goede stille airco op de kamer en de bedden zijn niet slecht. Ook een prima zwembad bij het hotel. Het is nog best wel een stuk van de stad af dus het is aan te bevelen om een scooter of auto te huren als je hier verblijft. Maar dat geldt eigenlijk voor het hele eiland. Ik zou het hotel aanraden aan jongeren of volwassenen die een paar dagen naar het eiland komen en de hotelkamer vooral gebruiken om te slapen.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 0Pascale18-04-2012

nooit meer

Ongeveer 100 meter van het strand, terug een flinke klim. Het hotel was erg goedkoop , bij aankomst hadden we 2 appartementen toegewezen gekregen , maar met twee kleine kinderen zijn we met zn allen in 1 appartem. gekropen. Daar ze erg ruim zijn, ging dit goed! Schoonmaak was 3 x per week, erg oud allemaal. Op zich niet zo erg want we zijn toch merendeel buiten. Wat ik wel erg vond was het zwembad, erg vies. zelfs punaises in het kinderbadje. En vreselijk gehorig, de kids sliepen er doorheen maar zelfs met mn oordopjes was het niet om uit te houden. Veel geklaagd, werd ook wel wat aangedaan, maar drank in de man he? Dus 14 nachten ook niet geslapen. Ibiza is wel erg leuk! Het is echt een jongeren hotel, ni

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Aparthotel Monterrey info