Hotel Marble Stella Maris

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

407 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

• 8Erwin Van den Kerchove29-05-2019

breng oordopjes mee !

gehorige kamers, alle positieve commentaren hieronder, en straks hierboven zijn terecht, hier gaat het over de gehorige kamers, s'nachts werden we wakker van de bovenbuur die om 01.00 uur tot 03.00 uur rondliep, niet tegenstaande de man gewoon op zijn kamer aan het rondliep werden we er wakker van, zo dun is het gewelf in de kamers, hetzelfde met de zijmuren, die zijn zo dun dat je Alles hoort, een koffer openen, niezen, praten, je kan de gesprekken volgen, wij kregen midden in de week een bende feestende Amsterdammers naast ons, en wij daar tussen, S'nachts komen die toe op de kamers, een nabespreking naast onze kamer, dan is door de slechte geluidsisolatie slapen uitgesloten, een goede nachtrust is afhankelijk van de buren die je boven, of naast je krijgt, als je stille buren krijgt zal je hier terecht een goeie vakantie hebben, wij hadden minder geluk, en slechte nachten, jammer, NB, de kamers zelf zijn mooi en netjes.

10Service
    10Eten
    1Kamers
    10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Hygiëne

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 05-06-2019

Beste Erwin,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wel vinden wij het jammer om te horen dat u geluidsoverlast heeft ondervonden tijdens uw bezoek. Weet dat onze receptie 24/7 voor u klaar staat om uw klachten te ontvangen en te kijken naar een mogelijke oplossing. Wij hopen dat dit incident uw vertrouwen in ons niet heeft geschaad, en we u nogmaals mogen verwelkomen de volgende keer dat u Ibiza bezoekt.

• 7r29-05-2019

Leuk, tevreden.

Fijn plekje. Leuk kinderzwembad. Lekker eten! Animatie was slecht, heel amateuristisch. dorpje niet zo, oud. mooi strandje op loopafstand, wel n kleine klim.

6Ligging
    7Service
    7Prijs/kwaliteit
    7Eten
    7Kindvriendelijk
    7Zwembad

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 05-06-2019

Beste r,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te zien dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Wij hebben uw feedback wat betreft de animatie doorgegeven aan de betreffende afdeling voor eventuele verbetering. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek in Ibiza.

Met jonge kinderen

• 3Fam. Van de Wal28-05-2019

Nooit meer

Blok 13 met kamers is zeer slecht, nauwelijs daglicht en erg muf en vochtig, vieze en donkere kamers. Verder alleen maar Nederlanders in het hotel. Niet ons ding. Jammer, want ligging van het hotel is wel goed, maar dan moet je wel een huurautootje hebben.

1Service
    1Prijs/kwaliteit
    3Eten
    1Kamers
    5Zwembad
    1Hygiëne

Anna, Stella Maris Service Center Agent, 01-06-2019

Beste Fam. Van de Wal,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer om te horen day wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw recente verblijf bij ons. Wij zouden het zeer op prijs stellen om meer details van de boeking en uw ervaring te mogen ontvangen, zodat wij uw zorgen persoonlijk kunnen benaderen. Wij hopen van u te horen.

Met oudere kinderen

• 8T.l &CL20-05-2019

Fantastisch .

Super vakantie gehad ,een aanrader !! Alleen we misten goede stoelen in de kamer ,en een kapstok . En de eiland tour was te duur voor wat wij zagen .

8Service
    8Eten

Beste T.I &CL,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat u een super vakantie heeft gehad, en van uw verblijf bij ons heeft genoten.

Wij hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdeling.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek in Ibiza.

• 9Freek de Boer18-05-2019

Wederom genoten op Ibiza

Heerlijk verblijf gehad ! Vorig jaar zijn we er ook al geweest en dit jaar waren aantal dingen verbeterd. Beach bedden, all inclusive en de bar. Vergeet niet de strandjes in de buurt te bezoeken, echt hele leuke strandjes. Wij hebben genoten, huur ook een auto om de stad en het eiland te bezoeken. Echt de moeite waard.

Beste Freek,

Bedankt voor uw beoordeling en hoge score. Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat de verbeteringen die wij hebben doorgevoerd voor onze gasten u zijn opgemerkt! Wij waarderen uw aanbeveling en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Ibiza.

• 9Ellen17-05-2019

Super goed en gastvrij hotel

Mijn man en ik zijn onverwachts een weekje naar dit hotel gegaan. Wij waren een beetje angstig voor een allinclusive concept maar waren aangenaam verrast. Ondanks het een groot hotel is, is er overal genoeg plek. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten is van uitstekende kwaliteit, ook warm en tussendoor zijn er ook snacks te verkrijgen. Drankjes zijn ook heerlijk, lekkere wijnen en zelfs Cava en Sangria zijn er verkrijgbaar. Er is ook een a la carte restaurant waar je voor €15 pp kan eten. Wanneer je aan een rustig zwembad wilt liggen met bediening dan kan dat in Marble Beach. Voor €15 pp en min 16 jaar kan je hier heerlijk vertoeven. Kamers zijn schoon en leuk in Ibiza stijl ingericht. Wij gaan eigenlijk nooit 2 keer naar dezelfde plek terug maar wij gaan hier zeker nog een keer naar toe. Stella Maris is gewoon een prima prijs/kwaliteit verhouding. Wel een auto huren, want er zijn genoeg leuke plekjes op het eiland.

Beste Ellen,,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg verheugd om te horen dat wij boven uw verwachtingen zijn uitgestegen. Uw positieve woorden over o.a. onze vriendelijke collega's, het uitstekende eten en het design van onze kamers, doen ons veel goed.

Wij zouden het erg leuk vinden om u opnieuw te mogen ontvangen bij uw volgende bezoek aan Ibiza, wij kijken er naar uit!

• 9Romy14-05-2019

Super ervaring!!

Begin mei ben ik samen met mijn vriend naar Marble Stella Maris Ibiza geweest. Nog nooit een all inclusive ervaring gehad in Spanje maar ik zou dit zeker iedereen aanraden! Wat een heerlijk eten, en super lief personeel. Ook hebben ze verschillende zwembaden, heerlijk om lekker de hele dag te vertoeven! Mijn vriend was zijn zwembroek vergeten, maar gelukkig konden wij bij de shop terecht. Voor de dames onder ons, ik heb daar zelf ook nog even lekker kunnen shoppen ;) De kamers zijn fris en modern ingericht, en de hygiene heb niets op aan te merken. Zelf zijn wij niet van het resort afgeweest dus de ligging kan ik niet veel over zeggen, maar Ibiza is een top eiland om lekker een auto te huren! Ik kom hier zeker nog een keer terug!!

10Service
    8Eten
    10Kamers
    8Kindvriendelijk

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 16-05-2019

Beste Romy,

Bedankt voor uw beoordeling en de mooie woorden! Wij zijn erg blij om te lezen dat jullie hebben genoten tijdens het verblijf bij ons. Wij waarderen de aanbeveling enorm en wij kijken er dan ook naar uit jullie weer te mogen verwelkomen bij het volgende bezoek aan Ibiza.

• 8Margreet13-05-2019

Mooi park goede ligging ver weg van feestgangers.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.

7Service
    7Eten
    7Kamers
    8Kindvriendelijk

Beste Margreet,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij waarderen de mening van onze gasten ten zeerste, mocht u verdere op -of aanmerkingen hebben om uw volgende ervaring te kunnen verbeteren, dan horen wij het graag.Wij kijken uit naar uw komst in Ibiza!

Met vrienden

• 9G klock12-05-2019

Voor herhaling vatbaar

We zijn hebben hier in oktober 2016 een week vakantie gevierd toen vonden het hotel maar matig,hadden we zo iets niet weer, maar in begin april vroeg onze dochter ik ga met een van de kinderen naar stella maris gaan jullie mee ,dus mee maar we waren onder de indruk van de enorme vooruitgang in 1 woord geweldig

10Prijs/kwaliteit

Beste G. Klock,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en voor de hoge score. Wij zijn erg verheugd om te horen dat wij in een aantal jaren verbeteringen hebben kunnen doorvoeren om uw verblijf bij ons nog leuker te maken! Wij hopen u voor een 3e keer te mogen ontvangen bij uw volgende bezoek aan Ibiza.

Met oudere kinderen

• 9Kim ten Hoven12-05-2019

Extreem goed!

Super hotel je kan overal gratis goed eten en drinken. Misschien wel op het extreme af , super kwaliteit. Elke avond live muziek en heerlijke gratis cocktails. Top vakantie! Minpuntje waren de kosten van autohuur bij hotel, drie dagen in voorseizoen duurder dan 7 dagen vanaf luchthaven. Maar gezien de kwaliteit van hotel meer dan lof!

8Service
    10Prijs/kwaliteit
    6Eten

Beste Kim,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en voor uw extreem hoge score. Wij zijn erg blij en trots om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij hopen u dan ook opnieuw te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek in Ibiza!

Met jonge kinderen

5 tips over Hotel Marble Stella Maris

• beata1975, 11-08-2014

vraag aan de kamer die niet te hoog lig!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Huur een auto, eiland is niet zo groot en je bent zo met een paar kilometer in een ander stadje. Wij hebben diverse baaien bezocht en de hippiemarkt in Las Dalias (zaterdags) is ook een aanrader!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Vlakbij het hotel (ongeveer 800 meter lopen) ligt hostel La Torre Cap Negret, hier kan je de zonsondergang fantastisch zien!

29 vragen over Hotel Marble Stella Maris

• Thessa, 07-05-2019

Family connection kamer zeezicht

Weet iemand of dit een famileikamer is met echt 2 aparte slaapkamers ?

Emmy, 17-06-2019

Ja dit zijn twee hotelkamers met een tussendeur.

• R Van Dam, 12-01-2019

Kamer met terras

Iemand een kamer met terras gehad i.p.v. een balkon? Was dit ook fijn/mooi?

• Andrienne, 31-12-2018

Voetbal

Is hier een voetbalveldje of pannakooi bij??

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen