Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Marble Stella Maris

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

407 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Ibiza je bent prachtig.

Roland
17-7-2019

Geweldig mooi eiland met ontzettend veel mooie strandjes, restaurants. Accommodatie ligt fantastisch hoger gelegen dan het centrum. Aantal zwembaden zijn ruim voldoende, plaats genoeg in onze periode. Jammer dat er zo weinig parasols aanwezig waren. Zeker voor gezinnen met kinderen. Animatie behoeft sturing. Programma was redelijk. Sommige animatoren vinden zichzelf belangrijker dan de gasten en vragen op een verkeerde manier aandacht. Ontbijt, lunch en avondeten is prima. Saladebar is zeer uitgebreid en heerlijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Faciliteiten (sport) op park zijn goed en netjes verzorgd. Er is 1 groot minpunt. De kamers zijn zo gehorig. Je hoort echt alles. O.a. Heel irritant als s’nachts nieuwe gasten arriveren. Je bent meteen wakker. We hebben een hele fijne vakantie gehad. Ibiza we komen binnenkort terug maar dan in een ander hotel.

Gina, Stella Maris Service Center Agent, Tue Jul 23 2019 08:13:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Roland,

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw feedback ten zeerste en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering. Wij vinden het jammer om te lezen dat u geluidsoverlast heeft ondervonden.

Wij hopen dat u nogmaals zult overwegen bij ons te verblijven bij uw volgende bezoek aan Ibiza.

Stella Maris Service Center

Superleuke vakantie gehad in Stella Maris!

N. Driesse
9-7-2019

Prachtig resort, mooie kamers, lekker eten en drinken Ook fijn dat het laagbouw is. Alles goed bereikbaar, mede door de golfkarretjes die de hele dag af en aan rijden. Goede uitvalsbasis om allerlei excursies te doen. Ook door touroperator was alles super geregeld. Kortom: een aanrader!

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 15-7-2019

Beste N. Driesse

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling ten zeerste en wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Leuk maar voor ons 1 x echt familie resort

In***d Sa***rs
7-7-2019

Fantastische uitval basis voor ons ..overal dichtbij auto huren is aan te raden..verder een goed kinder paradijs

Gereisd Met partner in juli 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 10-7-2019

Beste Gasten,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center.

Stip Reizen

Super mooi park en er ontbreekt je aan niks.

Johan en Jeannette
6-7-2019

Alles prima voor elkaar alleen zonder auto niet te doen.

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 10-7-2019

Beste Johan en Jeanette,

Bedankt voor jullie beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Graag zouden wij willen informeren dat Stella Maris zit 18 km van Ibiza-Stad en op slechts 3 km van San Antonio. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort, en San Antonio ligt op ca. 20 minuten loopafstand. Een lokale busdienst verbindt het resort met de verschillende bezienswaardigheden en steden op het eiland.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Zeer aan te bevelen

Peter en Anja
25-6-2019

Hotel was prima, vriendelijke mensen ook veel NL, mooi en schoon zwembad mooi appartement maar wel heel gehorig, je kunt de buren horen luisteren. Zelfs een stekker in het stopcontact is luidruchtig. Bij aankomst is het wel geduld hebben als je met een bus komt want de incheck gaat niet heel snel en sta je al snel 30-45 minuten te wachten. Op veel plaatsen drank en eten te verkrijgen. De buffetten zijn ook heel uitgebreid en kwalitatief goed. De klim naar boven is steil maar door klaarstaande golfkarretjes kun je je naar boven laten vervoeren. Ik zou er zonder aarzelen nog eens naartoe gaan.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Jul 01 2019 10:01:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Peter en Anja,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en mooie woorden. Wij waarderen uw aanbeveling ten zeerste en wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Echt Ibiza !!

Kaatje
25-6-2019

Momenteel vertoeven wij in Stella maris, in blok 22. Een hele klim dat wel, maar dat maakt het verblijf niet minder . Het eten is prima... missen wel het lekkere buiten bakken en grillen zoals in de resorts in Turkije ! Ook mis ik een gevulde mini bar! Alleen een watertje is wat karig. Het shopje met de feelgood producten is top! Tosti’s enz worden vers gemaakt! Ook lekker zitten op de patio met je cappuccino . De strandjes zijn leuk! Wel even terug klimmen naar je hotel( goed voor de kuiten) SAN Antoni moet je gezien hebben! Makkelijk te doen met de bus heen ( stopt voor de deur) en met de taxi terug. Ongeveer 10tje! Woensdag gaan we naar de Ibiza markt en vrijdag Ibiza stad! Dat gaat leuk worden! Al met al komen we hier zeker graag terug!

Agent, Stella Maris Service Center Agent, 1-7-2019

Beste Kaatje,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. U mag er zeker van zijn dat wij uw complimenten en feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen.

Wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Heerlijk!!!

Miranda
12-6-2019

Dit resort verdient gewoon een dikke 8. Voor pracht en praal moet je hier niet zijn. Maar qua prijs - kwaliteit is dit een zeer goed resort. De kamer was schoon, zeer goed bed en fijne douche. Idd t was soms gehorig. Het eten smaakt goed en is echt voor ieder wat wils. Echt voldoende keus! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. In de buurt zijn 2 leuke baaitjes. Verder is een auto handig om uit te voeten te kunnen. Wij hebben het hier heerlijk gehad en zou zo weer boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Jun 17 2019 08:44:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Miranda,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg verheugd om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw mooie woorden en aanbeveling ten zeerste.

Het zou ons een waar genoegen zijn om u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza.

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Prijs kwaliteit is toch wel wat op ingeleverd

Peter
3-6-2019

Resort best goed. In diverse gebouwen blijken kamers best gehorig te zijn. Zo ook bij ons in blok 24. Bed uitstekend. Hier eerder geweest echter is het avondeten (buffet) echt wel slechter geworden ten opzichte van afgelopen jaren. Aanzienlijk minder keus met warme gerechten en ook minder goed. Jammer. Bakkertje is prima.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gina, Stella Maris Service Center Agent, Wed Jun 05 2019 09:54:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Peter,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wel vinden wij het jammer om te horen dat u geluidsoverlast heeft ondervonden tijdens uw bezoek. Weet dat onze receptie 24/7 voor u klaar staat om uw klachten te ontvangen en te kijken naar een mogelijke oplossing. Wij hebben de feedback wat betreft het eten doorgestuurd naar de betreffende afdeling voor verbetering waar mogelijk. Wij hopen dat dit incident uw vertrouwen in ons niet heeft geschaad, en we u nogmaals mogen verwelkomen de volgende keer dat u Ibiza bezoekt.

Stella Maris Service Center

Een week om vertroeteld te worden

Jacqueline
1-6-2019

Wij hebben het heerlijk gehad,mooie kamer,schoon,fijne bedden,goed eten en super personeel,klasse.

Gereisd Met partner in mei 2019
Gina, Stella Maris Service Center Agent, 5-6-2019

Beste Jacqueline,

Bedankt voor uw top score! Wij zijn meer dan blij om te lezen dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad en wij hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen volgende keer dat jullie Ibiza zouden bezoeken.

Goede prijs/kwaliteit

Eva Van Gorp
30-5-2019

Ik heb hier samen met mijn moeder een weekje verbleven half mei en we hebben een heel leuke tijd gehad! De kamers zijn ruim, de bedden en douche zalig! Netheid is voldoende maar dit kan nog net iets beter. Het is wel een hele klim naar de kamer als je in één van de hogere blokken verblijft. Er is een ruime keuze aan eten dat kwalitatief ook zeker in orde is en vooral de koffiebar (met ruime keuze aan koekjes, cake, warme wafels, pannenkoeken, tosti's en pizza's) heeft ons aangenaam verrast. Jammer dat een gin-tonic niet inbegrepen is in de all-in (ander mixed-drankjes wel) maar dit werd voor ons zeker goedgemaakt door de heerlijke cava! Personeel is heel vriendelijk, kan je geen slecht woord over zeggen. Algemeen genomen hebben wij een topvakantie gehad en raden we dit hotel zeker aan!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Gina, Stella Maris Service Center Agent, 5-6-2019

Beste Eva,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en aanbeveling. Wij zijn erg verheugd om te lezen dat jullie zo genoten hebben van het verblijf bij ons! Wij hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij het volgende bezoek aan Ibiza.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.