Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°18°
Hotel Marble Stella Maris

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

407 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

UITMUNTEND

Jacob
1-8-2019

Iedereen is erg behulpzaam en ook iedereen die elke week bij Good things werkt is erg vriendelijk! Vooral jaar kinderen toe zijn ze allemaal kindvriendelijk, verder rest is het eten fantastisch en ben ik vooral lovend over Good Things en ook het eten daar is geweldig netzoals de mederwerkers, Kamers zijn erg gehorig je kunt ze gewoon horen praten maar worden wel goed schoon gemaakt

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Beste Jacob,

Bedankt voor uw buitengewone beoordeling en sympathieke woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling enorm en u mag er zeker van zijn dat wij uw complimenten hebben doorgegeven aan onze collega's.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Fantastisch! Het eten is van michelin kwaliteit

Willem jan
31-7-2019

Eten is veruit fantastisch, genoeg drinkautomaten en vriendelijke service! Het eetrestaurant door de middag is erg goed alleen mag 1 van de koks soms wel wat vriendelijker zijn en dan heb ik het niet overdiegene met het staartje want die doet het fantastisch! Verder zijn de kamers erg gehorig en is het ook slecht dat je door elkaar balkon heen kan kijken wat de privacy belemmert, verder zijn de bedden erg goed en de schoonmaaksters heel erg vriendelijk!

Gereisd Met partner in juli 2019

Beste Willem jan,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw aardige woorden wat betreft de kwaliteit en variatie van onze buffetten enorm.

Wij hebben uw complimenten en feedback doorgegeven aan onze collega's en wij hopen dat wij het plezier mogen hebben u nogmaals te verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

I love ibiza

Sophie
31-7-2019

Eten en drinken is hier goed geregeld. Van goede kwaliteit. De hele dag door tot snachts is er aanbod van drinken en eten. Het resort is smaakvol en gezellig ingericht, Op loopafstand het strand en binnendoor langs het strand is ook de badplaats lopend te bereiken. Zie google Maps. Vriendelijke personeel. Enige verbetering..in december een kamer geboekt zitten we in een kamer met tussendeur naar een andere kamer. Ik hoor alles van de buren, dat kan beter geïsoleerd worden. De natuur is hier top en doordat het hotel op een berg staat, prachtig uitzicht en iedere dag fitness. Spierpijn in de kuiten, dat is eigen keuze want er rijdt een gratis breng en haal service rond.

Beste Sophie,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij zijn trots op uw aardige woorden.

Weet dat onze receptiemedewerkers 24/7 voor u klaar staan mocht u vragen of -opmerkingen hebben om uw verblijf comfortabeler te maken. Wij zullen altijd ons uiterste best doen uw verzoeken tegemoet te komen. We hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij hopen dat wij het plezier mogen hebben u nogmaals te verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Geweldig park, wel veel Nederlanders

Linda
29-7-2019

Dat het eten hier gewoon erg goed is, dat heeft niets met het bestek te maken. Zie boven. Gewoon zelf goed organiseren dan is het prima te doen. Buffetten zijn prima verzorgd en er is keus voor iedereen!! Heerlijk park om een weekje te verblijven. Groot nadeel vonden wij, veel te harde muziek tijdens avond shows. Je kon er niet onderuit komen wat wij erg vervelend vonden. Jammer dat je dan niet op het terras kunt zitten..

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Fri Aug 02 2019 08:31:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Linda

Wij hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Stella Maris Service Center

Prima zonde dat het eten echt slecht is.

E.
28-7-2019

Mooi complex vriendelijk personeel. Alleen het eten is ronduit slecht geen bestek op tafel waardoor het erg chaotisch word. Entertainment overdag is leuk doen goed hun best maar savonds kun je beter weg blijven echt heel slecht en kei en kei hard

Beste E,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat u weer heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Fantastisch en in september 2019 voor de 4e X

Caren
28-7-2019

Elk jaar, dit jaar 2x komen wij naar het Stella Maris voor een moeder-dochter vakantie! Wij hebben het zo enorm naar onze zin, van het entertainment tot de heerlijke prachtkamers, tot het buffet en de service! Heerlijk en daarom komen wij in september nog een keer terug! Heel fijn is de Nederlandse tv😉! Fantastisch en geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Beste Caren,

Bedankt voor uw buitengewone beoordeling. Wij zijn meer dan blij om te lezen dat u weer heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij zijn trots om u elke keer te mogen ontvangen!

Wij kijken uit naar jullie volgende komst.

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Fantastische week met super eten en zwembaden.

Familie Jansen
27-7-2019

Super goed eten, schone kamers en leuk voor de kinderen. Voldoende bedjes rond het zwembad en lekkere snacks. Minpuntje van de kamer in blok 14 was dat het nogal gehorig was.

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Fri Aug 02 2019 08:15:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Familie Jansen,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn meer dan blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij waarderen uw aardige woorden ten zeerste.

Wij hebben uw feedback doorgegeven en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Fantastisch!!

Fam. Vrolijk
23-7-2019

Wij zijn net terug en wat hebben we een fantastische vakantie gehad. Wij hadden twee ruime mooie nette kamers die elke dag tip top werden schoon gemaakt. Ook elke dag schone handdoeken en de bedden lagen prima! Het eten was goed en vol op keus. De gehele dag door kon je van alles krijgen, zoals pannenkoeken, toasti, wafels, hamburgers etc. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het complex ligt tegen een berg op maar doordat je de gehele dag door gebruik kan maken van de golfkarretjes die je naar boven brengen is dit totaal geen probleem. Wij zaten zelf ook best hoog met onze kamers maar hadden daardoor ook heel mooi uitzicht. Wij hebben echt een TOP vakantie gehad en raden dit complex zeker aan bij anderen!!

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 23-7-2019

Beste Familie Vrolijk,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en sympathieke woorden.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

Wij komen weer terug!

Familie M
21-7-2019

Wij zijn hier momenteel en het is hier prachtig! Vooral met kinderen is dit hotel erg goed. Er zijn 5 zwembaden, dus kan iedereen zich vermaken. Er zijn ook heel veel Nederlanders aanwezig op dit park. Elke dag is er wel iets te doen op dit park, en elke avond minidisco met daarna een show. Er is dus voor ieder wat wils. Verder is de service heel goed. Het personeel is heel gastvrij en de meesten spreken Nederlands. Het hotel ligt wel tegen een berg aan en daarom is het naar sommige hotelkamers wel steil. Er is wel een buggyservice (golfkarretjes) aanwezig die eigenlijk de hele dag rijdt. Wij hadden een hele ruime kamer met een stapelbed en ook dat beviel ons goed. Het eten was heerlijk en ook uitgebreid. De all-inclusive was ook erg goed en lekker. Verder is het erg aan te raden om een auto te huren. San Antonio is ong. 10 minuten rijden en naar Ibiza-Stad is het 25 minuten rijden. Kortom, wij hebben genoten en komen terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 23-7-2019

Beste Familie M,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling enorm en wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

Edwin Goed Fotografie.
19-7-2019

Wij verblijven hier momenteel. Fantastisch. Heerlijke kamer met fijne bedden, prima natte hoek, airco en super WiFi. (Overal is de WiFi prima) Nederlandse zenders op de tv, dus in de namiddag lekker de tour kijken 😬. Het eten is belachelijk goed met enorm veel keus en overal vriendelijk personeel. De koffie is (uit de automaat) ook heerlijk. De wandeling naar de kamer is wat pittig maar dat nemen we voor lief. Je kan ook met een golfkarretje omhoog. Maar met al het eten is een wandeling goed voor de mens. Bij het zwembad moet je op tijd zijn wil je een bedje aan de waterkant ritselen. Ook heerlijk is de binnenplaats bij de bakker. Echt een vakantiegevoel krijg je daar. 1 puntje van kritiek. Koffie kunnen zetten op de kamer. Dat zou heerlijk zijn. Nu om de beurt naar beneden om koffie te halen en de dag beginnen met koffie op bed.

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Tue Jul 23 2019 08:34:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Edwin,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling enorm en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdeling voor beoordeling en eventuele verbetering.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.