Hotel Marble Stella Maris

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

• 2018
    9Stefan Weber08-10-2018

Uitstekend

Een goede service direct bij aankomst op de luchthaven, vriendelijk personeel, leuk concept en goede bedden. Kortom: een heel fijn verblijf gehad!!!

9Kindvriendelijk
    9Ligging

• 2017
    3Dinie16-06-2017

Geen aanrader en zeker geen 4 sterren waard

Smaken verschillen maar deze locatie zou ik niemand aanbevelen. Onderstaande is goed om te weten voordat je locatie boekt: Locatie is alla NL Center Parks. Ook Nederlands georiënteerd. Ibiza is ver te zoeken. Kamers zijn erg gehorig, een ware genot van gesnurk van de buren. Ook een scheet hoor je gewoon. Ja, een zacht lekker bed maar neem de oordopjes maar mee. Als je een kamer op BG hebt krijg je pissebedden en rioollucht cadeau. 's Nachts zie je ze in groepen rondlopen. Misselijk makend. In de ochtend liggen ze allemaal dood door de gif die ze daar spuiten. Erg gezond! Rioollucht met natte handdoeken tegenhouden. Wat een vakantiegenot! Het eten is matig. Kortom het is je geld niet waard en het is zeker niet 4 sterren waard. De enige wat goed aan is; het Spaanse klimaat. Touroperator doet niks met klachten, ze geven klant de schuld. Voor mij nooit meer deze touroperator. Op de site van touroperator beloven ze mooie bestemmingen maar in werkelijkheid is het echt niet het geval.

5Kindvriendelijk
    1Prijs/kwaliteit
    2Service
    2Ligging

• 9M Derks02-06-2017

Fantastiche plek met mooi uitzicht op loop afstand

Helaas net terug toch iets te kort 11/12 Dagen. Super fijne plek ,heerlijk eten , erg leuk personeel wat alles doet om je het naar de zin te maken👍 ! Mooie rustige locatie,met prachtige omgeving om te wandelen langs de kust binnen door naar St-Antonio maar toch erg centraal gelegen,bushalte voor de deur 1.65 naar st Antonio (taxi 8€) vandaar uit in 20 min voor slechts 2€ naar ibiza stad Een auto huren is zo n meerwaarde anders mis je zoveel mooie plekjes /strandjes.,wilde eerst een fiets huren maar was 150€ voor 10 dagen dus dan liever n auto 125€ ? voor 8 dagen ,all incl verzekeringen. 1200 km met veel plezier in n hele fijne auto full opties heerlijk rond gereden dus alles wel gezien. Ga zeker daar terug ontzettend relaxt eiland. Fijn en goed verzorgd hotel wat een prima verblijf is voor best n scherpe all in prijs voor Ibiza!

9Kindvriendelijk
    10Service
    8Ligging

• Oude reviews

10kaatje11-07-2016

was er om vrienden op te zoeken

hotel had ik geboekt vanwege de ligging. in de buurt zaten vrienden. hotel was top. zover ik er aanwezig was heb ik niks vreemds gezien. lekker ontbijt en zwembad om een duikje te nemen en ruimte waar ze animatie doen was ook onwijs gezellig. anders dan plastic stoelen die in rijen worden gezet.

10Zwembad
    10Eten
    10Kamers
    10Service
    10Ligging

5 tips over Hotel Marble Stella Maris

• beata1975, 11-08-2014

vraag aan de kamer die niet te hoog lig!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Huur een auto, eiland is niet zo groot en je bent zo met een paar kilometer in een ander stadje. Wij hebben diverse baaien bezocht en de hippiemarkt in Las Dalias (zaterdags) is ook een aanrader!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Vlakbij het hotel (ongeveer 800 meter lopen) ligt hostel La Torre Cap Negret, hier kan je de zonsondergang fantastisch zien!

29 vragen over Hotel Marble Stella Maris

• Thessa, 07-05-2019

Family connection kamer zeezicht

Weet iemand of dit een famileikamer is met echt 2 aparte slaapkamers ?

Emmy, 17-06-2019

Ja dit zijn twee hotelkamers met een tussendeur.

• R Van Dam, 12-01-2019

Kamer met terras

Iemand een kamer met terras gehad i.p.v. een balkon? Was dit ook fijn/mooi?

• Andrienne, 31-12-2018

Voetbal

Is hier een voetbalveldje of pannakooi bij??

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen