Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Marble Stella Maris

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Top hotel.

Esther zwart
20-6-2017

Het is een fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel. Er is van alles te doen voor zowel jong als oud.

Gereisd Anders in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ben er geweest in juni, nog lang niet op orde

Shirley Neesan
6-7-2016

Aangekomen op woensdag 22 juni om 22.45 uur. Om 0.00 uur werd ik 50 jaar en mijn zus had wel een hele andere felicitatie in gedachten dan zolang in de rij te hebben moeten staan om in te checken en 2 keer te moeten verhuizen midden in de nacht.Het inchecken heeft meer dan anderhalf uur geduurd,( dat duurt bij iedereen zo lang, ze staan met 3 mensen achter de receptie) en na het inchecken was uiteraard het restaurant al gesloten, dus niks gegeten.Uiteindelijk kamer gekregen (echt helemaal bovenin) een hele klim uiteraard met je koffers, komen we de kamer binnen, ligt er al iemand in bed.Weer helemaal naar beneden( en geloof me; het is ver!) naar de receptie met de zware koffers.Daar aangekomen uiteindelijk andere kamer gekregen, Weer helemaal bovenaan!!! Met de koffers er weer naartoe.Daar aangekomen; accuboormachine op de kamer, losse kit en stof in een hoekje en;...... Geen toilet!!!!! Kamer was totaal niet klaar! Klein werkend koelkastje;..... Leeg!! Oo

Gereisd Anders in juni 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.