Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Marble Stella Maris

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

UITMUNTEND

Jacob
1-8-2019

Iedereen is erg behulpzaam en ook iedereen die elke week bij Good things werkt is erg vriendelijk! Vooral jaar kinderen toe zijn ze allemaal kindvriendelijk, verder rest is het eten fantastisch en ben ik vooral lovend over Good Things en ook het eten daar is geweldig netzoals de mederwerkers, Kamers zijn erg gehorig je kunt ze gewoon horen praten maar worden wel goed schoon gemaakt

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 2-8-2019

Beste Jacob,

Bedankt voor uw buitengewone beoordeling en sympathieke woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling enorm en u mag er zeker van zijn dat wij uw complimenten hebben doorgegeven aan onze collega's.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Prijs kwaliteit is toch wel wat op ingeleverd

Peter
3-6-2019

Resort best goed. In diverse gebouwen blijken kamers best gehorig te zijn. Zo ook bij ons in blok 24. Bed uitstekend. Hier eerder geweest echter is het avondeten (buffet) echt wel slechter geworden ten opzichte van afgelopen jaren. Aanzienlijk minder keus met warme gerechten en ook minder goed. Jammer. Bakkertje is prima.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gina, Stella Maris Service Center Agent, Wed Jun 05 2019 09:54:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Peter,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wel vinden wij het jammer om te horen dat u geluidsoverlast heeft ondervonden tijdens uw bezoek. Weet dat onze receptie 24/7 voor u klaar staat om uw klachten te ontvangen en te kijken naar een mogelijke oplossing. Wij hebben de feedback wat betreft het eten doorgestuurd naar de betreffende afdeling voor verbetering waar mogelijk. Wij hopen dat dit incident uw vertrouwen in ons niet heeft geschaad, en we u nogmaals mogen verwelkomen de volgende keer dat u Ibiza bezoekt.

Stella Maris Service Center

Mooi park goede ligging ver weg van feestgangers.

Margreet
13-5-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.

Gina, Stella Maris Service Center Agent, Tue May 14 2019 11:51:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Margreet,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij waarderen de mening van onze gasten ten zeerste, mocht u verdere op -of aanmerkingen hebben om uw volgende ervaring te kunnen verbeteren, dan horen wij het graag.Wij kijken uit naar uw komst in Ibiza!

Stip Reizen

Mooi hotel kan je zeker een keer naar toe gaan.

Stafan
5-5-2019

Het is een mooi hotel in Ibiza stijl. Het personeel echt super vriendelijk. Ze werken met plezier voor de werkgever. Dus dat merk je ook en geven ze aan. Ook de vele stagiaires hebben het naar het zin. Het eten is lekker en uitgebreid. Hotel kamers schoon en lekkere bedden. Een auto huren is wel handig hierdoor kan je lekker het eiland bekijken. Het eiland zelf is niet zo speciaal. Maar dat is persoonlijk.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gina, Stella Maris Service Center Agent, Tue May 07 2019 08:43:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Stafan,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en voor uw mooie woorden! Wij zijn erg verheugd om te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Onder andere dit soort reacties van onze gasten maken het mogelijk dat het werken bij touroperator zo fijn is! Namens touroperator hopen wij u weer te mogen verwelkomen in Stella Maris bij uw volgende bezoek aan Ibiza.

Ge wel dig!

Fred Wilbrink
5-5-2019

Da's pas vakantie, Alles maar dan ook alles Geweldig. Zelfs bitterballen bij t zwembad. Heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Gina, Stella Maris Service Center Agent, 7-5-2019

Beste Fred,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en voor uw uitmuntende beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Stella Maris.

Wij hopen om u in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen in Ibiza.

Marble Service Center

Goed resort

Richard timmers
2-5-2019

Goed resort alleen jammer van de trappen om bij je kamer te komen als je een baby van 3 maanden bij je hebt voor de rest geen minpunten

Gereisd Met vrienden in april 2019
Gina, Marble Service Center Agent, 3-5-2019

Beste Richard,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het was ons een waar genoegen uw host te mogen zijn tijdens uw recente bezoek in Ibiza.

Wij hopen om u in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen.

Marble Service Center

Super hotel.

P.Robeerst
16-4-2019

Het is een echt familie hotel, voor iedereen wat. Meerdere mooie zwembaden, zodat je zelf bepaald of je gaat voor levendig of rustig. Zo is dat ook met de restaurants. Wil je drukte zoek je dit op. Wil je extra service betaal je iets meer. Bv speciale koffie, of lekker tappas. Maar dat beetje wat je betaald is het echt waard. Kamers ook top. Alleen mensen die slecht ter been zijn geef dit aan, dan krijg je zo laag mogelijk een kamer. Loop nogal steil op. Het einige minpunt...ouders zouden eens wat meer op hun kinderen kunnen letten bij het eetbuffet. Laten kinderen maar zelf wat rond lopen...een knoeiboel. En personeel kan dit weer opruimen. Tenslotte top hotel!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Gina, General Manager, 2-5-2019

Beste P. Robeerst. Hartelijk bedankt voor het feit dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen met ons te delen. Het doet ons een genoegen te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij streven ernaar onze gasten te allen tijde de meest onvergetelijke ervaringen te bezorgen. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen op Ibiza!

Touroperator Service Center

Relaxed

Astrid
6-4-2019

Mooi resort in Ibiza style waar je het aan niets ontbreekt

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Gina, General Manager, 2-5-2019

Beste Astrid, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en voor uw attente opmerkingen.Wij zijn blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten en wij hopen het genoegen te hebben om u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in Marble Stella Maris!

Touroperator Service Center

Ww hebben genoten lekker gegeten was top!

K. Kerkvliet
19-11-2018

Mooi resort tegen berghelling als je slecht ter been bent zoals 2 mensen in ons reisgezelschap is het zinvol dit aan te geven kan je kamers beneden gebouw 19 krijgen dicht bij het centrum.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Goed en mooi hotel!

Daniëlle
11-11-2018

Het is een heel goed hotel, maar ligt wel afgelegen. Het is aan te raden een auto te huren. Hotel ligt tegen een heuvel, maar dat staat duidelijk vermeld. Er rijdt een karretje die je bagage naar boven kan rijden. Het eten is goed, zowel in de a-la-carte restaurants als bij het buffet. Buffet is uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn ruim, badkamer prima.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.