Hotel Marble Stella Maris

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

94 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

• 6Familie Valckx12-08-2019

Goed maar niet voor herhaling vatbaar

Een auto huren is wel een pre om wat van het mooie eiland te zien en het hotel ligt wel wat verder van Sant Antoni af. Zo ben je wat beweeglijker en een taxi is wel te doen maar wordt bij meervoudig gebruik prijziger dan een auto te huren. Kwallen zijn er nogal veel dus zorg voor een goede after bite pen of zalf. Verder is het een typisch Ibiziaans hotel, wel heuvel achtig dus sterke benen zijn wel een aanrader. Zwembaden zijn klein en de zee is eens tukje lopen maar wel berg op en af. Ook wel twee keer moeten attenderen over de PH waarden en als je denkt dat men dit dan pro actief oppakt vergist zich toch, op dag van vertrek dezelfde “nare” geur bij het filterhok en een oogopslag weer in het water zag het al weer troebel worden en dat met een hete dag op komst, goed voor oa buikloop en wat te denken daar kinderen altijd water binnenkrijgen. Eten is goed maar te weinig variatie of moeilijk een combinatie te leggen tussen het aanbod.

6Ligging
    5Prijs/kwaliteit
    4Zwembad
    6Hygiëne

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 22-08-2019

Beste Familie Valckx,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te zien dat u al met al heeft genoten van uw verblijf bij ons. Graag zouden wij een aantal zorgen van u verduidelijken.

Marble Stella Maris Ibiza is gunstig gelegen aan de westkust van Ibiza in een heuvelachtige omgeving. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort en twee dichtstbijzijnde pittoreske strandjes van Cala Gracio en Cala Gracioneta vind je op 10 minuten lopen. Het levendige stadje San Antonio ligt op ca. 20 minuten loopafstand.

Wat betreft de troebelheid en PH waarde van ons zwembad; er is geen enkel gevaar voor de gasten. De PH en -chloor waardes zijn correct. Dit wordt 2 keer per dag gecheckt en kunnen door onze gasten worden nagekeken op de lijsten naast de zwembaden. Hier hangen ook de laboratorium testen. Wij voeren regelmatig testen en schoonmaakwerkzaamheden uit om de hygiene en veiligheid van onze zwembaden te waarborgen.

U mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en vebetering, weet dat onze collega's in het hotel altijd klaar staan om vragen, klachten en wensen van gasten te behandelen.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen de volgende keer dat u een bezoek brengt aan Ibiza.

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center.

• 2Heidi01-08-2019

Echt NOOIT meer

Verouderd hotel geen 4 sterren waard! Als je het eten ziet klaarmaken heb je al gedaan met eten niet proper! De zwembaden zijn te klein in opzicht tegen het volk dat er aanwezig is, te weinig stoelen en alle stoelen zijn bezet met handdoek maar meer dan de helft ligt er van gans de dag niet op! We zijn hier nog maar 1 dag en zijn echt al aan het balen dat we hier nog 9 dagen moeten zitten! Dus conclusie alle dagen buiten het hotel gaan.

3Ligging
    1Zwembad
    1Hygiëne

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 02-08-2019

Beste Heidi,

Wij vinden het erg jammer om te horen dat wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Zou u onze Guest Relations Manager willen opzoeken opdat wij kunnen kijken wat wij voor u zouden kunnen betekenen?

Wij hopen u te woord te kunnen staan.

• 9Familie Jansen27-07-2019

Fantastische week met super eten en zwembaden.

Super goed eten, schone kamers en leuk voor de kinderen. Voldoende bedjes rond het zwembad en lekkere snacks. Minpuntje van de kamer in blok 14 was dat het nogal gehorig was.

9Ligging
    9Service
    9Prijs/kwaliteit
    10Eten
    10Hygiëne

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 02-08-2019

Beste Familie Jansen,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn meer dan blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij waarderen uw aardige woorden ten zeerste.

Wij hebben uw feedback doorgegeven en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

• 9Familie M21-07-2019

Wij komen weer terug!

Wij zijn hier momenteel en het is hier prachtig! Vooral met kinderen is dit hotel erg goed. Er zijn 5 zwembaden, dus kan iedereen zich vermaken. Er zijn ook heel veel Nederlanders aanwezig op dit park. Elke dag is er wel iets te doen op dit park, en elke avond minidisco met daarna een show. Er is dus voor ieder wat wils. Verder is de service heel goed. Het personeel is heel gastvrij en de meesten spreken Nederlands. Het hotel ligt wel tegen een berg aan en daarom is het naar sommige hotelkamers wel steil. Er is wel een buggyservice (golfkarretjes) aanwezig die eigenlijk de hele dag rijdt. Wij hadden een hele ruime kamer met een stapelbed en ook dat beviel ons goed. Het eten was heerlijk en ook uitgebreid. De all-inclusive was ook erg goed en lekker. Verder is het erg aan te raden om een auto te huren. San Antonio is ong. 10 minuten rijden en naar Ibiza-Stad is het 25 minuten rijden. Kortom, wij hebben genoten en komen terug!

8Ligging
    9Kindvriendelijk
    9Zwembad

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 23-07-2019

Beste Familie M,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling enorm en wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

• 7Roland17-07-2019

Ibiza je bent prachtig.

Geweldig mooi eiland met ontzettend veel mooie strandjes, restaurants. Accommodatie ligt fantastisch hoger gelegen dan het centrum. Aantal zwembaden zijn ruim voldoende, plaats genoeg in onze periode. Jammer dat er zo weinig parasols aanwezig waren. Zeker voor gezinnen met kinderen. Animatie behoeft sturing. Programma was redelijk. Sommige animatoren vinden zichzelf belangrijker dan de gasten en vragen op een verkeerde manier aandacht. Ontbijt, lunch en avondeten is prima. Saladebar is zeer uitgebreid en heerlijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Faciliteiten (sport) op park zijn goed en netjes verzorgd. Er is 1 groot minpunt. De kamers zijn zo gehorig. Je hoort echt alles. O.a. Heel irritant als s’nachts nieuwe gasten arriveren. Je bent meteen wakker. We hebben een hele fijne vakantie gehad. Ibiza we komen binnenkort terug maar dan in een ander hotel.

8Ligging
    8Service
    8Prijs/kwaliteit
    1Kamers

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 23-07-2019

Beste Roland,

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw feedback ten zeerste en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering. Wij vinden het jammer om te lezen dat u geluidsoverlast heeft ondervonden.

Wij hopen dat u nogmaals zult overwegen bij ons te verblijven bij uw volgende bezoek aan Ibiza.

• 7r29-05-2019

Leuk, tevreden.

Fijn plekje. Leuk kinderzwembad. Lekker eten! Animatie was slecht, heel amateuristisch. dorpje niet zo, oud. mooi strandje op loopafstand, wel n kleine klim.

6Ligging
    7Prijs/kwaliteit
    8Kamers
    8Hygiëne

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 05-06-2019

Beste r,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te zien dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Wij hebben uw feedback wat betreft de animatie doorgegeven aan de betreffende afdeling voor eventuele verbetering. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek in Ibiza.

• 9Kim ten Hoven12-05-2019

Extreem goed!

Super hotel je kan overal gratis goed eten en drinken. Misschien wel op het extreme af , super kwaliteit. Elke avond live muziek en heerlijke gratis cocktails. Top vakantie! Minpuntje waren de kosten van autohuur bij hotel, drie dagen in voorseizoen duurder dan 7 dagen vanaf luchthaven. Maar gezien de kwaliteit van hotel meer dan lof!

9Ligging
    8Service
    10Prijs/kwaliteit
    6Eten
    9Kamers
    9Kindvriendelijk

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 14-05-2019

Beste Kim,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en voor uw extreem hoge score. Wij zijn erg blij en trots om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij hopen u dan ook opnieuw te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek in Ibiza!

• 7Bernadette11-05-2019

super

Alles is erg leuk , mooi , schoon , goed eten. min punt is dat je veel moet klimmen en dat er wel een shuttle rijd maar dat je deze soms moet zoeken en lang wachten ! Bij aankomst is het erg slecht geregeld, gewoon een dik uur in de rij , om je sleutel te ontvangen . 2 personeel achter de balie terwijl er 2 bussen binnen komen. Veel stonden met kleine kinderen in de avond(20uur) te wachten. Was niet te doen.Echt een grote ergernis bij iedereen.

7Prijs/kwaliteit
    8Eten
    8Kindvriendelijk
    7Hygiëne

Gina, Stella Maris Service Center Agent, 14-05-2019

Beste Bernadette,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn erg verheugd om te lezen dat u al met al genoten heeft van uw verblijf bij ons!

Wij vinden het jammer om te lezen dat het inchecken niet helemaal is verlopen zoals wij naar streven, onze excuses daarvoor. Ondanks dit incident hopen wij de kans te hebben om u de volgende keer als u Ibiza bezoekt weer te mogen verwelkomen in Stella Maris!

• 2018
    9Charlotte26-11-2018

We hebben een heerlijke week gehad.

We hebben echt genoten van een weekje Ibiza. Het hotel was helemaal gericht op kinderen. Er waren ook nauwelijks mensen zonder kinderen. Animatie was Nederlands en ook top! De mini disco in de piraten grot hebben de kinderen het nu nog over. Het hotel was ook prima. Wel een groot hoogteverschil. Wij zaten gelukkig ergens halverwege en dat was net te doen voor onze kinderen van 4 en 3 jaar. Al het personeel was super vriendelijk, genoeg keuze in het buffet restaurant en de a la carte restaurants waren ook prima.

10Service
    10Prijs/kwaliteit
    8Eten
    8Kamers
    10Kindvriendelijk
    10Hygiëne

• 7Mark Leinders07-11-2018

Goed!

Leuk hotel, wel erg druk. Veel bergop lopen maar dat maakt niet uit; je gewicht is bij thuiskomst hetzelfde. Huur een auto bij Sunnycars en verken het eiland. Heerlijke vakantie gehad.

8Hygiëne
    6Zwembad
    9Kamers
    8Prijs/kwaliteit

5 tips over Hotel Marble Stella Maris

• beata1975, 11-08-2014

vraag aan de kamer die niet te hoog lig!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Huur een auto, eiland is niet zo groot en je bent zo met een paar kilometer in een ander stadje. Wij hebben diverse baaien bezocht en de hippiemarkt in Las Dalias (zaterdags) is ook een aanrader!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Vlakbij het hotel (ongeveer 800 meter lopen) ligt hostel La Torre Cap Negret, hier kan je de zonsondergang fantastisch zien!

29 vragen over Hotel Marble Stella Maris

• Thessa, 07-05-2019

Family connection kamer zeezicht

Weet iemand of dit een famileikamer is met echt 2 aparte slaapkamers ?

Emmy, 17-06-2019

Ja dit zijn twee hotelkamers met een tussendeur.

• R Van Dam, 12-01-2019

Kamer met terras

Iemand een kamer met terras gehad i.p.v. een balkon? Was dit ook fijn/mooi?

• Andrienne, 31-12-2018

Voetbal

Is hier een voetbalveldje of pannakooi bij??

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen