Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Marble Stella Maris

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Prima!

Margriet
26-8-2019

Er staat bij touroperator vermeld dat er een discotheek is ( Wat voor ons belangrijk was voor onze pubers) maar die is er niet! Ook rijdt er geen pendelbus naar het strand! Er rijdt alleen een golfkar om je naar je hoger gelegen kamer te brengen. En er staan op de plaza s'avonds veel re weinig stoelen om te kijken naar de shows voor zo'n groot hotel. Verder is het prima vertoeven! Keurig netjes ook de kamers zijn prima! Eten is gevarieerd en heel goed! Zwembaden ook prima voor elkaar. Enige is dat ze zeggen dat het verboden is om handoekje te leggen maar er word niks aan gedaan en daardoor veel handdoek leggers das jammer. Verder prima vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 16-9-2019

Beste Margriet,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Graag nemen wij hierbij de mogelijkheid een aantal zorgen te verduidelijken:

Zou u ons kunnen informeren via welke touroperator u geboekt heeft en waar u de informatie wat betreft de discotheek vandaan heeft? Stella Maris heeft geen of ligt inderdaad niet direct naast een discotheek; wij zouden dan graag de informatie laten aanpassen op de website.

Wij bieden wel degelijk de mogelijkheid aan gasten een shuttle bus naar het strand te boeken, dit kan worden aangevraagd via de receptie. Deze shuttle rijdt namelijk alleen op aanvraag en op bepaalde tijden. Wij hebben een bordje bij de receptie met deze informatie geplaatst.

Wij hebben uw feedback wat betreft de stoelen en de handdoeken doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Heerlijke week

Marcel Brockbernd
9-8-2019

Stella Maris, we hebben een heerlijke week gehad (vader 2 tieners) We zaten er in de tweede week van augustus (dus verwacht druk) += prachtige schone kamer met zeezicht (aan te bevelen), super leuk strandje op loopafstand, prachtige zonsondergang idem op loopafstand. Taxi naar Ibiza stad is zo gepakt. Ongeveer 30€. Pinautomaat om de hoek altijd makkelijk. Hotel personeel is vriendelijk en werkt hard. Je krijgt een topconditie van het omhoog en naar beneden lopen (de kilo’s vliegen eraf), je kunt overigens het Golfkarretje pakken, inchecken gaat lekker snel +|- = Meerdere zwembaden maar het Elite bad was niet schoon, op de heenreis moest de hele pendel bus een uur wachten op een stel wat hun koffers kwijt was. Heel vervelend natuurlijk voor dat stel echter betaal dan gewoon een taxi voor hun en laat de rest gaan. Wat er bij kwam is dat we totaal niet werden geïnformeerd door de hostesses. Zelf uiteindelijk maar een Taxi gepakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Aug 12 2019 08:46:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marcel,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u al met al genoten heeft van uw bezoek aan Stella Maris.

Wij hebben uw complimenten en feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij vinden het jammer om te lezen dat de hostess van de reisorganisatie u niet voldoende geïnformeerd heeft tijdens uw verblijf, en de aankomst niet helemaal naar verwachting is verlopen. Mocht u hier nog op-of aanmerkingen over hebben, raden wij u aan contact op te nemen met de reisorganisatie zelf.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen in Stella Maris bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Fantastisch!!

Jennefer
9-8-2019

Wij zijn net terug en hebben een heerlijk vakantie gehad.
Pluspunten: * Mooie kamers met mooi uitzicht * Goed gevarieerd eten * Genoeg bedjes bij zwembad( met handdoekbeleid) * Dichtbij Hostel el Torres (voor mooi en sfeervol zonsondergang) * heerlijke bakker (genaamd Goodthings)

Min puntjes: * best ver weg van ibiza-stad of hippiemarkt * best steil (opgelost door caddy die rond rijd) * relatief weinig parasols (maar je kan er zelf 1 kopen voor 8,00 in t winkeltje) * animatie was weinig (maar werd beter in de laatste dagen)

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Aanrader vond ik de Jeepsafari. De kinderen hebben genoten! (En mama heeft t eiland gezien;-) )

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 12-8-2019

Beste Jennefer,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons!

Stella Maris ligt op ca. 18 km van Ibiza-Stad en op slechts 3 km van San Antonio; ca. 20 minuten lopen. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort. De twee dichtstbijzijnde pittoreske strandjes van Cala Gracio en Cala Gracioneta zijn op ca. 10 minuten lopen te vinden, of maak gebruik van onze shuttlebus service.

Graag zouden wij willen vermelden dat wij momenteel nog aan het wachten zijn op de levering van nieuwe parasols, helaas laat dit langer op zich wachten dan gepland en gehoopt. Ook hebben wij sinds kort nieuwe collega's in het animatieteam mogen verwelkomen; wij hopen dat zij al onze gasten een leuke avond bezorgen!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Geweldig

Bart
1-8-2019

Volledig ontzorgd weekje weg. Pluspunten: prima en gevarieerd eten, ruime en schone kamers met balkon. Erg vriendelijk personeel en snelle fix (binnen 30 min) van kapotte douche. Minpunt: je kunt niet om de animatie heen. Een minder luidruchtig terras om gewoon een spelletje te spelen zou echt een verbetering zijn. Aanrader: dagje Formentera (vergeet Es Calo de saint Augusti zeker niet!), sunset bij Cala Conte of dichterbij (10 min lopen), bij La Torre. Ook prachtig Cala Tarida of typisch Ibiza-beach: Cerinquita (10 min lopen)

Beste Bart,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn meer dan blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij waarderen uw uitgebreide woorden ten zeerste.

Wij hebben uw feedback doorgegeven en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

I love ibiza

Sophie
31-7-2019

Eten en drinken is hier goed geregeld. Van goede kwaliteit. De hele dag door tot snachts is er aanbod van drinken en eten. Het resort is smaakvol en gezellig ingericht, Op loopafstand het strand en binnendoor langs het strand is ook de badplaats lopend te bereiken. Zie google Maps. Vriendelijke personeel. Enige verbetering..in december een kamer geboekt zitten we in een kamer met tussendeur naar een andere kamer. Ik hoor alles van de buren, dat kan beter geïsoleerd worden. De natuur is hier top en doordat het hotel op een berg staat, prachtig uitzicht en iedere dag fitness. Spierpijn in de kuiten, dat is eigen keuze want er rijdt een gratis breng en haal service rond.

Beste Sophie,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij zijn trots op uw aardige woorden.

Weet dat onze receptiemedewerkers 24/7 voor u klaar staan mocht u vragen of -opmerkingen hebben om uw verblijf comfortabeler te maken. Wij zullen altijd ons uiterste best doen uw verzoeken tegemoet te komen. We hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij hopen dat wij het plezier mogen hebben u nogmaals te verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Geweldig park, wel veel Nederlanders

Linda
29-7-2019

Dat het eten hier gewoon erg goed is, dat heeft niets met het bestek te maken. Zie boven. Gewoon zelf goed organiseren dan is het prima te doen. Buffetten zijn prima verzorgd en er is keus voor iedereen!! Heerlijk park om een weekje te verblijven. Groot nadeel vonden wij, veel te harde muziek tijdens avond shows. Je kon er niet onderuit komen wat wij erg vervelend vonden. Jammer dat je dan niet op het terras kunt zitten..

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Fri Aug 02 2019 08:31:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Linda

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw aardige woorden wat betreft de kwaliteit en variatie van onze buffetten enorm.

Wij hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Stella Maris Service Center

Prima zonde dat het eten echt slecht is.

E.
28-7-2019

Mooi complex vriendelijk personeel. Alleen het eten is ronduit slecht geen bestek op tafel waardoor het erg chaotisch word. Entertainment overdag is leuk doen goed hun best maar savonds kun je beter weg blijven echt heel slecht en kei en kei hard

Beste E,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat u weer heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Fantastisch en in september 2019 voor de 4e X

Caren
28-7-2019

Elk jaar, dit jaar 2x komen wij naar het Stella Maris voor een moeder-dochter vakantie! Wij hebben het zo enorm naar onze zin, van het entertainment tot de heerlijke prachtkamers, tot het buffet en de service! Heerlijk en daarom komen wij in september nog een keer terug! Heel fijn is de Nederlandse tv😉! Fantastisch en geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Beste Caren,

Bedankt voor uw buitengewone beoordeling. Wij zijn meer dan blij om te lezen dat u weer heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij zijn trots om u elke keer te mogen ontvangen!

Wij kijken uit naar jullie volgende komst.

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Fantastisch!!

Fam. Vrolijk
23-7-2019

Wij zijn net terug en wat hebben we een fantastische vakantie gehad. Wij hadden twee ruime mooie nette kamers die elke dag tip top werden schoon gemaakt. Ook elke dag schone handdoeken en de bedden lagen prima! Het eten was goed en vol op keus. De gehele dag door kon je van alles krijgen, zoals pannenkoeken, toasti, wafels, hamburgers etc. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het complex ligt tegen een berg op maar doordat je de gehele dag door gebruik kan maken van de golfkarretjes die je naar boven brengen is dit totaal geen probleem. Wij zaten zelf ook best hoog met onze kamers maar hadden daardoor ook heel mooi uitzicht. Wij hebben echt een TOP vakantie gehad en raden dit complex zeker aan bij anderen!!

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 23-7-2019

Beste Familie Vrolijk,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en sympathieke woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling enorm en u mag er zeker van zijn dat wij uw complimenten hebben doorgegeven aan onze collega's.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

Edwin Goed Fotografie.
19-7-2019

Wij verblijven hier momenteel. Fantastisch. Heerlijke kamer met fijne bedden, prima natte hoek, airco en super WiFi. (Overal is de WiFi prima) Nederlandse zenders op de tv, dus in de namiddag lekker de tour kijken 😬. Het eten is belachelijk goed met enorm veel keus en overal vriendelijk personeel. De koffie is (uit de automaat) ook heerlijk. De wandeling naar de kamer is wat pittig maar dat nemen we voor lief. Je kan ook met een golfkarretje omhoog. Maar met al het eten is een wandeling goed voor de mens. Bij het zwembad moet je op tijd zijn wil je een bedje aan de waterkant ritselen. Ook heerlijk is de binnenplaats bij de bakker. Echt een vakantiegevoel krijg je daar. 1 puntje van kritiek. Koffie kunnen zetten op de kamer. Dat zou heerlijk zijn. Nu om de beurt naar beneden om koffie te halen en de dag beginnen met koffie op bed.

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Tue Jul 23 2019 08:34:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Edwin,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling enorm en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdeling voor beoordeling en eventuele verbetering.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.