Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Marble Stella Maris

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

161 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Erg fijn

Laura
14-9-2019

Lekkere vakantie gehad! Het verblijf is meer een park met losse appartementencomplexen i.p.v. een hotel. Dit vonden wij zelf erg fijn. De kamer was prima. Er werd iedere dag schoongemaakt. Af en toe vonden wij de kamer wel wat gehorig. Je kunt de buren soms horen praten, maar daar valt weinig aan te veranderen. Het eten was goed verzorgd. Voor ieder wat wils. Was wellicht lekker geweest als er verse sappen bij het ontbijt waren, maar dat is persoonlijk. Het bakkertje 'Good things' vonden we erg goed! Sommige dingen werden vers voor je klaargemaakt. Personeel was er ook erg aardig. Amusement was afwisselend en vonden wij prima. Gaat regelmatig een bus naar San Antonio (tot ongeveer 20.30 uur in de avond) voor 1,65 (enkeltje). Het strandje vlakbij het hotel (Cala Gracio) vonden wij zelfs een van de mooiste strandjes van Ibiza, niet zo massaal. Verblijf is overigens ook ideaal om met (kleine) kinderen naar toe te gaan. Erg kindvriendelijk!

Gereisd Met partner in september 2019

We hebben genoten!

RJ
13-9-2019

Mooi, gezellig hotel. Het lijkt op een mini dorpje, waardoor het allemaal erg knus aanvoelt. Kamers zijn erg leuk, modern ingericht, ook vrij groot. Een groot nadeel aan de kamer is dat het enorm gehorig is. Je hoort letterlijk wat de buren naast je zeggen en .... doen. Het eten is super goed. Heel veel keuze en variatie. Je kunt buiten zitten, of binnen in het gezellige restaurant. Wanneer het regent is er echter te weinig zitplaats en lopen mensen 20 rondjes in de hoop dat er ergens een plekje vrij komt. Wanneer we vragen om met ons eten naar beneden te gaan, waar voldoende plek is, mag dat niet en wordt gezegd dat we maar moeten wachten totdat er een plek beschikbaar is. Dat is jammer. Verder ligt op dik 5 minuten lopen een super leuke, gezellige baai met strandtent. Een leuke vakantie gehad, ondanks de paar (kleine) minpunten.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel, wel erg druk met veel Int. gasten

Jos&Wendy
6-8-2019

We zijn hier vele malen (5x) geweest. Niet alleen vanwege uitstekend eten en mooie kamers (echter sommigen nog steeds gekoppeld dmv tussendeur met kier, geeft extra geluid en minder privacy), maar m.n. ook vanwege goede klik met het “oude” personeel. Helaas waren de meesten vertrokken. Veel meer Int. gasten, voorheen 90/10 NL/Int, nu ca 50/50. Nieuw AI-concept niet ons ding. Veel werkdruk voor personeel, in onze periode ’s avonds rijen voor de bars met 1 persoon. Kamermeisje had op 1 dag 19 kamers te doen. Hotel is prachtig met goede faciliteiten maar men kan zich afvragen van wie het ten koste gaat om van 07:30 tot 02.00 ’s nachts te kunnen eten en drinken voor relatief weinig geld. De investering in “overdadig” AI had men o.i. beter kunnen besteden aan betere parasols, meer fitnessattributen en het wegwerken van de tussendeuren. We komen misschien nog eens terug maar voor de rest van dit jaar slaan we dit hotel een keer over. Jammer.

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Aug 12 2019 08:32:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Jos&Wendy,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij en trots om te lezen dat wij u voor de zoveelste keer mochten verwelkomen in Stella Maris.

Wij waarderen uw mening enorm en hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen. Graag zouden wij vermelden dat wij verschillende veranderingen al hebben doorgevoerd, en momenteel nog wachten op de levering van nieuwe parasols.

Het welzijn van onze collega's, en gasten, is van ons grootste belang, u mag er zeker van zijn dat wij hier extra aandacht aan besteden.

Wij hopen u in ieder geval binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center.

Genoten

R. G.
3-8-2019

Lekker Hotel..voelde meer als een resort. Schone kamers en een gratis shuttleservice naar je kamer ivm de aardige klim die je moet maken. Prima eten ontbijt lunch diner.. elke dag een ruime en grvarieerde keuze, met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.. een aanrader voor mensen die ook een beetje de rust opzoeken.. ga hier zeker nog eens heen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Aug 12 2019 08:27:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste R.G.,

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en gebruik heeft gemaakt van onze services en faciliteiten.

Wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Fantastisch! Het eten is van michelin kwaliteit

Willem jan
31-7-2019

Eten is veruit fantastisch, genoeg drinkautomaten en vriendelijke service! Het eetrestaurant door de middag is erg goed alleen mag 1 van de koks soms wel wat vriendelijker zijn en dan heb ik het niet overdiegene met het staartje want die doet het fantastisch! Verder zijn de kamers erg gehorig en is het ook slecht dat je door elkaar balkon heen kan kijken wat de privacy belemmert, verder zijn de bedden erg goed en de schoonmaaksters heel erg vriendelijk!

Gereisd Met partner in juli 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 2-8-2019

Beste Willem jan,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw aardige woorden wat betreft de kwaliteit en variatie van onze buffetten enorm.

Wij hebben uw complimenten en feedback doorgegeven aan onze collega's en wij hopen dat wij het plezier mogen hebben u nogmaals te verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Met vriendelijke groet,

Stella Maris Service Center

Superleuke vakantie gehad in Stella Maris!

N. Driesse
9-7-2019

Prachtig resort, mooie kamers, lekker eten en drinken Ook fijn dat het laagbouw is. Alles goed bereikbaar, mede door de golfkarretjes die de hele dag af en aan rijden. Goede uitvalsbasis om allerlei excursies te doen. Ook door touroperator was alles super geregeld. Kortom: een aanrader!

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 15-7-2019

Beste N. Driesse

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en mooie woorden.

Wij waarderen uw aanbeveling ten zeerste en wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet,

Stella Maris Service Center

Leuk maar voor ons 1 x echt familie resort

In***d Sa***rs
7-7-2019

Fantastische uitval basis voor ons ..overal dichtbij auto huren is aan te raden..verder een goed kinder paradijs

Gereisd Met partner in juli 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 10-7-2019

Beste Gasten,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center.

Super mooi park en er ontbreekt je aan niks.

Johan en Jeannette
6-7-2019

Alles prima voor elkaar alleen zonder auto niet te doen.

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 10-7-2019

Beste Johan en Jeanette,

Bedankt voor jullie beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Graag zouden wij willen informeren dat Stella Maris zit 18 km van Ibiza-Stad en op slechts 3 km van San Antonio. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort, en San Antonio ligt op ca. 20 minuten loopafstand. Een lokale busdienst verbindt het resort met de verschillende bezienswaardigheden en steden op het eiland.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Zeer aan te bevelen

Peter en Anja
25-6-2019

Hotel was prima, vriendelijke mensen ook veel NL, mooi en schoon zwembad mooi appartement maar wel heel gehorig, je kunt de buren horen luisteren. Zelfs een stekker in het stopcontact is luidruchtig. Bij aankomst is het wel geduld hebben als je met een bus komt want de incheck gaat niet heel snel en sta je al snel 30-45 minuten te wachten. Op veel plaatsen drank en eten te verkrijgen. De buffetten zijn ook heel uitgebreid en kwalitatief goed. De klim naar boven is steil maar door klaarstaande golfkarretjes kun je je naar boven laten vervoeren. Ik zou er zonder aarzelen nog eens naartoe gaan.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Jul 01 2019 10:01:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Peter en Anja,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en mooie woorden. Wij waarderen uw aanbeveling ten zeerste en wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Echt Ibiza !!

Kaatje
25-6-2019

Momenteel vertoeven wij in Stella maris, in blok 22. Een hele klim dat wel, maar dat maakt het verblijf niet minder . Het eten is prima... missen wel het lekkere buiten bakken en grillen zoals in de resorts in Turkije ! Ook mis ik een gevulde mini bar! Alleen een watertje is wat karig. Het shopje met de feelgood producten is top! Tosti’s enz worden vers gemaakt! Ook lekker zitten op de patio met je cappuccino . De strandjes zijn leuk! Wel even terug klimmen naar je hotel( goed voor de kuiten) SAN Antoni moet je gezien hebben! Makkelijk te doen met de bus heen ( stopt voor de deur) en met de taxi terug. Ongeveer 10tje! Woensdag gaan we naar de Ibiza markt en vrijdag Ibiza stad! Dat gaat leuk worden! Al met al komen we hier zeker graag terug!

Agent, Stella Maris Service Center Agent, 1-7-2019

Beste Kaatje,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. U mag er zeker van zijn dat wij uw complimenten en feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.