Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°18°
Hotel Marble Stella Maris

5 tips over Hotel Marble Stella Maris

Gaastra, 28-8-2017
Ivm zeer gehorige kamers in de gebouwen (nr. 19,20,21,22) met drie verdiepingen, boek een kamer in de laagbouw tot twee verdiepingen! En zorg dat je de bovenste kamer krijgt. Er is helaas geen controle op het "reserveren" van de bedjes bij het zwembad, dus als je een plekje wil hebben moet je meedoen aan het handdoekje leggen......
Paul, 18-6-2017
Kijk op http://www.corendonartiestenreizen.nl/ of er niet een artiestenreis geboekt staat op dezelfde data als dat je Stella maris wil bezoeken. Dit is namelijk geen pretje.
Lars & Mironne, 15-5-2017
Vlakbij het hotel (ongeveer 800 meter lopen) ligt hostel La Torre Cap Negret, hier kan je de zonsondergang fantastisch zien!

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

Lars & Mironne, 15-5-2017
Huur een auto, eiland is niet zo groot en je bent zo met een paar kilometer in een ander stadje. Wij hebben diverse baaien bezocht en de hippiemarkt in Las Dalias (zaterdags) is ook een aanrader!
beata1975, 11-8-2014
vraag aan de kamer die niet te hoog lig!