29 vragen over Hotel Marble Stella Maris

• Thessa, 07-05-2019

Family connection kamer zeezicht

Weet iemand of dit een famileikamer is met echt 2 aparte slaapkamers ?

Emmy, 17-06-2019

Ja dit zijn twee hotelkamers met een tussendeur.

• R Van Dam, 12-01-2019

Kamer met terras

Iemand een kamer met terras gehad i.p.v. een balkon? Was dit ook fijn/mooi?

• Andrienne, 31-12-2018

Voetbal

Is hier een voetbalveldje of pannakooi bij??

• John, 16-08-2018

Weer medio oktober

Wij willen in de herfstvakantie (15 tot 22 oktober) eventueel naar ibiza, kan iemand aangeven hoe het dan zit met regenkans ?

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Stip Reizen
    Stip Reizen
    Bekijk alle aanbieders

• Anita , 24-07-2018

Op de website wordt gesproken over een beach club, voor gasten boven de 16 jaar. Weet iemand wat dit inhoudt en wat de kosten hiervan zijn? Tevens zou er een adult-zwembad zijn. Waar is dat? Is dat in de plaats gekomen van het zwembad bij de ingang, boven het gamecenter, met de steile trap....

• Mrs. De bresser, 19-07-2018

Toegang zwembaden

Zijn alle zwembaden (gratis) toegankelijk voor kleine kinderen?! Bijv. de beachpool? Las iets over een privé zwembad...?!

• Henk, 29-04-2018

Weer

Wij willen graag op 26 september een week naar Ibiza gaan. Hoe is het weer dan daar?

Peter , 16-08-2018

Wij hebben vorig jaar prima weer gehad echter de kans op wolkenvelden is wel groter als in de zomer maar bruin worden doe je toch wel

Marieke, 11-05-2018

Ben vorig jaar ook eind september geweest en het weer is prima. We hadden alleen veel last van muggen en wespen. Was in het voorjaar niet zo.

• Heleen, 02-04-2018

All Inclusive

Wat kost het extra als je personal All Inclusive boekt

Marieke, 11-05-2018

Je kunt geen personal all in boeken. Ter plekke betaal je extra voor bv cocktails en in de a la carte restaurants.

• T van der Velde, 06-02-2018

Fietsen huren

Kun je fietsen huren in het hotel?.

• jeff, 31-01-2018

familiekamers

ik lees dat de familie kamers verdeeld zijn weet iemand hoe ze verdeeld zijn. (hiermee bedoel ik niet de familie kamers met stapelbed)

Volgens mij zijn het 2 kamers met een tussendeur