Appartement Las Mimosas

• Sauna
Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 10Kitty Fred & Devin21-08-2011

We zijn vandaag terug gekeerd van een heerlijke vakantie in Las Mimosas.. Deze hebben we uitgezocht omdat de beoordelingen van zoover goed waren. Toen we aankwamen en andere passagiers naar andere appartementen brachten en daarna bij de "onze" aankwamen kon het niet meer stuk. Wat zag dit er ruimtelijk en verzorgd uit. De kamer zag er goed en verzorgd uit. Ligging valt best mee.. je loopt zo naar een leuk "reggae strandje. Met een boot kan je naar verschillende baaien gebracht worden. Laatste 2 dagen hebben we samen met andere gasten een auto gehuurd en hebben zo wat van het eiland gezien. Maria, Juan en Pepe zorgen ervoor dat er voor de gasten aan niets onbreekt. Ik vind dit app.complex echt een aanrader.....

• 6Hermien11-08-2011

Valt allemaal best wel tegen hoor!

Wij zijn hier een paar jaar geleden geweest. De verwachtingen waren hoog gespannen na alle goede beoordelingen. De kamers waren inderdaad schoon, maar niet schoner dan andere locaties waar we inmiddels zijn geweest op Ibiza. Het zwembad stelde niet echt iets voor en de ligbedden waren ook hoog nodig aan vervanging toe. Geen airco, zelfs geen ventilator. Was toch wel echt een pré, aangezien de slaapkamer geen raam had, alleen een soort doorgeefluik dat open kon. Alle ramen tegen elkaar open en dan was het af en toe nog niet te houden. Wij hadden een kamer incl. ontbijt. Het ontbijt stelde ook helemaal niets voor. Twee sneetjes toast met een plak kaas en ham. Voor een gebakken of gekookt ei moest je bijbetalen. Het complex ligt een behoorlijk eind van het centrum. Elke dag met de boot heb je op een gegeven moment ook wel gehad. En op die Nederlanders zaten we ook niet te wachten, die zien we al genoeg. Het geheel was voor het geld dat wij er voor betaald hebben behoorlijk aan de prijs.

• 10Kelly17-06-2011

Ik kom er al van kleins af aan, en nu, bijna 25 jaar later kom ik er elke zomer weer met plezier

• 9willy29-05-2011

prachtig apartement

zeer gastvriendelijk ontvangen,zeer netjes onderhouden. om de dag werd alles in de apartement schoongemaakt. goed eten,goed ontbijt,klein winkeltje aan het apartement complex. heerlijk zwembad,niet al te groot maar groot genoeg voor lekkere verkoeling. grotendeels nederlandse vakantie gangers,heerlijk verstaanbaar. door eigenaars zeer vriendelijk onthaald. apartementencomplex bestaat al meer dan 20 jaar maar allemaal goed onderhouden. helaas keuken niet meer up to date maar ach je bent er niet om te koken maar voor je rust en genieten,restaurant maakt alles goed. lekekr dicht bij winkels en boulevards van sant anthoni. aanrader waard

• 9Familie Draaijer26-11-2010

Heimwee

Het is bijna eind van het jaar,maar ik moet nog even onze beoordeling van dit jaar toevoegen;Of course was het weer een vakantie om niet te vergeten...het leukst vonden we het te zien dat Juan en Maria,de grootouders zijn geworden van de mooie Klara en dat Pepe in de lift zit met zijn gezondheid.Wat een fijne mensen en zo trouw,het zijn net familieleden voor ons geworden.....en we hebben dan ook de rest van het jaar heimwee naar hen..........maar volgend jaar zien we ze weer,want we gaan weer op tijd boeken.

• 9Barbara20-09-2010

Geweldig!

Supervakantie gehad. Eigenaren erg vriendelijk. Alles schoon, netjes, eten prima, zwembad prima (wel beetje koud doordat het zwembad smorgens in de schaduw lag). Rustig complex buiten het centrum, 15 minuten lopen en dan zit je op de boulevard. Auto huren is eigenlijk wel een must om het eiland goed te zien en naar mooie stranden te gaan.

• 9Ralph, Wendy, Maureen, Caroline en Vince17-09-2010

Heerlijk, rustig en ontspannend

Het is de 2e keer dat we hier zijn geweest. En weer was het een heerlijke vakantie. Super service dankzij Juan, Maria en Pepe. Hele lieve, betrokken en zorgzame mensen. Wij hadden app. 4 en we waren met z'n vijven. We hadden 2 aparte slaapkamers. Af en toe het geluid van blaffende honden van de achterburen. Maar dit is gelukkig altijd maar even. Een auto is zeker een must want het eiland is het ontdekken waard. Voor gezinnen met kleine kinderen is Cala Vadella, Cala Vicente en het strand van Ses Salinas heel erg fijn, het is er ondiep. Ook Ibiza stad met Dalt Villa moet je gezien hebben! Voor de dichtsbijzijnde supermarkt ga je naar de Suma, ligt op ongeveer 1 km afstand van Las Mimosas maar in het complex zelf is er ook een klein winkeltje. Bezoek ook de Hippymarkt van Es Canar op de woensdag. Al met al weer een onvergetelijke vakantie en we hopen volgend jaar weer te kunnen gaan.

• 8Michelle02-09-2010

Rustig gelegen

Wij hebben een super vakantie gehad in Las Mimosas!

Het appartement is erg schoon en netjes! Het complex ziet er ook erg verzorgd uit.

Er zijn in totaal 19 appartementen, dus alles is erg overzichtelijk.

Er is ook een klein winkeltje aanwezig, erg fijn om s’ ochtends vers stokbrood te halen.

Een auto is zeker aan te raden, om het mooie eiland te verkennen.

Het centrum San Antonio ligt op zo’n 35 minuten lopen vanaf Las Mimosas. Er vaart een bootje naar het centrum van San Antonio, 2,50 p.p. Een taxi naar San Antonio is ongeveer 7,00. Een taxi naar Ibizastad is ongeveer 25,00.

Onze complimenten voor Maria, Juan, Pepe, de 2 schoonmaaksters, kok en de tuinman. Wat een lieve mensen!!!

Minpunten: Geen airco en rookmelders.

• 10Maarten16-08-2010

Hier kom je gewoon weer terug

Juan en Maria brengen al vele jaren 'meer van hetzelfde'. Gewoon een (h)eerlijke plek om je vakantie door te brengen.

Bijna uitsluitend gezellige Nederlanders. Voor iedereen wat wils. Wel auto huren om Ibiza te verkennen.

Wij komen terug... terechte award en absolute aanrader

• 8Sabine & Hugo07-08-2010

Topservice in Las Mimosas

Heerlijk vakantie gehad. Dat komt ook zeker doordat Maria en Juan je echt als gasten behandelen. Heerlijke ontbijtjes en perfecte sfeer. In het complex zijn vrijwel allemaal Nederlanders, maar in de omgeving zijn wel erg veel dronken Engelsen. Vooral in Sant Antonio zelf. Maar een topvakantie gehad.

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4