Appartement Las Mimosas

• Sauna
Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 8Marianne20-10-2012

Goede accomodatie, stranden een stuk minder....

Accomodatie kindvriendelijk, overzichtelijk. Wij zijn hier met 2 kleine kinderen geweest en die hebben zich uitstekend vermaakt! Een beetje kleine kamer voor 4 personen. De slaapkamer heeft superdunne wandjes, dus met kinderen is dat niet echt handig. Kinderen op bed, wij noodgedwongen op het balkon......Ach, het is vakantie, een beetje behelpen, maar dat komt ook wel weer goed! Als je alleen wilt relaxen dan is dit een goede plek. Fijn zwembad, vriendelijk personeel en klein winkeltje met alle basisbenodigdheden. Voor de stranden en winkeltjes moet je hier niet zijn. Veel oude meuk te koop en wij vonden teveel glas op de stranden rondom de accomodatie. Met de bus naar het supermooie strand cala bassa vonden wij met twee buggies prima te doen. Verder kan je makkelijk met een taxiboot naar het centrum van San Antonio. Daarnaast een auto huren raden wij enorm aan! Ibiza heeft veel te bieden! Kortom; fijne accomodatie, maar voor ons staat het op de verkeerde plek!

Met jonge kinderen

• 9Martin19-09-2012

Keurig verzorgt appartement.

Zeer schoon maar gedateerd appartement. De omgeving is heerlijk rustig (lekker om je kater weg te werken). In eerste instantie dat ik dat we in een achterbuurt zaten maar het is 5 min naar de baai en voor 2,50 vaar je naar San Antonio (boulevard). De eigenaren en personeel zijn super vriendelijk. Eten is ook niks mis mee! Als je er tenminste niet van uit gaat dat je in een 5* restaurant zit. Het enige wat ik een beetje miste was een airco maar in september is dat ook niet zo erg.

Met vrienden

• 8Leonie08-07-2012

Super fijn!

De inrichting van het appartement is gedateerd, maar functioneel. Het is er schoon en netjes. Jammer dat er geen airco is. Gelukkig wel een ventilator. De vriendelijkheid van het personeel is geweldig! Je voelt je echt een gast! De ligging is rustig en net buiten de (Engelse) drukte van Sant Antoni. Het zwembad is heerlijk! De kleine winkel biedt de nodige eerste levensbehoeften. Wij hebben er een prima verblijf gehad en indien we terug gaan naar Ibiza gaan we zeker weer naar Las Mimosas!

Met vrienden

• 4Maarten Ezinga02-07-2012

Tegenvaller

Las Mimosas, is zeer geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en niet ver kunnen lopen en het niet erg vinden hun vakantie door te brengen bij het appartement of in de zeer nabije omgeving. De ligging is er achteraf, maar dit wisten we voor dat we gingen al. Las Mimosas ziet er op het eerste oog zeer netjes uit en ook het zwembad en het terrein worden goed verzorgd, alleen zou men wel iets meer tijd aan de binnenzijde van de appartementen mogen besteden, zeer gedateerd en koken met een fornuis met een afkeurde gasfles is ook niet fijn. Koelkast heeft ook zijn beste tijd gehad. Handdoeken zijn zo hard, dat je er rustig een auto mee kunt schuren. Ook het gebrek aan een airco is goed merkbaar als de temperatuur flink op loopt. Op loopafstand zijn er gelukkig restaurantjes en flink wat engelse pubs enz. want het eten bij Las Mimosas is ver beneden elk niveau, vergeleken met het aanbod wat andere resturants bieden in San Antonio, en dit hoeft niet veel geld te kosten.

• 0mahe01-07-2012

NOOIT MEER iets anders !

We zitten er nu en hebben het weer naar de zin. Alle negatieve verhelen zijn ronduit onzin.

We tochtenin de avond alles evendoor enhet isprimaslapen Alles is schoon, je komt toch niet eerder de kamer op! En alsjedeweg naar benedenloopt zit je al in het centrum e iets naar links is een goed (zand) strandje (hotel Els Pins) met een natje en droogje voor kinderen.

• 7amalia11-04-2012

prima

netjes en schoon, prima zwembad. ibiza zelf vond ik enorm tegenvallen voornamelijk veel dronken engelsen

• 8Laura05-10-2011

Fijn rustig Appartementencomplex!

Het appartement zag er heel schoon en fris uit, ruime kamers. Nadeel is wel dat er geen tv is in het appartement. Om bij San Antoni te komen moet je wel een eind lopen of met de bus. Een huurauto is dus echt een must. Het appartement ligt in een rustige buurt. Het personeel is heel vriendelijk en aardig, ze willen alles voor je doen, je vraagt het maar en het staat voor je klaar! Het appartement heeft een restaurant met een nederlandse kaart, de gerechten zijn simpel maar wel goedkoop én lekker. De kamers worden om de dag schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. San Antoni zelf is niet een heel gezellig plaatsje, veel dronken engelsen, begint al vanaf een uur of 1 smiddags. Aanraders zijn de Hippie Markt in Las Dalias op Zaterdag, Cala Basa is een heel mooi kindvriendelijk strand, maar hiervoor heb je wel een auto nodig om er te komen.

• 9Manon03-10-2011

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Super, super lieve, vriendelijke mensen, een schoon en ruim appartement, lekker eten, mooi weer, voor ons was het in 1 woord genieten.

Lieve Juan, Maria en Pepe, bedankt! (ook zeker voor het recept van de sangria...)

Met jonge kinderen

• 8Mike en Edmee19-09-2011

Gewoon lekker.....

Je leest meerdere dingen over Las Mimosas. Je weet toch wat je boekt dus weet je dat je geen airco heb. Ja, het is een kleinschalig appartementen complex maar gewoon gezellig... Ja, er komen veel nederlands maar wil je dan engelse en russen...?? Je kan er 's avonds redelijk eten en is niet heel erg duur. Las mimosas is naar onze mening stukken beter dan die grote volgepropte hotels met kleine balkonnetjes van 2bij2. Las mimosas ligt buiten het centrum maar een taxi is 7 euro ofzo en met een pondje kan je ook naar de overkant. Las mimosas is lekker rustig en je kan er heerlijk op vakantie gaan. Niet gaan zitten zeuren over die kleine dingentjes maar denk dat je voor het geld wat je hier betaald niet veel beter kan krijgen in San Antoni. Voor iedereen die nog twijfeld, gewoon boeken.... Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Groetjes aan iedereen!! Mike en Edmee

• 8Lex en Yvon05-09-2011

kleinschalig en persoonlijk

In augustus 2011 2 weken in nieuwe samenstelling terug naar las Mimosas. 3 pubermeiden in een aparte kamer met uitzicht op de baai en wij in "het penthouse"(kamer 7)met 80 vierkante meter dakterras en een waanzinnig uitzicht op de mooie omgeving en de baai. In 2008 was het keukengerei minimaal maar nu uitgebreid. Ook is er nu een internetvoorziening. Het eten in het restaurantje is heerlijk en betaalbaar (muv de zelfgemaakte paella die te duur is) en de mensen van Las Mimosas weer even vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je echt te gast. Prijs-kwaliteitverhouding is helemaal goed.Absolute aanrader!!

Zakelijk

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4