Appartement Las Mimosas

Kleine hotelsWeer vandaag23°19°
Appartement Las Mimosas
8,4

110 reviews over Appartement Las Mimosas in het Nederlands

had er meer van verwacht.

Schippers
20-4-2015

Het interieur in de appartementen is sterk verouderd. Om maar niet te spreken over het kinderbedje wat was neergezet voor onze dochter, nog nooit zoiets gezien! Het terrasje wat erbij zit is niet gezellig, maar het is wel rustig zoals beloofd. Op zich best aardig maar zoals de titel al verraad, door de goede recensies hadden wij er meer van verwacht. Het strand was aan te lopen maar heel ongezellig! Het zwembad was ook echt koud.. zeker voor een klein kind.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch appartement

Lia
17-9-2013

Dit appartement voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Erg mooi, schoon, een zeer aardige eigenaresse en ook lekker eten. We hadden een mooi appartement met uitzicht op het zwembed, zoals opgegeven bij onze voorkeur. Het zwembad hadden we zelfs 1 dag helemaal voor onszelf. Het is een kleinschalig complex wat goed schoon wordt gehouden, 3x per week schone handdoeken en hele aardige mensen. Er is zelfs een klein supermarktje; kortom, een plek die zeer de moeite waard is om nog eens te bezoeken.

Gereisd Met partner in september 2013

Prima app in het niet aan te raden San Antoni

Miriam
14-9-2013

Appartement ziet er netjes uit en vooral op een prettige locatie uit de drukte van San Antoni. Deze plaats wordt vnl. bezocht door Engelse jongeren en daarop wordt veel aangepast. Bij Itaca kun je nog wel leuk een drankje doen en op als je op de boulevard naar links gaat, voorbij de Gorilla Market, is een heel leuk restaurantje met heerlijke pizza's. Restaurant herken je aan het oranje muurtje. Maar nogmaals zou ik San Antoni niet aan te raden. Als je voor het uitgaan kiest, ga dan naar Playa d'en Bossa of voor een rustig vakantieoord elders op Ibiza. Overigens sta je vanaf het appartement wel binnen een paar minuten op de boulevard, maart deze is heel lang dus het duurt even alvorens je bij het centrum bent. De kamer wordt ongeveer 3 keer per week schoongemaakt, vond ik voor de prullenbak wat weinig, want die liep geregeld over.

Gereisd Met partner in september 2013

Super leuk comlex

Marga
24-8-2013

Dit appartementencomplex is perfect. Rustig gelegen, niet te groot en toch alle voorzieningen die je nodig hebt. De inrichting van het appartement is eenvoudig, maar zeer netjes. Enige nadeel van het appartement is, dat er geen airco aanwezig is. Er is klein winkeltje voor de eerste benodigdheden. Een cafetaria voor lunch of diner. Prima eten voor een zeer redelijke prijs. Het zwembad is groot genoeg en er zijn voldoende ligbedden. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk.
Er komen voornamelijk Nederlandse gezinnen in dit complex. Naar het centrum van San Antonio is het ongeveer een half uur lopen. Zeer druk, met voornamlijk Britse jongeren. Ibiza stad is veel authentieker. Een auto is wel aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Vakantieganger
22-8-2013

Dit complex is echt super. Rustig gelegen, niet te groot en toch alle voorzieningen die je nodig hebt. Een klein winkeltje voor de eerste benodigdheden als brood en beleg. Een restaurant voor lunch of diner, Prima eten voor een hele redelijke prijs. Het zwembad is ook groot genoeg en er zijn voldoende ligbedden. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De inrichting is simpel maar voldoende. Ook prima geslapen hier (geen blaffende hond op nummer 2). Er komen voornamelijk Nederlanders in dit complex maar dit heb ik niet als storend ervaren. Voor de kinderen is dit zelfs wel zo prettig want ze hadden genoeg aanspraak. Het centrum van San Antonio is makkelijk te bereiken met het bootje. Leuk voor een keer maar toen had ik het wel gezien. Ibiza stad vind ik persoonlijk veel leuker. Een auto is handig maar met bootjes en de bus kom je ook al een heel eind. Heel veel leuke baaitjes in de omgeving. Wel druk in het hoogseizoen maar als je op tijd bent, heb je daar geen last van.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Een oase

Fam Broere
21-8-2013

Dit appartementencomplex is een oase van rust vergeleken bij het nabijgelegen swingende San Antonio. Deze oase is vooral bevolkt door Nederlandse gasten geen probleem maar wel een gegeven. De eigenaren vinden dit prettig en passen zelfs de menukaart stilaan een beetje aan. Ibiza is een eiland van uitgaan. De jeugd (vanaf 15 jaar) kan vanuit dit appartementen complex de drukke "strip"opzoeken. Een auto kun je prima huren via de gastvrije eigenaren. Voor het verkennen van Ibiza is dit een voorwaarde . Wij verbleven hier 8 dagen. wij hadden 3 dagen de beschikking over een auto. Dit was ruim voldoende om het eiland te doorkruisen. Mooi,schoon,gastvrij en errug relaxed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Voor herhaling vatbaar !

Tonny
5-6-2013

De accommodatie is wat verouderd, maar super schoon ! Personeel top ! Vriendelijk ! Behulpzaam ! Voor 14 dagen veel plezier, zon en gezelligheid, niet echt veel betaald. Zeker een aanrader ! Het restaurant was goed, vriendelijk personeel , ook daar ! Maar die blaffende honden ! Aan de achterkant , huisje no 2 . Misschien door de eigenaars niets aan te doen maar toch....... Voor de wat minder goede slaper minder leuk, jammer !

Gereisd Met partner in mei 2013

Niet verkeerd, zeker niet top.

Rene Wind
1-6-2013

Eind mei '13 voor 1e keer naar ibiza, enorm bevallen. Vooral veel naar het NO-deel door de bergen naar Portinatx en cala de st. Vicente geweest. Las Mimosas is te doen, redelijke bedden en douche. Helaas wel gehorig, stampende bovenburen en blaffende honden. Goed kunnen eten in st. Antoni. Ga niet nog eens per definitie Las Mimosas boeken volgende keer.

Gereisd Met partner in mei 2013

Leuk kleinschalig app.complex

hverschoor
20-5-2013

De inrichting zou een volledige upgrade nodig hebben. Slechte bedden en oud bedtextiel. Onveilig gastel door ouderdom.

Gereisd Met partner in Wed May 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super appartement,prijs/kwaliteit ok!

polleke
15-5-2013

De accomodatie ziet er erg verzorgd uit! Het ligt wat afgelegen maar je bent ong 20 minuten lopen van het centrum van Antonio.Voor de lekkerste koffie en broodjes hoef je alleen de straat uit te lopen en je zit tussen de spanjaarden zelf, goedkoop en heerlijk. Voor de strip(vol met zatte engelsen) ben je al binnen 10 minuten.Tja dat moet je leuk vinden. Ibiza stad is wel het leukste. Ga met de bus heen 3,50 euro en pak de taxi terug ongeveer 25 euro.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Mimosas in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Mimosas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.