Appartement Las Mimosas

• Sauna
Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 9At Hutting06-01-2008

Meerdere malen in Las Mimosas geweest, in 1995 (met baby van 0,5 jaar oud), 1996, 1997, 2002 en in 2007 (met dochter van 12 en moeder van 85) en alle keren wat het TOP!!. Het is een super schoon, rustig gelegen en een goed onderhouden kleinschalig complex met een zwembad, een restaurant waar je goed en voordelig kunt eten en een klein winkeltje. De eigenaren Juan en Maria zijn erg hartelijk en doen alles om het naar je zin te maken, zo stond er b.v. in 1995 een wiegje en een box klaar. Wij huren wel altijd een auto (was zeker nodig met mijn moeder) waarmee we meer van het eiland konden zien. Je kunt echter ook gebruik maken van de bussen en de bootjes. Wat ons betreft een echte aanrader waar we zeker nog eens naartoe zullen gaan.

• 10Maartje en Gert07-08-2007

Mijn vriend en ik zijn dit jaar voor het eerst op Ibiza geweest. Voordat we onze keuze maakte, wat betreft verblijfplaats hadden we veelvuligig vakantiereiswijzer gecheckt. Toen kwam al naar voren dat Las Mimosas top was. We hebben het nu zelf kunnen ervaren! Wat een geweldig appartementen complex. Alles super schoon, ver genoeg van het feestgedruis. Je kan je makkelijk afzonderen van de druk, maar alles is dichtbij genoeg om je er toch in te kunnen mengen. Schone appartementen, heerlijk eten, lekker zembad. Wij hadden ontzettende mazzel, kregen het penthouse toegewezen: uitzicht op zee en ondergaande zon, WOW! San Antonio leuke plaats voor ieder wat wils. Ibiza is een veelzijdig eiland, met oneindig veel mooie strandjes met super helder en azuurblauw water! Leuke plaatsjes te ondekken, auto wel een aanrader!

Las Mimosas is zeker een aanrader!!

• 8Annet07-12-2006

25-08-2006 Een heerlijk complex. De mensen die het comlex beheren zijn heel beleefd . betaalbaren prijzen met het eten en drinken .Met kleine kinderen is het goed vertoefen ,het is heel overzichtelijk.Leuk een auto huren en leuke strandjes bekijken. Natuurlijk ook naar Ibiza stad gaan met de taxi,zeer te doen. Gr Annet en kids

• 8Vanessa Zonneveld18-09-2006

Wij hebben het erg naar ons zin gehad, het is inderdaad een stukje lopen naar het centrum maar wel een leuk stukje lopen, vooral langs de boulevard.

Met kinderen is dit complex ideaal, het eten was ook prima, kortom een goed ekeuze!

• 9Fam:Nieuwdorp18-09-2006

Las Mimosas is ons goed bevallen leuk 2 kamer appartement op de 1e verdieping met uitzicht op de zee,dat om de andere dag goed werd schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Maria en Juan zijn altijd bereid om je met raad en daad bij te staan als er problemen of vragen zijn. Wat San Antonio betreft het is een smerige troep wat voor het over grote deel door engelse jeugd wordt gedomineerd met alle gevolgen van dien.

• 8Emmy10-09-2006

Leuke vakantie gehad, we hadden een erg mooi appartement (2kamerapp.) helemaal bovenin (3 hoog) met een heel groot dakterras met privé ligbedden. Het ligt lekker rustig dus uitrusten kan daar goed. Wij hadden met halfpension geboekt en dit was redelijk tot goed, jammer dat er geen spaanse gerechten op de kaart stonden. San Antonio heeft geen mooie stranden maar er zijn genoeg mogelijkheden om wel op een mooi strand te kunnen komen (bus, auto en boot) Heerlijke vakantie gehad en Juan en Maria zijn heel aardig en als er wat aan de hand is dan willen ze veel voor je regelen.

• 8Reneetjuh27-08-2006

Las Mimosas is ons uitstekend bevallen. Let wel: 't complex ligt enigzins afgelegen in't plaatsje S'ESTANYOL en officieel dus niet in S.A.!!(30min lopen of bus/boot) Voor gezelligheid is S.A. ook wel de place2b. Zeker als je ook graag op stap gaat. Kom je puur en alleen voor 't bruisend n8leven, dan is't misschien raadzaam iets meer richting centrum S.A. te boeken. Kom dan in de periode van half jun.-eind aug. Hierna zijn veel disco's dunbevolkt. Service bij Las Mimosas was prima. Evenals accom. Rest. ook goed. Friet&Kroket wel héél burgelijk. Toch persé daar eten?Er staan ook genoeg andere gerechten op de kaart. Tip:Huur (reserveer vooraf!) een auto voor 3dagen. Als je goed pland kan je zo 't hele eiland grotendeels zien. Al met al,geweldige ervaring. We zijn zeker van plan terug te komen. Al is't alleen al vanwege de geweldige sfeer, megadisco's, mooie stranden en lekker klimaat!

• 9Linda06-08-2006

Las Mimosas is een leuk kleinschalig app. met een heerlijk zwembad. Maria en Juan zijn erg vriendelijk en je kan er heerlijketen voor weinig. Leuk om met bootje naar de stad te gaan(2 euro). Perfecte locatie waar je heerlijk tot rust komt.

• 9René Dijkhuis24-07-2006

Net terug van twee weken las Mimosas met 2 kinderen (7 en 3). Een prachtig klein complex. Veelal nederlandse mensen. Het restaurant bij het complex is goed (frikandel / kroket voor de kinderen) Stijle weg naar strand en winkels (buggy aan te raden)Eigenaars heel erg vriendelijk en behulpzaam. San Antonio op 30 min. lopen, maar oversteek met bootje 10 minuten (2 euro pp). Leuk waterpretpark op ± 25 min. met taxi (25 euro) Niet echt grote boulevard met winkels maar wel gezellig. Nogmaals met jonge kinderen een aanrader.

• 8Genasa07-07-2006

Heerlijke vakantie gehad in Las Mimosas. Wij hadden een heerlijk appartement die erg schoon was. Om de dag werd er schoongemaakt en kregen we voldoende nieuwe handdoeken. Dit complex staat volgend jaar zeker bovenaan ons lijstje! Wel handig om een auto te huren want dan zie je ook nog iets van het eiland. Op 5 minuten loopafstand vind je een boot die je naar het centrum/haven van San Antonio brengt (2 euro) vandaar uit kun je weer allerlei andere boten nemen die je naar heerlijke strandjes brengen. Er is ook een strand op loopafstand. Kortom een heerlijk/schoon complex!

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4