Appartement Las Mimosas

Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 9Fan. Gaasbeek02-11-2016

Geweldige vakantie

Wellicht een gedateerd appartement, maar wat er moet zijn is er en het is schoon. Rustige ligging, mooi complex, vriendelijk personeel.

• 6Anoniem20-08-2016

Erg gedateerd !

Veel achterstallig onderhoud , sanitair erg aan vervanging toe, geen druk op het water, koelkast erg herrie door ouderdom hele nacht staat die te dreunen waarbij ook nog s'nachts blaffende honden achter het complex. Een gevaarlijk keteltje om water te koken en slechte pannen/koekepannen. Kortom de hele inboedel is heel hard aan vernieuwing toe , als het flink regent , wat kan voorkomen dan lekkage. Erg heet ook om te slapen, erg benauwd in het soort vierkante kamertje zonder raam (buitenlucht). Daar moet je het dus wel mee zien te doen in je vakantie! Wat wel goed is , is het eten met wel een heel goeie kok in de keuken en de man achter de bar, heel vriendelijk en dan uiteraard de vrouw Maria die het een ieder erg naar de zin probeert te maken. Al de goeie recenties zijn uit het verleden en niet meer van deze tijd! Nog een min punt voor deze tijd er is GEEN WIFI!

• 6NH05-09-2015

Niet meer

De ligging van het appartement is aardig. Je loopt zo naar het strand. Wel ver van het centrum! Dat is rotsig en niet schoon, helaas. Het is voor het oog een mooi ruim en schoon complex. In mei was het zwembadwater te koud om in te zwemmen. De kamer is ruim. Compleet met keuken koelkast pannen etc. De slaapkamer was in het appartement ingebouwd, je kon dus geen lekkere frisse buitenlucht binnen laten. ("rookhok-idee) Een heerlijk balkon, en aardige badkamer met bad. Om de dag werd het appartement "schoongemaakt". Ik vond de kamer niet schoon. Er lagen druppels op de vloer vd slaapkamer welke zichtbaar oud waren bij aankomst en gedurende de week niet zijn weggedweild. Ook zwarte voeten bij lopen op blote voeten. Het bed is ronduit slecht. Oud en doorgezakt matras. Het eten is matig.Smaakt wel oke, maar veel frituur en vezelarm. Dessert bestaat uit "seizoenfruit" dan krijg je een appel met een mes. Verwacht er niet te veel van.

• 8polleke15-05-2013

super appartement,prijs/kwaliteit ok!

De accomodatie ziet er erg verzorgd uit! Het ligt wat afgelegen maar je bent ong 20 minuten lopen van het centrum van Antonio.Voor de lekkerste koffie en broodjes hoef je alleen de straat uit te lopen en je zit tussen de spanjaarden zelf, goedkoop en heerlijk. Voor de strip(vol met zatte engelsen) ben je al binnen 10 minuten.Tja dat moet je leuk vinden. Ibiza stad is wel het leukste. Ga met de bus heen 3,50 euro en pak de taxi terug ongeveer 25 euro.

• 9Martin19-09-2012

Keurig verzorgt appartement.

Zeer schoon maar gedateerd appartement. De omgeving is heerlijk rustig (lekker om je kater weg te werken). In eerste instantie dat ik dat we in een achterbuurt zaten maar het is 5 min naar de baai en voor 2,50 vaar je naar San Antonio (boulevard). De eigenaren en personeel zijn super vriendelijk. Eten is ook niks mis mee! Als je er tenminste niet van uit gaat dat je in een 5* restaurant zit. Het enige wat ik een beetje miste was een airco maar in september is dat ook niet zo erg.

• 8Leonie08-07-2012

Super fijn!

De inrichting van het appartement is gedateerd, maar functioneel. Het is er schoon en netjes. Jammer dat er geen airco is. Gelukkig wel een ventilator. De vriendelijkheid van het personeel is geweldig! Je voelt je echt een gast! De ligging is rustig en net buiten de (Engelse) drukte van Sant Antoni. Het zwembad is heerlijk! De kleine winkel biedt de nodige eerste levensbehoeften. Wij hebben er een prima verblijf gehad en indien we terug gaan naar Ibiza gaan we zeker weer naar Las Mimosas!

• 9ank29-07-2010

prima appartement

Prima appartement; schoon, netjes, veel ruimte, 6 persoons servies enz. Vriendelijke mensen. Helemaal niets op aan te merken, we hebben het hier prima naar ons zin gehad. Via receptie kan alles geregeld worden, auto huren enz.

• 7Rob16-09-2009

jammer, dat airco ontbrak :cruciaal bij de hitte

Mooi complex, maar wie de inpandige slaapkamer zonder airo heeft bedacht ??? Er is zo niet te ventileren, dus net als wij sleepten veel gasten hun matras naar de woonkamer !! Verder netjes en schoon, mooi zwembad met voldoende ligbedden. Auto is sterk aan te bevelen, zodat je niet iedere avond tussen de luidruchtige Engelsen hoeft te zijn.

• 8Yvette22-07-2009

Heerlijk ontspannen vakantie!

Eind mei heerlijke vakantie bij Juan en Maria gehad! Appartement is typisch Spaans ingericht en wat verouderd, maar dat mag de pret niet drukken. Doordat het nog voorseizoen was erg rustig in de omgeving van het appartement. Op het complex was een relaxte sfeer; lekker bij het zwembad liggen; je hoort alleen de vogels fluiten en af en toe een auto langskomen. Grote supermarkt is ff lopen; auto is daarom handig en daarnaast om eiland te verkennen! De kok kookt heerlijk, dus uit eten kan heél dichtbij! Dagje Formentera met de boot is een aanrader! Hoofdstad erg knus en goed te fietsen! Leuke vakantie gehad!

• 9Ed en Raja Wit03-07-2008

Prima verblijf

Laatste keer dat ik hier ben geweest was vorig jaar september. Nu gaan vanaf 27 aug tot 7 september hier weer heerlijk ontspannen. Zeer goede service en vriendelijke mensen. Word de 4e keer dat ik hier kom en het is zeker niet de laatste. De app liggen in een rustige omgeving terwijl je binnen 20 min in de drukte kunt zitten. Echt een heerlijk adres om in een korte tijd tot rust te komen. Daarbij kun je ook genieten van de mooie stranden dicht in de buurt..TOP

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4