Appartement Las Mimosas

Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 5Remco25-10-2015

Nooit meer

Van de buitenkant ziet alles er super uit maar binnen is alles toch echt super gedateerd en verouderd. Bedden waar de vering s'ochtends in je rug staat dekens en lakens voelen vies en smoezelig aan waarschijnlijk al een jaar of dertig oud. Badkamer en keuken zijn ook niet veel soeps. Ons appartement stonk (nr1) naar zeik en dit is heel de week niet weggeweest. Veel ons dus erg tegen.

• 6Schippers 20-04-2015

had er meer van verwacht.

Het interieur in de appartementen is sterk verouderd. Om maar niet te spreken over het kinderbedje wat was neergezet voor onze dochter, nog nooit zoiets gezien! Het terrasje wat erbij zit is niet gezellig, maar het is wel rustig zoals beloofd. Op zich best aardig maar zoals de titel al verraad, door de goede recensies hadden wij er meer van verwacht. Het strand was aan te lopen maar heel ongezellig! Het zwembad was ook echt koud.. zeker voor een klein kind.

• 8Marga24-08-2013

Super leuk comlex

Dit appartementencomplex is perfect. Rustig gelegen, niet te groot en toch alle voorzieningen die je nodig hebt. De inrichting van het appartement is eenvoudig, maar zeer netjes. Enige nadeel van het appartement is, dat er geen airco aanwezig is. Er is klein winkeltje voor de eerste benodigdheden. Een cafetaria voor lunch of diner. Prima eten voor een zeer redelijke prijs. Het zwembad is groot genoeg en er zijn voldoende ligbedden. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk.
    Er komen voornamelijk Nederlandse gezinnen in dit complex. Naar het centrum van San Antonio is het ongeveer een half uur lopen. Zeer druk, met voornamlijk Britse jongeren. Ibiza stad is veel authentieker. Een auto is wel aan te raden.

• 8Marianne20-10-2012

Goede accomodatie, stranden een stuk minder....

Accomodatie kindvriendelijk, overzichtelijk. Wij zijn hier met 2 kleine kinderen geweest en die hebben zich uitstekend vermaakt! Een beetje kleine kamer voor 4 personen. De slaapkamer heeft superdunne wandjes, dus met kinderen is dat niet echt handig. Kinderen op bed, wij noodgedwongen op het balkon......Ach, het is vakantie, een beetje behelpen, maar dat komt ook wel weer goed! Als je alleen wilt relaxen dan is dit een goede plek. Fijn zwembad, vriendelijk personeel en klein winkeltje met alle basisbenodigdheden. Voor de stranden en winkeltjes moet je hier niet zijn. Veel oude meuk te koop en wij vonden teveel glas op de stranden rondom de accomodatie. Met de bus naar het supermooie strand cala bassa vonden wij met twee buggies prima te doen. Verder kan je makkelijk met een taxiboot naar het centrum van San Antonio. Daarnaast een auto huren raden wij enorm aan! Ibiza heeft veel te bieden! Kortom; fijne accomodatie, maar voor ons staat het op de verkeerde plek!

• 9Manon03-10-2011

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Super, super lieve, vriendelijke mensen, een schoon en ruim appartement, lekker eten, mooi weer, voor ons was het in 1 woord genieten.

Lieve Juan, Maria en Pepe, bedankt! (ook zeker voor het recept van de sangria...)

• 10Kitty Fred & Devin21-08-2011

We zijn vandaag terug gekeerd van een heerlijke vakantie in Las Mimosas.. Deze hebben we uitgezocht omdat de beoordelingen van zoover goed waren. Toen we aankwamen en andere passagiers naar andere appartementen brachten en daarna bij de "onze" aankwamen kon het niet meer stuk. Wat zag dit er ruimtelijk en verzorgd uit. De kamer zag er goed en verzorgd uit. Ligging valt best mee.. je loopt zo naar een leuk "reggae strandje. Met een boot kan je naar verschillende baaien gebracht worden. Laatste 2 dagen hebben we samen met andere gasten een auto gehuurd en hebben zo wat van het eiland gezien. Maria, Juan en Pepe zorgen ervoor dat er voor de gasten aan niets onbreekt. Ik vind dit app.complex echt een aanrader.....

• 9Barbara20-09-2010

Geweldig!

Supervakantie gehad. Eigenaren erg vriendelijk. Alles schoon, netjes, eten prima, zwembad prima (wel beetje koud doordat het zwembad smorgens in de schaduw lag). Rustig complex buiten het centrum, 15 minuten lopen en dan zit je op de boulevard. Auto huren is eigenlijk wel een must om het eiland goed te zien en naar mooie stranden te gaan.

• 9Ralph, Wendy, Maureen, Caroline en Vince17-09-2010

Heerlijk, rustig en ontspannend

Het is de 2e keer dat we hier zijn geweest. En weer was het een heerlijke vakantie. Super service dankzij Juan, Maria en Pepe. Hele lieve, betrokken en zorgzame mensen. Wij hadden app. 4 en we waren met z'n vijven. We hadden 2 aparte slaapkamers. Af en toe het geluid van blaffende honden van de achterburen. Maar dit is gelukkig altijd maar even. Een auto is zeker een must want het eiland is het ontdekken waard. Voor gezinnen met kleine kinderen is Cala Vadella, Cala Vicente en het strand van Ses Salinas heel erg fijn, het is er ondiep. Ook Ibiza stad met Dalt Villa moet je gezien hebben! Voor de dichtsbijzijnde supermarkt ga je naar de Suma, ligt op ongeveer 1 km afstand van Las Mimosas maar in het complex zelf is er ook een klein winkeltje. Bezoek ook de Hippymarkt van Es Canar op de woensdag. Al met al weer een onvergetelijke vakantie en we hopen volgend jaar weer te kunnen gaan.

• 8Fam. Los05-08-2010

Na 16 jaar heimwee naar "Las Mimosas"! (12)

Wij waren hier 16 jaar geleden met 2 kleine kinderen (7 en 4 jaar) en hebben een ontzettend leuke vakantie gehad. Zo te zien/lezen is er weinig veranderd en leuk om te lezen dat Juan en Maria + Pepe nog steeds de eigenaren/vaste personeel zijn. De service is nog steeds "TOP", kindvriendelijk ( destijds waren er speciaal voor de kinderen al HOLLANDSE frikandellen + kroketten!). Ook de wekelijkse BBQ was toen al geliefd. Wij zaten er net tijdens het WK van 1994 en het was heel gezellig. Verder werden de appartementen + zwembad enz. toen ook al goed onderhouden en waren schoon.

De boulevard is heel gezellig met veel winkeltjes/restaurantjes en bars. Even met de boot overvaren en je bent zo in Ibiza-stad. Met een huurauto (bij de receptie te reserveren) kun je het eiland + zijn prachtige baaien verkennen. Cala St. Vicente is een aanrader!

We zijn van plan om na 16 jaar, weer eens terug te keren.

PS: Wie kan ons aan een mailadres van Las Mimosas Juan/Maria helpen?

• 8Familie Nagelhout04-08-2010

Gastvrij, rustige ligging, aardige eigenaren

Wij zijn in juli 8 dagen in San Antonio geweest bij Las Mimosas. Het klopt dat het wat verouderd is, maar het is echt brandschoon en goed geregeld. Elke ochtend vers brood in het kleine winkeltje met een redelijk assortiment. Gastvrije eigenaren en personeel. Zijn ook bereid wat meer te doen (zo nu en dan fooi geven scheelt volgens mij ook). Wij verbleven in 2-kamer appartement 5 met een groot balkon. De airco mis je alleen als het erg warm is geweest, maar beetje luchten en de zon buiten houden helpt. San Antonio zelf is lekker druk, veel Engelse jeugd, maar daar merk je bij Las Mimosas gelukkig helemaal niets van.

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4