Appartement Las Mimosas

Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 10Vakantieganger22-08-2013

Super!

Dit complex is echt super. Rustig gelegen, niet te groot en toch alle voorzieningen die je nodig hebt. Een klein winkeltje voor de eerste benodigdheden als brood en beleg. Een restaurant voor lunch of diner, Prima eten voor een hele redelijke prijs. Het zwembad is ook groot genoeg en er zijn voldoende ligbedden. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De inrichting is simpel maar voldoende. Ook prima geslapen hier (geen blaffende hond op nummer 2). Er komen voornamelijk Nederlanders in dit complex maar dit heb ik niet als storend ervaren. Voor de kinderen is dit zelfs wel zo prettig want ze hadden genoeg aanspraak. Het centrum van San Antonio is makkelijk te bereiken met het bootje. Leuk voor een keer maar toen had ik het wel gezien. Ibiza stad vind ik persoonlijk veel leuker. Een auto is handig maar met bootjes en de bus kom je ook al een heel eind. Heel veel leuke baaitjes in de omgeving. Wel druk in het hoogseizoen maar als je op tijd bent, heb je daar geen last van.

• 8Fam Broere21-08-2013

Een oase

Dit appartementencomplex is een oase van rust vergeleken bij het nabijgelegen swingende San Antonio. Deze oase is vooral bevolkt door Nederlandse gasten geen probleem maar wel een gegeven. De eigenaren vinden dit prettig en passen zelfs de menukaart stilaan een beetje aan. Ibiza is een eiland van uitgaan. De jeugd (vanaf 15 jaar) kan vanuit dit appartementen complex de drukke "strip"opzoeken. Een auto kun je prima huren via de gastvrije eigenaren. Voor het verkennen van Ibiza is dit een voorwaarde . Wij verbleven hier 8 dagen. wij hadden 3 dagen de beschikking over een auto. Dit was ruim voldoende om het eiland te doorkruisen. Mooi,schoon,gastvrij en errug relaxed.

• 9Familie Draaijer26-11-2010

Heimwee

Het is bijna eind van het jaar,maar ik moet nog even onze beoordeling van dit jaar toevoegen;Of course was het weer een vakantie om niet te vergeten...het leukst vonden we het te zien dat Juan en Maria,de grootouders zijn geworden van de mooie Klara en dat Pepe in de lift zit met zijn gezondheid.Wat een fijne mensen en zo trouw,het zijn net familieleden voor ons geworden.....en we hebben dan ook de rest van het jaar heimwee naar hen..........maar volgend jaar zien we ze weer,want we gaan weer op tijd boeken.

• 8Michelle02-09-2010

Rustig gelegen

Wij hebben een super vakantie gehad in Las Mimosas!

Het appartement is erg schoon en netjes! Het complex ziet er ook erg verzorgd uit.

Er zijn in totaal 19 appartementen, dus alles is erg overzichtelijk.

Er is ook een klein winkeltje aanwezig, erg fijn om s’ ochtends vers stokbrood te halen.

Een auto is zeker aan te raden, om het mooie eiland te verkennen.

Het centrum San Antonio ligt op zo’n 35 minuten lopen vanaf Las Mimosas. Er vaart een bootje naar het centrum van San Antonio, 2,50 p.p. Een taxi naar San Antonio is ongeveer 7,00. Een taxi naar Ibizastad is ongeveer 25,00.

Onze complimenten voor Maria, Juan, Pepe, de 2 schoonmaaksters, kok en de tuinman. Wat een lieve mensen!!!

Minpunten: Geen airco en rookmelders.

• 10Maarten16-08-2010

Hier kom je gewoon weer terug

Juan en Maria brengen al vele jaren 'meer van hetzelfde'. Gewoon een (h)eerlijke plek om je vakantie door te brengen.

Bijna uitsluitend gezellige Nederlanders. Voor iedereen wat wils. Wel auto huren om Ibiza te verkennen.

Wij komen terug... terechte award en absolute aanrader

• 9Peter Draaijer15-08-2009

We hebben nu alweer heimwee!

Deze vakantie waren wij er 3 weken(van 22Juli t/m 12 Aug.) met kind 18jaar en kind 11jaar.Bij binnenkomst zagen wij de Certificaat op de toonbank prijken,niet zo gek met zulke hoge beoordelingscijfers.Het was weer ge-wel-dig om er te zijn.Sneu dat Pepe er maar even bij kon zijn, vanwege omstandigheden(in gedachten zijn we bij je) ,maar we blijven in contact.En dan Angel(de kok)goedlachs en een goede bereider van het eten,een blijvertje dus.Tsja,het was in 1 woord heerlijk om weer thuis te komen in Ibiza. Hevig geemotioneerd moesten wij dan ook dit keer gedag zeggen(we nemen geen afscheid)maar we hebben beloofd er volgend jaar gewoon weer bij te zijn.In de tussentijd houden we telefonisch/schrijven contact. Lieve Juan&Maria,Pepe,Angel en onze trouwe nachtwaker BEDANKT VOOR ALLE GOEDE ZORGEN EN TOT VOLGEND JAAR! HASTA LUEGO. Fam.Draaijer

• 9Mr B.22-06-2009

Iedere keer weer top

4 x geweest, je komt gewoon weer thuis bij Juan en Maria.

Heerlijk complex, goed eten en een ongeëvenaarde service.

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4