Appartement Las Mimosas

Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 9joke vuik24-09-2008

Perfect appartement

Zeer goede appartementen ,schoon en goede service,Maria,Juan en Pepe hebben alles voor je over.De schoonmaak is ook goed om de andere dag schone handdoeken en alles schoon.Echt een aanrader .Alles kan er en niets moet.Zeker heen gaan

• 9Rick15-09-2008

Een schot in de roos!!!

Perfect appartementencomplex... Zeer persoonlijke omgang met de mensen, Maria,Juan en Pepe zijn enorm aardige mensen,aanrader is de vers gemaakte Sangria. Bijna alleen maar Nederlandse gasten (toch een beetje vertrouwd). San Antonio rammelt wel van de Engelsen, maar hier heb je weinig last van.

• 9Gerrit19-08-2008

Hier ga je van houden

App. Las Mimosas is echt oke, service is prima, de keuken is uitstekend. Wil je een hollandse snack, geen probleem. Aanrader is het menu van de dag (1x pw) Poolbiljart, tv, bar, zwembad en het winkeltje . Juan Maria en Pepe zijn mensen naar je hart. Doen alles voor je om het zo aangenaam mogelijk te maken. Ligging is lekker rustig. Via het wegje naar beneden, linksaf is een bushalte, daar kun je naar het busstation waar je (o.a met een treintje een rondrit kunt maken)naar div. bestemmingen van het eiland kunt. Doorlopen naar beneden kun je evt. met een bootje (1 of 2 euro) over naar San Antonio, naar het gezellige en drukke gedeelte. Aanrader is Cafe del Mar, geweldig om dat eens mee te maken. Eivissa de hoofstad is een echte aanrader, (makkelijk met de bus doen)overdag en sávonds erg mooi leuk en gezellig. Begin bij het oude gedeelte (erg mooi) wandel door en je komt in gezellige straatjes met barretjes, restauranten en souvenierswinkels. Ga er echt nog eens naar toe

• 8Harrie08-08-2008

Goed met enkele verbeterpunten

Appartementen zijn ruim genoeg, netjes ingericht en schoon. De keukeninrichting is oud en nodig aan vervanging toe (pannenset en bestek). Bedden in slaapkamer zijn redelijk (wel harde matrassen), de slaapbank is slecht (dun versleten matras, hooguit geschikt voor een klein kind). Het strand op loopafstand stelt niks voor. Een auto is bij dit appartement zeer aan te bevelen. Bar, restaurant en winkeltje zijn prima extra voorzieningen. Ook ontvangst en klantvriendelijkheid zijn dik in orde. Pluspunten: + rustige ligging + ruim + schoon Minpunten: - bedden (met name slaapbank) - keukeninrichting

• 8Lex04-08-2008

kleinschalig, kindvriendelijk

Bezocht in juli 2008 met 2 dochters van 12 en 9 jaar. Het is goed bevallen omdat het een kleinschalig, gezellig en prima onderhouden complex is. Veel persoonlijke aandacht van de eigenaars Maria en Juan. Er zijn voornamelijk Nederlandse gasten met (kleine) kinderen. Het appartement is schoon en ruim. Verbeterpunten zijn: de pannenset (ontoereikend), de tafel-ventilator. Airconditioning lijkt mij onvermijdelijk. Kinderen met erg blonde haren, zoals mijn dochters, krijgen na enige dagen groen haar van het chloor in het zwembad. Dit verdwijnt bijna helemaal na het uitspoelen met vers citroensap. Helaas niet van de witte delen van de badkleding! Tijdens ons verblijf werd een internetvoorziening bij de receptie gemaakt. Prima uitvalbasis voor het ontdekken van Ibiza met een auto.

• 8familie d01-08-2008

geweldig en supergezellig

daar zijn we weer.het was weer super en natuurlijk weer fijne mensen leren kennen.volgend jaar gaan we voor 3 weken,want we hebben nu al heimwee.Juan,maria en pepe,wederom lief en vriendelijk als altijd

• 9Carla14-07-2008

Voor het eerst met 3 kinderen (van 6 tot 15 jaar) naar Ibiza gegaan en het is ons erg goed bevallen App. Las Mimosas is een echte aanrader; alles is er keurig verzorgd en de eigenaren zijn inderdaad erg aardig. Het eten is er erg goed; zelfs op de kleinste baai is een eettentje wat alles heeft. Je moet er zeker een auto huren ( ong. 250 euro voor 10 dagen), want dan kun je de mooie baaitjes bezoeken wat erg de moeite waard is Het strand dichtbij stelt niet veel voor, maar als je doorloopt langs de boulevard, kom je bij een groter strand. Ook alle watersportmogelijkheden liggen op loopafstand. De koelkast en het kookstel zijn wel gedateerd, maar doen het wel goed. Een nadeel; de achterburen hebben een paar honden die regelmatig blaffen; maar ja dat moet je maar op de koop toe nemen.. Verder zijn er veel salamanders; erg leuk om te zien! Kortom een erg leuke vakantie!

• 8B. Zoeteman20-05-2008

Het appartement zag er schoon en netjes uit. De eigenaren besteden echt aandacht aan het appartement. De inrichting is sober maar er is wel alles aanwezig. Het is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen en oudere mensen. Een auto of ander vervoersmiddel is wel aan te raden, omdat het wat achteraf lig. Bediening is vriendelijk en correct. Er is alleen niet veel te doen. zwembad en biljarttafel is aanwezig, en dan houd het echt op.

• 9Ria Koelman04-10-2007

Prima appartement, lekker rustig gelegen, mooi zwembad, bijzonder vriendelijke mensen die hard werken. Om de dag schoonmaak en nwe. handdoeken. Erg jammer dat er geen airco is. Neem een klein koekepannetje mee als je een eitje wilt bakken! Slaapkamer heeft geen raam, is d.m.v. glazen wand van huiskamer gescheiden. Met bootje (5 minuten lopen vanaf app.)en voor € 2 retour ben je zo in het centrum, anders 20 min. lopen. Je moet wel een auto huren, heerlijk eiland. Hippiemarkt in Es Cana is geweldig, ook de stad Ibiza moet je gezien hebben. Een aanrader dus !

• 9peterr draaijer19-09-2007

vriendelijke beheerders,sociaal en altijd in voor een grap...ook de kinderen,9 en 16jaar hadden het dit jaar weer naar de zin...volgend jaar gaan we voor de 12de keer naar ibiza en voor de 3de achtereenvolgende keer naar las mimosas..want het is met juan,maria en pepe alsof je iedere keer thuis komt.

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4