Appartement Las Mimosas

Meer appartementinfo

110 reviews over Appartement Las Mimosas

• 8Theo Trudy13-11-2016

Heel bijzonder

Eigenlijk dubbel service uitstekend reinheid uitstekend iets kapot per direct vervangen gerepareerd wissel hq ddoeken lakens op tijd uitvoerende medewerkers uitstekend . Lawaaimakers overlast gevers worden geweerd geen glaswekr bij het zwembad . Het dubbele : in het gedeelte waar wij zaten geen airco deze zomer 38 graden in september dus paar machten buiten geslapen inrichting Spaans is dat erg nee , geld automaten op 500 meter het zelfde winkels restaurants supermarkt. Aanrader neem een huurwagen ruime parkeer gelegenheid inderdaad honden blaven tot 24.00 uur Een ding is zeker er zitten hier veel Nederlanders vooral dit jaar jonge kinderen Wij vinden het echt een aanrader eten was uitstekend wij zeggen doen

• 9Daniëlle13-07-2016

Voor de derde keer weer genoten!

Voor ons de derde keer dat we in Las Mimosas verbleven. Appartementen zijn inderdaad typisch 'spaans' ingericht, maar wel sfeervol en schoon. Een warm welkom door de eigenaren Juan & Maria zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. In het complex heerst een gemoedelijke sfeer en de omgeving (ook in de avond) is rustig. Prima ligging, als je drukte wil opzoeken is San Antonio een klein half uurtje lopen, maar het is ook mogelijk om aan het eind van de straat voor €2,50 de water taxi te nemen die je in 10 minuten naar de overkant brengt. Als je veel van het eiland wil zien is een auto huren een must, hiermee ben je zo op de mooiste stranden. Ibiza stad is ongeveer 20min.

Kortom, een aanrader voor iedereen die een rustige vakantie wil. Als je de drukte wil opzoeken, ben je er ook zo!

• 6fam Bos22-05-2016

eenvoudig maar niet slecht

Er is géén fohn aanwezig..geen vaatdoekjes theedoeken en geen 'eerste stukje zeep ' o.i.d aanwezig. Zitcomfort in Appartement hard!!! Kleine eethoek.,wel goede bedden. Geen t.v op kamer,wel bij receptie met bijna alle ned zenders,maar werkt niet echt met veel mensen kijken naar een t.v van pakweg 80 cm beeld...bovendien de 1 wil hier na kijken ,een ander ziet liever een ander programma. Was prettiger geweest om op meerdere locatie,s t.v neer te zetten..vooral nu in juni straks het EK begint.

• 7AMM26-10-2015

Goed verblijf gehad.

We hebben genoten van de vakantie in het ruime driekamerappartement. Genoeg kastruimte, genoeg inrichting. Alles was heel, alleen bij aankomst niet erg schoon. We hebben alles in de keuken eerst maar afgewassen. Ook het koken op butagas was nieuw voor ons. Dat kwam de eigenaar even voordoen voor ons.We waren hier in de herfstvakantie en ook hier regende het. Daar was het appartement niet echt op berekend. Ook binnen werd het nat. Het kozijn in de woonkamer bleek niet waterdicht en onder de woonkamer en balkondeur kwam het water de kamer in. Dat werd opgelost door er een badlaken opgerold voor te leggen.Badlakens kregen we om de dag schoon tijdens de schoonmaak.Gelukkig hadden we ook geregeld zon.We hadden een auto erbij, dus we konden lekker het eiland verkennen.We hadden aan dit appartement een prima thuisbasis.

• 8Martin20-10-2015

Mooi verblijf in goede accomodatie

De accommodatie ligt op een rustige plek op loopafstand van alles wat je nodig hebt. Ligt ook op loopafstand van een klein strand"" Is eenvoudig maar functioneel en schoon. TV kijken ( alle Nederlandse zenders) in de gemeenschappelijke ruimte geeft ruimte voor contact met anderen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en geeft nuttige antwoorden op vragen. Het bij behorende restaurant is prima met zeer vriendelijk personeel. Kwaliteit prijs verhouding een 8,5 Al met al een goed verblijf waar je rust vindt met de drukte op loop afstand Samen vattend een

• 10Ingrid28-06-2015

Super accomodatie!

Zeer gastvriendelijke eigenaars en personeel. We voelden ons direct op ons gemak en welkom. De inrichting is basic en typisch Spaans, maar wel super schoon! Rustig gelegen en vlakbij het strand en de boulevard. Twijfel niet het is echt een heel leuk complex! Prijs/kwaliteit is echt een 10!

• 10Lia 17-09-2013

Fantastisch appartement

Dit appartement voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Erg mooi, schoon, een zeer aardige eigenaresse en ook lekker eten. We hadden een mooi appartement met uitzicht op het zwembed, zoals opgegeven bij onze voorkeur. Het zwembad hadden we zelfs 1 dag helemaal voor onszelf. Het is een kleinschalig complex wat goed schoon wordt gehouden, 3x per week schone handdoeken en hele aardige mensen. Er is zelfs een klein supermarktje; kortom, een plek die zeer de moeite waard is om nog eens te bezoeken.

• 7Miriam14-09-2013

Prima app in het niet aan te raden San Antoni

Appartement ziet er netjes uit en vooral op een prettige locatie uit de drukte van San Antoni. Deze plaats wordt vnl. bezocht door Engelse jongeren en daarop wordt veel aangepast. Bij Itaca kun je nog wel leuk een drankje doen en op als je op de boulevard naar links gaat, voorbij de Gorilla Market, is een heel leuk restaurantje met heerlijke pizza's. Restaurant herken je aan het oranje muurtje. Maar nogmaals zou ik San Antoni niet aan te raden. Als je voor het uitgaan kiest, ga dan naar Playa d'en Bossa of voor een rustig vakantieoord elders op Ibiza. Overigens sta je vanaf het appartement wel binnen een paar minuten op de boulevard, maart deze is heel lang dus het duurt even alvorens je bij het centrum bent. De kamer wordt ongeveer 3 keer per week schoongemaakt, vond ik voor de prullenbak wat weinig, want die liep geregeld over.

• 9Tonny05-06-2013

Voor herhaling vatbaar !

De accommodatie is wat verouderd, maar super schoon ! Personeel top ! Vriendelijk ! Behulpzaam ! Voor 14 dagen veel plezier, zon en gezelligheid, niet echt veel betaald. Zeker een aanrader ! Het restaurant was goed, vriendelijk personeel , ook daar ! Maar die blaffende honden ! Aan de achterkant , huisje no 2 . Misschien door de eigenaars niets aan te doen maar toch....... Voor de wat minder goede slaper minder leuk, jammer !

• 7Rene Wind01-06-2013

Niet verkeerd, zeker niet top.

Eind mei '13 voor 1e keer naar ibiza, enorm bevallen. Vooral veel naar het NO-deel door de bergen naar Portinatx en cala de st. Vicente geweest. Las Mimosas is te doen, redelijke bedden en douche. Helaas wel gehorig, stampende bovenburen en blaffende honden. Goed kunnen eten in st. Antoni. Ga niet nog eens per definitie Las Mimosas boeken volgende keer.

9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal personen2 tot 4