9 tips over Appartement Las Mimosas

• Fam Broere, 21-08-2013

Loop de boulevard in an Antonio af en geniet van een spectaculaire zonsondergang begeleid door een relaxte sound. Verzorgd door een van de vele DJ's

• Vakantieganger, 22-08-2013

Cala Gracioneta (baaitje verder dan Cala Gracio, met het bootje te bereiken) en Cala Salada (het makkelijkst met de auto te bereiken) zijn echt aanraders.

• Tonny, 05-06-2013

Auto huren bij de eigenaar, werkt perfect. Veel leuke eetgelegenheden , Java , heerlijk vlees ! Casita erg gezellig ,en daar naast een pizzarestaurant. Nou er is veel te beleven, heerlijk !

• polleke, 15-05-2013

Huur zeker een auto en ga de mooiste baaien bekijken. Doe dit vooral niet eind april want dan is er nog niks open. Ga in juni of september. Verder super eiland en je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Mimosas voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Yuri, 09-07-2014

Restaurant: The Olive Tree is echt heerlijk en lekker dichtbij! Vanaf het app. twee keer links en je bent er.

• Maarten Ezinga, 02-07-2012

Geef iets meer geld uit, kijk iets beter rond wat er aangeboden wordt in San Antonio, en als u toch naar Las Mimosas gaat huur dan een auto of ander vervoer, lopend naar San Antonio stad is voor gezinnen met kinderen of ouderen die slecht te been zijn, te ver. Autohuur valt mee, we hadden een Seat Ibiza 7 dagen voor de prijs van € 170,- en de benzine is ook al gauw € 0,40 de liter goedkoper. Dus kijk goed om u heen en ga niet alleen van de foto's uit die u in folders of op het internet ziet.

• mahe, 01-07-2012

Ga eens eten in de Tulp aan de Boulevard! Vooral de biefstuk is heel lekker maar de Sate en Bami mag er ook wezen.

Huur een auto bij Tanis (even naar beneden lopen) envraag om een goedkope auto. Zo ontdek je het hele eiland...

• Schippers , 20-04-2015

Huur een auto.. anders zit je echt te ver van alles af.

• AMM, 26-10-2015

Op de navigatie moet je als straat invoeren: Carrer de Burgos.

Ga naar cala carbo, niet ver hiervandaan en een heel mooie baai met restaurantje en prima zonnebedjes.