8 vragen over Appartement Las Mimosas

• verlouw, 24-09-2015

Hoi wie kan ons vertellen of e wifi goed werkt op dit app complex.?

AMM, 26-10-2015

ja, maar alleen in de receptie/het restaurant gedeelte, niet op de kamer.

• Myriam Vollers, 02-09-2014

kosten strandstoelen

Wie weet of er strandstoelen zijn op het dichtstbijzijnde strand vanaf las Mimosas en wat zij eventueel kosten?

vr.gr. Myr

Schippers , 20-04-2015

Geen strandstoelen te zien, het strand was ook verschrikkelijk daar.

• Mark, 22-06-2014

Is het zwembad in oktober geopend

Weet iemand of het zwembad is geopend in de herfstvakantie?

AMM, 26-10-2015

ja

• Mirjam, 06-03-2012

kindvriendelijk?

IK lees overal dat het zo kindvriendelijk is, maar waardoor uit zich dit dan? Het zwembad is niet echt spannend voor (kleine) kinderen denk ik , en ik zie nergens een foto van de speeltuin die er zou zijn.... Ik heb twee zoontjes van 7 en 3 jaar, hopelijk is het niet te saai voor ze.... Kan iemand mij helpen met wat info??

Mirjam, 14-05-2012

Bedankt Ann!! Hopelijk zijn er een paar kindjes van hun leeftijd als wij gaan (4-18 juli), dan komt het helemaal goed...

ann Draaijer-Raalte, 30-04-2012

Hoi Mirjam,we komen al 18jaar op Ibiza en logeren al voor de vijde keer in Las mimosas!Het is er zeker kindvriendelijk,je moet natuurlijk altijd op je eigen kind passen in verband met het zwembad.Er is ook een pierenbadje en tja,geen speeltuin maar een schommel.We hebben door de jaren heen allerlei kinderen van verschillende leeftijdscategorien voorbij zien komen,en iedereen vermaakt zich prima,ook de kinderen vermaken elkaar.de eigenaren zijn vooral kindvriendelijk en ontzettend lief.Wat de kinderen niet mogen doen is bv overdag uit verveling de tv aanzetten en dan opeens weer gaan spelen,niet met natte badkleding in de lounge zitten/lopen en niet over het gras rennen.Nooit heeft iemand zich aan deze regels gestoord,integendeel.daarom zijn er net als wij mensen die weer ieder jaar terugkeren omdat ze het er heel erg naar de zin hebben.Natuurlijk heb je ook een enkeling die klaagt over iets,maar dat is op 1 hand te tellen.ik hoop dat je wat hebt aan deze info. Groet, Ann

Ann Draaijer, 14-05-2012

ik bedoelde natuurlijk;Mirjam,sorry voor de naamsverandering

Ann, 14-05-2012

hoi Paula,ik weet zeker van wel,het gaat zeker lukken.Lekker veel contact zoeken en "s avonds op het terras zitten,vaak komen er dan ook anderen bij zittenterwijl de kids bv televisie zitten te kijken....veel plezier en maak er wat van.Helaas ben ik er dit jaar niet bij omdat we naar Mexico gaan,maar doorgaans komen we elk jaar naar Ibiza en blijft Las Moimosas onze favoriete stekkie,onze jongste was ook zo klein en ze had er altijd veel plezier....Fijne vakantie!!! Grt,Ann

We hebben een aantal aanbieders voor Las Mimosas voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Paula, 23-02-2012

adresgegevens

Wie kan mij helpen aan een e-mailadres, adres, telefoonnummer van Appartement Las Mimosas ? Heel veel dank.

Ann Draaijer-Raalte, 30-04-2012

hoi Paula het adres is;Apartamentos Las Mimosas C/Burgos,s/n-San Jose 07820 Bahia de San Antonio-IBIZA tel( privado) 0034971341527 of tel/fax 0034971343923 Groet, Ann

• l, 29-12-2011

appartement terras

Zijn er ook 3 kamerapp met terras ipv balkon. Weet iemand emailadres. Alvast bedankt. vrgr

ann Draaijer-Raalte, 30-04-2012

Hoi Ageeth,op de benedeverdiepingen zitten de 3kamer appartementen en je hebt zowel voor als achter bij sommige een terrasje.Juan en Marian hebben geen emailadres,ik heb wel een tel nr voor je 0034 971341527 succes en groet, Ann

• Babs Okhuijsen, 11-08-2011

Koffiezetapparaat en waterkoker

Kan iemand mij vertellen of er een koffiezetapparaat en waterkoker in het appartement aanwezig zijn? Ik kan dit nergens vinden.

Manon, 03-10-2011

Ja er is een koffiezetapparaat, geen waterkoker. Wij hebben ons prima gered met een pannetje op het fornuis. Groetjes Manon

• Frank, 05-07-2011

e mail adres

Beste,

Ik wil graag een email sturen naar dit complex. Ik heb een aantal vragen. Wie kan mij aan dit e adres helpen.

Met vriendelijke groet,

Frank

Manon, 03-10-2011

Ze hebben geen email, ik heb wel een faxnummer voor je. Dat is 971 343923 Succes, groetjes Manon