Hotel Invisa Es Pla

KinderhotelWeer vandaag20°12°
Hotel Invisa Es Pla
7,6

13 reviews over Hotel Invisa Es Pla in het Nederlands

Ligging en personeel top. Bedden slecht

Emma, 29-10-2017

Vriendelijk personeel en schoonmaak is top. Kamers zijn erg gehorig. Veel lawaai op de gang (houten deuren) Hoorden buren praten en en elke nacht luid snurken. Bedden zijn heel slecht. Helaas geen goede nachtrust. Ontbijt is top en de ligging van hotel is ideaal. Vlakbij busstation en de haven en de supermarkt. Douche is vernieuwd en uitstekend! Door t eten en personeel toch goede balans in tevredenheid.

Hier 6 dagen verbleven. Het is indd een hotel wat gebaseerd is op Engelse gasten. Wij hebben hier geen last van gehad.

Vanuit het hotel ben je zo in het centrum waar je links de strip hebt maar als je rechts doorloopt kom je op de boulevard met leuke restaurant en winkeltjes. Helemaal aan het einde van deze straat kan je de zon onder zien gaan.

We hebben 3 dagen een auto gehuurd om zelf het eiland te bekijken. Ook dit is allemaal in de buurt te regelen.

Prima vakantie gehad en niks dan lof over het hotel en personeel.

Helemaal prima, goede locatie

Tessa, 22-7-2017

Ik (27) ben een week hier verbleven met mijn moeder. Het hotel ligt aan de rand van San Antoni, dus je hebt geen last van de drukte in het centrum. Wel ben je zo bij de haven en allerlei eettentjes als je dat leuk vindt. Ook zit het centrale busstation direct om de hoek. Hier pak je voor 2 euro de bus naar Eivissa stad en voor 4 euro de bus naar de grootste Hippie Markt in Es Canar. Ook komt de party/nachtbus vanuit Eivissa hier aan en ben je dus zo thuis. Locatie vonden wij dus top.

Ook het eten is prima. Wij hadden halfpension. Het ontbijt heeft veel van een English breakfast, vanwege natuurlijk de Engelsen die er verblijven. Ook gekookte eitjes, broodjes en vers fruit. Avondeten had genoeg keus, vlees, vis en altijd iets van pasta en patatjes. Ook grote saladebar, wat onze favoriet was.

Het hotel heeft twee zwembaden, een met muziek en een zonder muziek. Je kunt dus kiezen of je in muziek wilt liggen of niet.

Er zitten veel jongeren in dit hotel, maar ze gedragen zich. In de hele week die wij er verbleven is er 1x s nachts op de deur gebonkt, maar verder geen lawaai, geen overlast en geen drukte. Wel zaten we op de bovenste verdieping, waar natuurlijk minder mensen komen.

Het personeel in het hotel is erg behulpzaam en aardig. We mochten ons avondeten ruilen voor de lunch als we s middags op pad wilden en het avondeten daardoor gingen missen. Ook is een douchekamer waar je op je laatste dag voor vertrek nog kunt douchen (als je laat vertrekt).

Niet nog een keer. !!!!

tuinenruys, 19-7-2017

Over het hotel niets dan goeds.

Heerlijke eten, zowel ontbijt als diner ( van alles wat)

Wat ons tegenstond waren de erg luidruchtige Engelse.

Bij het onbeschofte af.

Heerlijk goed verzorgd hotel!

Mol, 24-6-2017

Super klantvriendelijk hotel vlakbij boulevard, haven en centrum. Goed eten met drankjes inbegrepen. Goede service en elke dag schone kamers! Fijne zwembaden en mooi aangelegde tuin.

Prima hotel

Jan, 19-6-2017

Hotel is rustig gelegen aan de rand van San Antonio. De boulevard is op loopafstand, dus bereikbaar.

Mooie superior kamer, met goed werkende ijskast.

Vriendelijk personeel. Behulpzaam aan de receptie. Hadden op zondag een dokter nodig voor 1 van de reisgenoten. Achter het hotel is een lokale dokterspost. Routebeschrijving werd verstrekt. Prima.

Wilden op zondagmiddag een auto huren. Lokale verhuurbedrijf was dicht. Binnen een half uur stond er een auto klaar.

LIDL op loopafstand. Handig voor als je iets vergeten bent, of om water voor op je kamer te halen.

Hotel is ingericht op Engelse gasten. Maaltijden zijn hierop aangepast. Engels ontbijt.

Wat jammer was, was dat:

- om 07:00 30 gebakken eieren klaar lagen, in een bak die verwarmd werd met hete lucht, terwijl er vrijwel geen gast in het restaurant was. Om 09:00 lagen deze eieren nog steeds in dezelfde bak. Er kwam een nieuwe volle bak, zodra een bak leeg was.

- In het restaurant was een bakplaat aanwezig, welke ’s morgens alleen gebruikt werd om pannenkoeken te bakken, niet om eieren te bakken;

- Gebakken spek / vis / aardappelschijfjes dat in een schaal ligt, welke verwarmd wordt door heet water, is na enkele uren niet lekker meer.

Na enkele dagen vakantie, veranderde de dagelijkse sleur deels. De schalen met gebakken spek / vis / aardappelschijfjes waren nog steeds beschikbaar, maar daarnaast was ’s middags en ’s avonds een kok beschikbaar om vlees of vis te bakken op de bakplaat.

Het hotel heeft twee zwembaden, een rustig zwembad aan de voorkant van het hotel en een zwembad met muziek installatie aan de achterkant van het hotel, waar overdag en ’s avonds activiteiten ontplooid worden, door het animatie team.

Dit nooit meer

Leen, 14-5-2017

Heel veel overlast van bezopen engelse jongeren en de daarbij behorende overlast dag en nacht goed om te weten bij het boeken het is een adult hotel maar je kan beter in een familie hotel zitten management doet niets tegen de overlast wifi niet om over naar huis te schrijven voor de badlakens 20 euro borg per handdoek terwijl neckermann aangeeft dat het gratis is pluspunt het eten is eenvoudig en goed voor een rustige vakantie in de zon zoek een ander hotel

Goed voor het uitgaansleven

Tamara, 26-1-2017

Hotel is helemaal geschikt voor jonge personen die graag een stapje in de wereld zetten. De lobby is mooi ingericht, de kamer en de eetzaal zijn eerder wat simplistisch. Het ontbijt en avondmaal waren in orde, maar dezelfde dingen kwamen altijd terug en het was vooral gericht op het Engelse eten. Als je de hele dag aan het zwembad wilt blijven liggen, wordt het wel wat saai. Voor de rest zit het hotel vol jonge Engelsmannen die laat thuiskomen van een avondje feestvieren. Wel een hele toffe buurt met leuke bars en danscafé's, maar ook leuke winkeltjes. Met de bus geraak je gemakkelijk in Ibizastad.

Ibiza zelf ruim voldoende, Accomodatie Redelijk

Richard, 29-12-2016

San Antonio

Dit is stadje voor een gemiddeld zuipfestijn van de Britse gemeenschap. Dit moet je wel weten voordat je boekt. Dan weet je ook wat je op straat aantreft. Stad zelf heeft weinig te bieden qua sfeer en gezelligheid, daarvoor moet je wel echt zelf op pad. Misschien is het enige wat leuk is, is de zonsondergang en boulevard. Echter heel erg commercieel en wederom vol met Engels jeugd.

Het Hotel

Wi-Fi is niet om naar huis te schrijven. Na klacht is ernaar gekeken, werd er niet beter op.

Personeel is vriendelijk, je word heel goed te woord gestaan en geholpen.

Er zijn 2 zwembaden, een met muziek, een zonder. Je hebt wel kans op luidruchtige jongeren. Het hotel is dan wel 18+, maar ja engelse jeugd worden er niet minder luidruchtig om. Wij waren zelf veel op pad, dus niet al te veel last.

Ontbijt was het beste, genoeg keus, slechte koffie, redelijke kwaliteit.

Lunch en avondeten kost bijna niets, maar is van bedroevende kwaliteit. Wel genoeg keus.

Aanrader: Busstation!

Binnen 5 minuten lopen is er een bus station. Voor 4 Euro zit je in Ibiza stad. En ander omliggende stadjes. Taxi's zijn in vergelijking erg duur, tevens het huren van vervoer. De bus is echt een uitkomst. Wij zijn elke dag op pad geweest. Zo hebben wij kunnen genieten wat Ibiza te bieden heeft.

Oordeel over Ibiza

Bij Ibiza zelf denk je al snel aan party hardy stad, maar de stad heeft meer te bieden. Hiervoor dien je wel zelf initiatief te nemen om alle mooie plekken te zien. Een simpele google zoekactie is daarvoor al genoeg. Wij hebben een algemene top 10 bozocht en al het mooie van Ibiza kunnen zien. Onze algemene indruk is dan ook ruim voldoende. Wij waren niet gekomen voor de Parties, meer voor de sfeer, de Hippie markten, leuke stadjes, mooie strandjes. Daarin zijn we zeker geslaagd. Ibiza zelf cijfer 7.5. Accomodatie 6.

Fantastisch verblijf gehad in Invisa Es Pla

Weijenberg, 13-6-2016

Hotel ligt aan het begin van Sant Antoni. Gunstige ligging met busstation achter het hotel. Naast gelegen pand zit autoverhuur, ook prima service.5 minuten lopen naar centrum en strand met een fijne wandelboulevard. Goed eten en drinken (warme gerechten mochten iets warmer zijn; au bain-marie niet optimaal verwarmd) Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en schoon. Bedden prima maar wel harde matras. Bij overlast van evt luidruchtige Engelse gasten onderneemt de receptionist(e) meteen actie. Leuke animatie en zeker niet opdringerig, goede sfeer en heerlijke sangria. Wifi werkt maar is niet optimaal, mogelijkheid om Wifi op de kamer te nemen is in verhouding duur. Bij vertrek biedt dit hotel je gratis de mogelijkheid om te douchen in aparte douche ruimte (incl handdoeken). Zeker voor herhaling vatbaar. Ibiza heeft ons aangenaam verrast.

We hebben een aantal aanbieders voor Invisa Es Pla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Invisa Es Pla in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Invisa Es Pla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Invisa Es Pla scoort een 7.56 uit 10 op basis van 13 reviews.