Hotel Invisa Es Pla

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°7°
Hotel Invisa Es Pla
7,3

16 reviews over Hotel Invisa Es Pla in het Nederlands

Ik ga hier graag nog eens naartoe !

L Gijsen,
18-11-2018

Wij waren met drie vriendinnen een week in Ibiza en we hebben genoten! De ligging was top. Binnen 5 minuten in San Antonio, maar voor de nacht wel net buiten het uitgaansleven, dus geen overlast. Alle andere plaatsen ook goed bereikbaar vanaf hier, ook met OV.

Personeel was erg vriendelijk en de kamers werden dagelijks goed schoongemaakt. Ontbijt was heerlijk. Kamers ruim genoeg voor 3 personen. Airco deed het goed. Zwembad was oke, alleen niet altijd plaats op de bedjes. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar, blij met onze keuze voor dit hotel.

Genoten!

Larissa Versluis,
18-11-2018

Invisa Es Pla ligt dichtbij winkeltjes en restaurantjes in Sant Antionio. Binnen 10 minuten sta je op de strip van San Antonio en op het strand. Verwacht niet teveel van het strand in Sant Antoni maar om de hoek van het hotel huur je op verschillende plaatsen een auto om de mooiste baaitjes van Ibiza te verkennen, een echte aanrader. Ook bereik je het busstation binnen 5 minuten. De bussen gaan heel de nacht door terug. Ideaal voor als je wilt stappen in Ibiza stad waar je clubs als Hi en Ushuaia vindt.

Het personeel van Invisa Es Pla is vriendelijk. Vooral de werknemers bij de receptie delen graag hun tips over het eiland. Je kamer wordt dagelijks schoongegmaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Je vindt hier twee zwembaden. Bij een zwembad wordt 's middags live-muziek gedraaid, vaak door een DJ. Bij het andere zwembad is het heerlijk rustig en is er altijd een ligbed vrij. Het ontbijt is goed. Perfect voor een vakantie met vrienden

Fijne accomodatie.

Vlak bij het strand, het centrum en een supermarkt.

Er zaten 2 zwembaden bij 1 waar je rustig kon zwemmen en zonnen en de andere met muziek en activiteiten.

Min punt was dat de kamers erg gehoorig waren. Als andere mensen dronken terug kwamen je daar wel last van had. Tip neem oordopjes mee.

Vakanties.nl

Ligging en personeel top. Bedden slecht

Emma,
29-10-2017

Vriendelijk personeel en schoonmaak is top. Kamers zijn erg gehorig. Veel lawaai op de gang (houten deuren) Hoorden buren praten en en elke nacht luid snurken. Bedden zijn heel slecht. Helaas geen goede nachtrust. Ontbijt is top en de ligging van hotel is ideaal. Vlakbij busstation en de haven en de supermarkt. Douche is vernieuwd en uitstekend! Door t eten en personeel toch goede balans in tevredenheid.

Geachte heer, geachte mevrouw,

To onze spijt moeten wij constateren dat u tijdens het verblijf in ons hotel niet volledig tevreden was. Omdat wij continue striven naar verbetering van onze prestaties en service bedanken wij u voor uw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen.

Mocht u ons hotel in de toekomst weer bezoeken, dan verzekeren wij u dat u kunt genieten van een ontspannten vakantie in hotel Invisa Es Pla, Ibiza.

Het Invisa - Team

Hier 6 dagen verbleven. Het is indd een hotel wat gebaseerd is op Engelse gasten. Wij hebben hier geen last van gehad.

Vanuit het hotel ben je zo in het centrum waar je links de strip hebt maar als je rechts doorloopt kom je op de boulevard met leuke restaurant en winkeltjes. Helemaal aan het einde van deze straat kan je de zon onder zien gaan.

We hebben 3 dagen een auto gehuurd om zelf het eiland te bekijken. Ook dit is allemaal in de buurt te regelen.

Prima vakantie gehad en niks dan lof over het hotel en personeel.

Geachte mevrouw,

To onze spijt moeten wij constateren dat y tijdens het verblijf in ons hotel niet volledig tevreden was. Omdat wij continue striven naar verbetering van onze prestaties en service bedanken wij y voor uw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen.

Mocht u ons hotel in de toekomst weer bezoeken, dan verzekeren wij u dat u kunt genieten van een ontspannten vakantie in hotel Es Pla, Ibiza.

Het Invisa - team

Helemaal prima, goede locatie

Tessa,
22-7-2017

Ik (27) ben een week hier verbleven met mijn moeder. Het hotel ligt aan de rand van San Antoni, dus je hebt geen last van de drukte in het centrum. Wel ben je zo bij de haven en allerlei eettentjes als je dat leuk vindt. Ook zit het centrale busstation direct om de hoek. Hier pak je voor 2 euro de bus naar Eivissa stad en voor 4 euro de bus naar de grootste Hippie Markt in Es Canar. Ook komt de party/nachtbus vanuit Eivissa hier aan en ben je dus zo thuis. Locatie vonden wij dus top.

Ook het eten is prima. Wij hadden halfpension. Het ontbijt heeft veel van een English breakfast, vanwege natuurlijk de Engelsen die er verblijven. Ook gekookte eitjes, broodjes en vers fruit. Avondeten had genoeg keus, vlees, vis en altijd iets van pasta en patatjes. Ook grote saladebar, wat onze favoriet was.

Het hotel heeft twee zwembaden, een met muziek en een zonder muziek. Je kunt dus kiezen of je in muziek wilt liggen of niet.

Er zitten veel jongeren in dit hotel, maar ze gedragen zich. In de hele week die wij er verbleven is er 1x s nachts op de deur gebonkt, maar verder geen lawaai, geen overlast en geen drukte. Wel zaten we op de bovenste verdieping, waar natuurlijk minder mensen komen.

Het personeel in het hotel is erg behulpzaam en aardig. We mochten ons avondeten ruilen voor de lunch als we s middags op pad wilden en het avondeten daardoor gingen missen. Ook is een douchekamer waar je op je laatste dag voor vertrek nog kunt douchen (als je laat vertrekt).

Geachte heer, geachte mevrouw,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugt te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten.

Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel ... in Ibiza"

Het Invisa - team

Niet nog een keer. !!!!

tuinenruys,
19-7-2017

Over het hotel niets dan goeds.

Heerlijke eten, zowel ontbijt als diner ( van alles wat)

Wat ons tegenstond waren de erg luidruchtige Engelse.

Bij het onbeschofte af.

Geachte heer,

Zeer tot onze spijt moeten wij vaststellen dat y tijdens uw verblijf in ons hotel niet tevreden was oer de geleverde service. Daavor onze oprechte verontschuldigingen. Om in de toekomst dergelijke teleurstelligen te voorkomen hebben wij het hotelmanagement hierover aangesproken en opgedragen de presentaties en service te verbeteren. Nogmaals onze verontschuldigingen voor de onprettige gebeurtenissen.

Hopelijk kunnen wij u volgend jaar weer begroeten in ons hotel Es Pla, Ibiza.

Het Invisa - Team

Heerlijk goed verzorgd hotel!

Mol,
24-6-2017

Super klantvriendelijk hotel vlakbij boulevard, haven en centrum. Goed eten met drankjes inbegrepen. Goede service en elke dag schone kamers! Fijne zwembaden en mooi aangelegde tuin.

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten.

Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: tot de volgende keer in hotel ... Invisa Hotel Es Pla, Ibiza.

Prima hotel

Jan,
19-6-2017

Hotel is rustig gelegen aan de rand van San Antonio. De boulevard is op loopafstand, dus bereikbaar.

Mooie superior kamer, met goed werkende ijskast.

Vriendelijk personeel. Behulpzaam aan de receptie. Hadden op zondag een dokter nodig voor 1 van de reisgenoten. Achter het hotel is een lokale dokterspost. Routebeschrijving werd verstrekt. Prima.

Wilden op zondagmiddag een auto huren. Lokale verhuurbedrijf was dicht. Binnen een half uur stond er een auto klaar.

LIDL op loopafstand. Handig voor als je iets vergeten bent, of om water voor op je kamer te halen.

Hotel is ingericht op Engelse gasten. Maaltijden zijn hierop aangepast. Engels ontbijt.

Wat jammer was, was dat:

- om 07:00 30 gebakken eieren klaar lagen, in een bak die verwarmd werd met hete lucht, terwijl er vrijwel geen gast in het restaurant was. Om 09:00 lagen deze eieren nog steeds in dezelfde bak. Er kwam een nieuwe volle bak, zodra een bak leeg was.

- In het restaurant was een bakplaat aanwezig, welke ’s morgens alleen gebruikt werd om pannenkoeken te bakken, niet om eieren te bakken;

- Gebakken spek / vis / aardappelschijfjes dat in een schaal ligt, welke verwarmd wordt door heet water, is na enkele uren niet lekker meer.

Na enkele dagen vakantie, veranderde de dagelijkse sleur deels. De schalen met gebakken spek / vis / aardappelschijfjes waren nog steeds beschikbaar, maar daarnaast was ’s middags en ’s avonds een kok beschikbaar om vlees of vis te bakken op de bakplaat.

Het hotel heeft twee zwembaden, een rustig zwembad aan de voorkant van het hotel en een zwembad met muziek installatie aan de achterkant van het hotel, waar overdag en ’s avonds activiteiten ontplooid worden, door het animatie team.

Geachte heer,

Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u bolgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel Es Pla, Ibiza".

Het Invisa- team

Dit nooit meer

Leen,
14-5-2017

Heel veel overlast van bezopen engelse jongeren en de daarbij behorende overlast dag en nacht goed om te weten bij het boeken het is een adult hotel maar je kan beter in een familie hotel zitten management doet niets tegen de overlast wifi niet om over naar huis te schrijven voor de badlakens 20 euro borg per handdoek terwijl neckermann aangeeft dat het gratis is pluspunt het eten is eenvoudig en goed voor een rustige vakantie in de zon zoek een ander hotel

Dto Marketing, Marketing, 9-7-2018

Geachte heer,

Zeer tot onze spijt moeten wij vaststellen dat y tejdens uw verblijf in ons hotel niet tevreden was over de geleverde service. Daavor onze oprechte verontschuldigingen. Om in de toekomst dergelijke teleurstellingen te voorkomen hebben wij het hotelmanagement hierover aangesproken en opgedragen de presentaties en service te verbeteren.

Nogmals onze verontsxhuldigingen voor de onprettige gebeurtenissen.

Hopelijk kunnen wij u volgend jaar weer begroeten in ons hotel Es Pla, Ibiza.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Invisa Es Pla in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Invisa Es Pla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.