Hotel Gran Sol

Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
Hotel Gran Sol
8,7

11 reviews over Hotel Gran Sol in het Nederlands

Mooi schoon hotel vlakbij zee!

Marike
1-8-2016

Mooi hotel! Schone kamers! Zeer vriendelijk personeel. Heerlijke ligweide. Uitgebreid ontbijtbuffet. Wat kan ik nog meer zeggen? Enorm genoten van ons verblijf in Gran Sol!!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Nooit meer !

Jan en Erna
11-8-2015

Kamer vertoonde veel gebreken; douche, airco, TV niet in orde. Er werd geen gehoor aan onze klachten gegeven. Dag en nacht veel herrie door schreeuwende dronkaards, geen goeie nachtrust. Eten viel tegen; vaak hetzelfde.

Hartstikke fijn hotel!

Sandra
2-8-2015

In juli 2015 in dit hotel verbleven. Hartstikke fijn hotel. Mooie kamers, prima ingericht en werd iedere dag netjes schoon gemaakt. Schone handdoeken. Airco werkt goed. Wifi op de kamer werkt goed en is gratis. Een fijn zwembad, voldoende ligbedden. Strandje op 3 minunten loopafstand is matig, veel keien en weinig ligbedden. Hiervoor kun je beter naar het centrum van San Antonio gaan.

Al met al een super fijne vakantie!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

FTI Reizen

Super hotel, een echte aanrader!

melis
31-7-2015

Kamer: Onze kamer was net zoals op de foto's: modern,rustig en zuiver. De kamer werd iedere dag goed schoongemaakt en de handdoeken en het beddengoed werden iedere dag vervangen. Gratis gebruik van de kluis, het koelkastje, de airco en de wifi. Deze werkte goed, behalve op het balkon. Géén extra kosten dus!!

Eten: Het eten was goed. Het diner was iedere avond gevarieerd. De gehele dag door kon je ook rustig een drankje én hapje eten bij de bar aan het zwembad. Dit was ook erg goed!

Service: Top! Het personeel was enorm vriendelijk en praatte goed Engels. Wanneer wij een vraag hadden, wisten ze hier duidelijk en goed antwoord op te geven. Wij hebben veel geregeld via het hotel, zoals de boottocht naar Formentera, een scooter en tickets voor een club (de Ushuaïa).

Ligging: Het hotel ligt tegenover een supermarkt, een paar meter van een klein strandje en de boulevard en 10-15min. naar het busstation.

Zwembad: Prima! Met meer dan genoeg bedjes + de ligweide was heerlijk.

Gereisd Met partner in juli 2015

Goede prijs kwaliteit verhouding

Juan Vazquez
3-7-2013

Ik heb zelf een reisbureau en heb in mijn leven al in veel hotels overnacht, daarom kan ik wel stellen dat dit hotel een regelrechte aanrader is. Het is niet luxe, maar de basisvoorzieningen zijn erg goed. Eén minpuntje: je kan op de kamer goed horen wat er op de gang gebeurd. Het hotel heeft verder geen kinderfaciliteiten. Ideaal voor stellen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

JPM
29-5-2013

Gran Sol is een geweldig hotel alles is perfect. zeer schone en ruime kamers. het personeel is zeer vakkundig en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Tue May 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

dientje65
14-6-2012

Net terug van een verblijf in Gran Sol. Ligging in Cala de Moro, nieuwe gedeelte van San Antoni. Op 5 minuten lopen van Café del Mar, ca 10 minuten lopen naar West End, binnendoor of via Boulevard. Je loopt ook zo door over de mooie boulevard door de haven. West End erg op Engelse gericht. Voor 2* een supermooi hotel, nette en zeer schone kamers. Zelf het probleem gehad met harde bedden, dit ivm rugklachte, maar door een extra deken op de matras ging het al beter. Goede service aan de balie. Hotel voor alle leeftijden. Komen ook jongeren, deze kunnen vooral 's nachts lawaai maken, hiervoor kan de receptie gebeld worden krijgen ze een waarschuwing. Maaltijden daar niet genuttigd, dus geen beoordeling. zwembad met ligweide heerlijk. Ik ga graag nog eens terug.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

prima hotel

Bobby
4-6-2012

De algemene indruk is uitstekend, omgeving minder. Het hotel ligt aan de rand van San Antonio. Uitzicht op straat en ander hotel of op tuin en groot braakliggend terrein. Centrum op loopafstand, langs de boulevard ongeveer 10 minuten. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kamer is heel compleet met gratis safe en koelkastje en ruim balkon, en wordt elke dag goed schoongemaakt. Prijs/kwaliteitsverhouding was uitstekend. Ontbijt- en avondbuffet uitgebreid en lekker. Prijzen van hapjes en drankjes aan het zwembad zeer schappelijk (lekkere sangria). Laat je niet weerhouden door de twee sterren. Dat is geen maatstaf, geen idee waarom dat er niet meer zijn.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Een aanrader

eric
7-10-2011

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Schone kamers. Prima maaltijden. Hotel gelegen op loopafstand van het centrum, en vlak bij de zee.

Gereisd Alleenreizend in september 2011

100% aan te bevelen!!

Jeu Theeuwen
23-8-2009

De cijfers spreken boekdelen. Niets dan lof voor dit fantastische hotel. Van buiten misschien ogend als een gewone rechthoekige blok, maar van binnen pracht en praal. Alles zéér netjes onderhouden. Personeel super vriendelijk, niéts is te veel om je te helpen. Ruime slaapkamer met airco én ventilator incl. kluis en koelkastje. Eetzaal prima verzorgd. Bediening aan het zwembad tot aan de ligweide aan toe door werkelijk supervriendelijke obers . Kwartiertje lopen naar de haven-boulevard binnendoor, echter langs de zee veel mooier en slechts 5 minuutjes langer lopen. Daar kun je ook onder massale belangstelling (1000 mensen) genieten van een perfecte zonsondergang, afgeloten met een klaterend applaus! Een van de mooiste baaien om te zonnebaden is "Cala Bassa Beach" te bereiken vanaf het busstation aan de haven per bus of taxi, in 20 min. Ook mogelijk en de moeite waard om per bootje de oversteek te maken naar dit strand.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Sol in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.