Hostel Florencio

11 reviews over Hostel Florencio in het Nederlands

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Claudia
9-4-2019

Zeer net hotel. Dichtbij strandboulevard en busstation op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek voor prima prijs.

Helen Sietsma
16-6-2017

Prima ligging. Goede kamers heerlijke bedden. Wel gehorig. Vriendelijk personeel. Goed restaurant. Lekker zwembad. Goede service. Centrum vlakbij. Gezellige kroegjes/tentjes.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Super

Anne
4-7-2016

Het hotel ligt op 10 minuten afstand van het centrum. We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen een gratis upgrade, waardoor we een ontzettend mooie kamer kregen die stukken ruimer was. Het hotel is erg schoon, met mooie badkamer. De straat waaraan het hotel ligt is rustig, waardoor er weinig overlast is.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Super!

Lela
25-6-2013

Vorig jaar met een groep vrienden verbleven in Hostal Florencio. Er zaten alleen maar jongeren in hotel, voornamelijk engelsen. Het onbijt was redelijk uitgebreid en lekker. We hebben een aantal keer 's avonds en 's middags gegeten in het hotel en ook dit eten was super, veel keus en niet zo duur! Het personeel was erg vriendelijk, ook als we 's nachts in hotel kwamen na het stappen. Bij veel overlast zei het personeel er wat van maar op een normale manier. Kamers waren ook prima, simpel maar goed en ook schoon!

Niet alle kamers hebben een balkon. Het is 5 min lopen naar westend en ongeveer 10 min naar het strand (wat erg vies is trouwens).

Gereisd Met vrienden in januari 2013

gewoon goed voor weinig

maarten
23-9-2010

Ik ben hier in half juni een week verbleven met een maatje van mij. Het speelt natuurlijk mee dat wij buiten de normale vakantieperiode zaten, maar toch zaten er al veel jongelui in San Antonio. Toch hebben wij maar 1 keer last gehad van lawaai in het hotel. Maar wij gingen dan ook zelf iedere dag naar de west end...Dan slaap je ook direct natuurlijk. Toch is het gewoon een heel goed hotel voor die prijs enig minpuntje was dat we nagenoeg geen uitzich hadden vanuit onze kamer. Wij hadden ook geen balkon. Maar ja wat geeft het als je je hotel alleen gebruikt om te slapen..

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel en service zijn ZEER onder de maat!

Malinda Kanters
15-8-2009

Onze kamer zou volgens de site van Hostel Florencio een LCD tv hebben, een heerlijk bed en een balkon. Eenmaal aangekomen bij Hostel Florencio, viel gelijk al op dat de ontwikkeling van een Hostel naar een Hotel ergens was blijven steken..in de hoop dat het verder naar boven beter zou worden zijn wij de lift ingestapt. De hal zag er in ieder geval al beter uit dan de benedenverdieping! Al snel bleek dat de hal er ook beter uitzag dan de hotelkamer! De OUDE kijkbuis-tv werkte niet, er was geen afstandsbediening te vinden, we hadden maar één raampje welke uitzicht bood op een vuilopslag voorzien van vieze washandjes,wattenstaafjes,modder en urine. Dit hebben wij gelijk gemeld aan de receptie, welke ons zeer slecht behandelde..wouden we een betere kamer? Dan moesten we bijbetalen?! Slapen was er ook niet bij, er werd zelfs op de deur gebonkt door dronken jongeren! Nooit meer dit!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Hotel en service zijn ZEER onder de maat!

Malinda Kanters
15-8-2009

Wij hadden ontzettend zin in onze twaalf daagse vakantie op Ibiza, en een hele mooie kamer geboekt! Deze superior kamer zou volgens de site van Hostel Florencio een LCD tv hebben, een heerlijk bed en een balkon. Eenmaal aangekomen bij Hostel Florencio, viel gelijk al op dat de ontwikkeling van een Hostel naar een Hotel ergens was blijven steken..in de hoop dat het verder naar boven beter zou worden zijn wij de lift ingestapt. De hal zag er in ieder geval al beter uit dan de benedenverdieping! Al snel bleek dat de hal er ook beter uitzag dan de hotelkamer! De OUDE kijkbuis-tv werkte niet, er was geen afstandsbediening te vinden, we hadden maar één raampje welke uitzicht bood op een vuilopslag voorzien van vieze washandjes,wattenstaafjes,modder en urine. Dit hebben wij gelijk gemeld aan de receptie, welke ons zeer slecht behandelde..wouden we een betere kamer? Dan moesten we bijbetalen?! Slapen was er ook niet bij, er werd zelfs op de deur gebonkt door dronken jongeren! Nooit meer dit!

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

Nooit meer!

Samira Avans
30-7-2008

Jammer dat de service erg slecht is in dit hotel. De locatie is voor San Antoni al niet zo goed dus zouden ze goede service moeten verlenen om dit recht te trekken maar nee!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Simpel hotel met voldoende service en goede kamers

Peter
28-7-2008

Klein simpel hotel, dicht tegen de "west end" wijk aan. relatief weinig Engelse gasten in het hotel, wat het zeker wat rustiger maakt. (behalve aan de oostkant van het hotel!) Mooie kamers, met voldoende ruimte, badkamer met bad en lcd tv) geen diner in het hotel gehad, kan dit dus niet beoordelen. ontbijt is matig tot voldoende)

Gereisd Met vrienden in juli 2008

2 sterren = 2 sterren

M.
28-7-2008

Hotel ziet er netjes en schoon uit en er word elke dag schoongemaakt op de kamers. Was echter wel erg luidruchtig af en toe, paar dagen niet tot slecht geslapen (maar dat kwam ook door de warmte)! Veel jongeren in het hotel. Eten is voldoende maar niet uitgebreid. Tegen betaling kun je airco of een kluisje huren! Hotel ligt dichtbij het centrum en bij het busstation, waar je goedkoop overal naar toe kan gaan!Ideaal!

Verder is san antonio een leuke stad en het leeft er savonds pas echt! Voor mooie stranden moet je naar cala bassa, cala conta, cala tarida, cala gracio (allemaal dichtbij en met de bus/boot te bereiken). Ook is FORMENTERA een zekere aanrader!!!je moet hier wel een scooter huren voor 25 euro p.d. dan kun je naar het zuidelijkste puntje! erg mooi!

Gereisd Met partner in juli 2008

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Florencio in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Florencio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.