Hotel Fiesta S'Estanyol

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta S'Estanyol voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fiesta S'Estanyol in het Nederlands

Mooi uitzicht met zeezicht

Paul Bijok
20-7-2015

Het enige fijne aan dit hotel was het uitzicht over de baai en strand voor de deur, voor de rest heel veel Engelse, matrassen heel slecht. Schoonmaak redelijk maar er werd niets bijgevuld qua shampoo. Ontbijt karig, receptie ontvangst matig, nare badmeester en smal zwembad, kamers heel gehorig en vooral als de engelse om 05:30 thuiskomen. WiFi zwak, balkon fijn en parkeerplaats achter hotel en vlak bij restaurants en supermarkt. Geen minibar en ik zal zeker geen all inclusieve nemen. Zeezicht nemen is een must

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta S'Estanyol in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta S'Estanyol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.