Hotel Fiesta Milord I & II

8.6Fantastisch

Spanje, Ibiza, Sant Antoni de Portmany/San Antonio

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Milord I & II voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Hotel Fiesta Milord op Ibiza heeft 2 gebouwen in de baai van Sant Antoni. Een van de hotels ligt op loopafstand van het centrum, de andere aan de overkant van de baai. Met de boot ben je vanaf daar zo in het centrum. De kamers zijn schoon en bij het buffet heb je ruime keuze. Tip is om met een scooter het eiland te verkennen.

138 reviews over Hotel Fiesta Milord I & II

• 9danielle21-07-2016

Geweldig!

Wat een geweldig hotel! Last minute geboekt dus hadden niet al te hoge verwachtingen. Ook toen we er met de bus naar toe werden gebracht en door allerlei drukke en kleine straatjes reden hadden we zoiets van waar komen we terecht? Maar alle verwachtingen zijn echter ruimschoots overtroffen! De ontvangst, het personeel, de kamers, de uitstraling, het entertainment, het eten, de ligging, werkelijk alles was geweldig. Je voelt je echt op vakantie als je op je bed aan het zwembad ligt en ze komen langs met stukken meloen en glaasjes cava! Ook het entertainment verdiend een hele dikke pluim. Zoveel enthousiasme iedere dag weer, zoveel leuke grote en kleine activiteiten voor grote en kleine mensen, super gewoon. Het eten was drie keer per dag heerlijk. Zo veel keus, zo mooi gepresenteerd, en veel dingen klaargemaakt waar je bij staat, ongelooflijk goed geregeld en lekker! Ook in de buurt is er genoeg te doen en te ondernemen aan activiteiten en uitstapjes. Een absolute aanrader!

Javier Riviero - Hospitality Manager, Social Media, 24-07-2016

Dear Danielle, Thank you very much for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us so much, especially our service and animation team as well as the location, your room and the buffet.

We hope to welcome you back again in the near future!

Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Nathalie Van der Hallen11-07-2016

Mijn verwachtingen zijn overtroffen

Het eten is er geweldig. Zeer uitgebreide buffet met veel keuze in vis en vlees,... het allerbeste vond ik wel de verse meloensmoothie bij het ontbijt. Service is super. Halfweg ons verblijf werkte de sleutelkaart van mijn vriend plots niet meer. Die is aan de receptie onmiddellijk vervangen. De grootste plus aan het hotel was voor ons wel het zeer enthousiaste en sterke animatieteam. Zij verdienden dubbel en dik een attentie. Ook het overige personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zalig ook om niet om 6u te moeten opstaan om een zonnebed aan het zwembad te kunnen bemachtigen. Om 8u konden we onze handdoeken altijd nog kwijt. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de gang/kamers ietwat gehorig zijn maar het is toch niet de schuld van het hotel dat er op een party eiland om 5u 's morgens dronken gasten arriveren in de kamer naast ons? Daar moet je wel een beetje mee om kunnen natuurlijk.

Javier Rivero, Social Media, 15-07-2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Hotel Milord and your positive remarks.

At Hotel , we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us.

Javier Rivero

Hospitality Manager

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Nicolas Grobet28-06-2016

2de maal nog beter!

Fantastische vakantie, top animatie! Lekker gevarieerd eten!!

Dear Guest,

Many thanks for your comments which I have shared with my team.

Our aim is to give our guests the maximun satisfaction.

Your comments reflect that we have achieved our targets, so we are really proud of providing you with a wonderful holiday.

We hope see you soon.

Sincerely,

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Vuchelen Mieke27-06-2016

Prijs kwaliteit zeer goed

Het is een heel leuk hotel maar als je de pech hebt om aan de zijkant te slapen heb je de hele nacht lawaai van glas in de glasbakken, en leveranciers die alles aanbrengen of auto's die weggesleept worden. Ik zal zeker teruggaan maar ik vraag me dan een kamer met zeezicht.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Willy van den biggelaar27-06-2016

Fantastisch hotel

Lekker rustige omgeving toch op loop afstand van het drukke uitgaans leven als je daar behoefte aan hebt

Gereisd in mei 2016

• 8Monique26-06-2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. 2 zwembaden, niet heel bijzonder, maar gewoon prima. De ligging van het hotel is niet zo mooi, aan de kust, maar geen mooi strand en helderblauwe zee. Daarnaast is het pkaatsje waar het bij ligt ook niet zo bijzonder. Met de watertaxi (opstapplaats bij hotel) zit je wel in no-time in San Antonio.

Gereisd in juni 2016

• 9Nico van Leeuwen22-06-2016

Fijn hotel

Fiesta Milord is een fijn hotel met goede kamers. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Ook de All in is prima. Elke avond is er wel iets te doen. Het enige nadeel is dat de Wifi vrij duur is. En wij vonden in de omgeving weinig te beleven. Verder niets dan goeds.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8FamLuc09-06-2016

Geweldig hotel voor budget prijs

Het eten was hier prima, veel variatie, voor ieder wat wils en nog lekker ook. Het personeel, receptie, bediening, waren helemaal top niets was teveel. Het was schoon en verzorgd en gezellige animatie. Klein minpunt was dat de kamers en gangen gehorig waren.

Dear Guest,

We would like to thank you for taking your time in order to share your experience on Zoover.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Aime04-06-2016

goede prijs - kwaliteit

goed: het eten en de vriendelijkheid

slecht: betalen voor de wifi 10€ per dag 20€ voor 3 dagen

Alleen gereisd in mei 2016

• 7Jessie30-05-2016

Redelijk hotel

Groot hotel, 2 gebouwen, de ligging is prachtig. Echter geen eigen strand. Goede uitvals basis voor tripjes, bootje naar San Antonio stopt elk half uur voor het hotel, kosten 3 Euro. Ook kun je dagtripjes met een boot maken van dezelfde steiger. Hotelaankleding doet ongezellig aan, kil, niet sfeervol. Veel britse en duitse gasten, (vaak onbeschoft en luidruchtig volk.) 2 zwembaden, genoeg bedjes voor Mei maar veel te weinig parasols, alles wordt al vroeg geclaimd. Eten is uitstekend, brits georienteerd maar ook veel variatie, voldoende keus uit vis, groente en fruit. Wanneer je een dagje wegggaat, kun je een picknicktas meekrijgen, goed gevuld! Avond ervoor reserveren bij de receptie. Kamers zijn sober en erg gehorig, je kunt letterlijk de buren verstaan. Wel schoon. Iedere avond animatie, als je daar van houd. 100 meter links van het hotel, s,avonds prachtige zons ondergangen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Hotel Fiesta Milord I & II info