Hotel Fiesta Milord I & II

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Hotel Fiesta Milord I & II
7,9

Hotel Fiesta Milord op Ibiza heeft 2 gebouwen in de baai van Sant Antoni. Een van de hotels ligt op loopafstand van het centrum, de andere aan de overkant van de baai. Met de boot ben je vanaf daar zo in het centrum. De kamers zijn schoon en bij het buffet heb je ruime keuze. Tip is om met een scooter het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Milord I & II voor je op een rij gezet:

96 reviews over Hotel Fiesta Milord I & II in het Nederlands

Fantastisch hotel.

Irene10973,
17-11-2018

Het was een mooi net hotel. Van te voren zeiden ze dat er veel Engelse zaten en luidruchtig waren maar gelukkig waren we buiten het seizoen. Met de auto kun je overal heen. Eten in het hotel was goed alleen voor iemand met een glutenalergie was er niet zo veel. Maar ondanks dat hebbben we een prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Janette nooijen,
20-10-2018

Goed hotel met een prachtige ligging. Zeer vriendelijk personeel, mooie ruime kamers, uitgebreide buffetten goed warm met showcooking met veel variatie. Nadeel...geen muziek bij het zwembad ook niet voor en na het avondprogramma. Ook de douche in het bad vind ik niet zo fijn.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prijs kwaliteit verhouding goed

Vd Heijden,
17-9-2018

Kamers zijn prima maar wel erg gehorig!!! Wanneer je buren praten of tv kijken dan hoor je dat allemaal. Erg vervelend als je wil slapen. Verder prima verblijf en genoeg keuze met eten. Bedden worden opgemaakt en nieuwe handdoeken worden verzorgd. Er werd niet of nauwelijks gestofzuigd/gedweild en dat was jammer. Voetjes schoonvegen voordat je in bed kruipt.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Brigitte,
23-8-2018

Net terug van 8 dagen in fiesta milord met 2 kinderen van 15 en 18 .. We hebben een fantastische vakantie gehad... een super mooi hotel met prachtige kamers vriendelijk personeel en heerlijk gegeten ,voor ieder wat wils ! Het animatie team doet enorm zijn best om overdag en s avonds je te vermaken . Met de boot kun je voor 3 euro naar de overkant en zit je midden in het uitgaansleven /boulevard. We hebben een auto gehuurd bij motoluis, een paar dagen een auto is eigenlijk wel nodig zodat je veel mooie plekken kan bezoeken. Hippie markt ibiza stad en mooie baaien ..... Dit hotel kan ik iedereen aanraden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Javier Rivero, Hospitality Manager, Social Media, 8-9-2018

Lieber Brigitte, wir freuen uns, dass Sie unser Angebot überzeugen konnte und dass Sie an Ihrem Aufenthalt nichts Auszusetzen hatten. Ihr Lob zu unserem sehr freundlichen Personal werden wir gerne an unsere Mitarbeiter weitergeben. Bitte besuchen Sie uns bald wieder und empfehlen Sie uns an Freunde und Bekannte. Herzlichste Grüsse aus Ibiza

Fantastisch !

Sandy Desmet,
28-5-2018

Op dit hotel valt echt niks aan te merken - over heel de lijn schitterend !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Javier Rivero, Social Media, 30-5-2018

Voor herhaling vatbaar!

Rianne,
1-5-2018

Helemaal top voor een paar daagjes! Wij trokken er lekker op uit met onze gehuurde auto. Eten was goed. Kamers super schoon!

Gereisd met vrienden in september 2017
Javier Rivero, Social Media, 28-5-2018

Hospitality Manager.

Nee, wij komen hier niet meer.

Jacquelien,
29-10-2017

Het weer was in oktober nog heerlijk. Alleen frisser als de zon weggaat. En die is snel verdwenen achter het hotel. Veel achterstallig onderhoud aan bijvoorbeeld schilderwerk en zwembad. Geen sfeer in eetzaal en bij de bar. Fel verlicht en nauwelijks aankleding. Zwembad ijskoud. In oktober was er weinig meer te beleven in de omgeving. Niet afgemaakte en leegstaande hotels. Hotel en omgeving geen aanrader wat mij betreft.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Javier Rivero, Social Media, 11-6-2018

Dear Guest,

At Hotel Milord, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem areas you identified and to prevent any future occurrences.

We would be very grateful if we had the pleasure to welcome you again at the Hotel Milord!

Best regards,

Niet slecht maar nog puntjes op de i zetten

smaragd,
22-10-2017

Wij waren hier als gezin met oudere dochter Hotel was goed. Eten was goed en gevarieerd.Helaas piepte en kraakte de bedden enorm en na wisseling van bedden door hotel geen verschil. Hierdoor werden we van elkaar div keren wakker. Schoonmaak kamers was slecht. Haren vorige gasten lagen er na ons vertrek nog steeds en de lakens waren niet schoon. Personeel had geen zin meer(midden oktober) en hadden meer interesse in elkaar dan in gasten. Kamers zijn erg gehorig(op alle deuren zitten drangers en slaan dus dicht) . Omgeving was uitgestorven dus echt eind seizoen(na ons kwamen er nog steeds gasten) en de all inclusive voordelen veranderden per dag. Tevens zouden wij op papier de kamer op dag van vertrek mogen houden tot 18 uur(premium all inclusive) en dat kon niet omdat kamers nodig waren. Helaas gingen wij om 18.15 uur weg en de gehele verdieping was nog leeg (meerder gasten klaagden hierover). Na 17 uur geen zon meer aan zwembad

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Javier Rivero, Social Media, 11-6-2018

Dear Reviewer,

Best regards,

mooi hotel

gezinsvakantie,
5-9-2017

eten was Top! Bedden waren goed, in hoogseizoen vroeg op staan voor een bedje bij t zwembad. Personeel erg goed, we hadden een familiekamer geboekt, dacht dat er dan minimaal een wandje als afscheiding zou zijn, maar er waren gewoon 4 bedden in een 2 persoonskamer gepropt, met kleine kinderen is dat niet erg, maar met 2 pubers van 16 is dat volle bak.bootje vlak bij t hotel die je overal naar toe kan brengen, San Antonio stad, maar ook naar een prachtig baaitje, jammer was wel dat op de foto's er 2 handdoekjes lagen en toen wij gingen we niet eens 4 handdoekjes meer kwijt konden. We lastig zijn de leurende mannen en vrouwen die je artikelen proberen te slijten tot vervelens toe, grote doek voor € 20 terwijl je die zelfde doek in t stadje kon kopen voor € 10

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Javier Rivero, Social Media, 28-5-2018

Super vakantie.

Fam vd Elzen,
29-8-2017

Eten meer dan goed, Kamers prima en zeer schoon, Zwembaden uitstekend, animatieteam erg leuk. Strand niet super Ligging mooi, lekker rustig en toch dichtbij de uitgaansgelegenheden. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad.Drie sterren was minimaal gelijk aan 5 sterren in Turkije / Egypte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Hospitality Manager, Social Media, 31-8-2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over je verblijf. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Milord I & II in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Milord I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.