Hotel Fiesta Milord I & II

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°20°
Hotel Fiesta Milord I & II
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Milord I & II voor je op een rij gezet:

94 reviews over Hotel Fiesta Milord I & II in het Nederlands

Prijs kwaliteit verhouding goed

Vd Heijden
17-9-2018

Kamers zijn prima maar wel erg gehorig!!! Wanneer je buren praten of tv kijken dan hoor je dat allemaal. Erg vervelend als je wil slapen. Verder prima verblijf en genoeg keuze met eten.

Bedden worden opgemaakt en nieuwe handdoeken worden verzorgd. Er werd niet of nauwelijks gestofzuigd/gedweild en dat was jammer. Voetjes schoonvegen voordat je in bed kruipt.

Brigitte
23-8-2018

Net terug van 8 dagen in fiesta milord met 2 kinderen van 15 en 18 .. We hebben een fantastische vakantie gehad... een super mooi hotel met prachtige kamers vriendelijk personeel en heerlijk gegeten ,voor ieder wat wils ! Het animatie team doet enorm zijn best om overdag en s avonds je te vermaken . Met de boot kun je voor 3 euro naar de overkant en zit je midden in het uitgaansleven /boulevard. We hebben een auto gehuurd bij motoluis, een paar dagen een auto is eigenlijk wel nodig zodat je veel mooie plekken kan bezoeken. Hippie markt ibiza stad en mooie baaien ..... Dit hotel kan ik iedereen aanraden

Javier Rivero, Hospitality Manager, Social Media, 8-9-2018

Lieber Brigitte, wir freuen uns, dass Sie unser Angebot überzeugen konnte und dass Sie an Ihrem Aufenthalt nichts Auszusetzen hatten. Ihr Lob zu unserem sehr freundlichen Personal werden wir gerne an unsere Mitarbeiter weitergeben. Bitte besuchen Sie uns bald wieder und empfehlen Sie uns an Freunde und Bekannte. Herzlichste Grüsse aus Ibiza

Fantastisch !

Sandy Desmet
28-5-2018

Op dit hotel valt echt niks aan te merken - over heel de lijn schitterend !

Javier Rivero, Social Media, 30-5-2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over je verblijf.

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Voor herhaling vatbaar!

Rianne
1-5-2018

Helemaal top voor een paar daagjes! Wij trokken er lekker op uit met onze gehuurde auto. Eten was goed. Kamers super schoon!

Javier Rivero, Social Media, 28-5-2018

Hospitality Manager.

Nee, wij komen hier niet meer.

Jacquelien
29-10-2017

Het weer was in oktober nog heerlijk. Alleen frisser als de zon weggaat. En die is snel verdwenen achter het hotel. Veel achterstallig onderhoud aan bijvoorbeeld schilderwerk en zwembad. Geen sfeer in eetzaal en bij de bar. Fel verlicht en nauwelijks aankleding. Zwembad ijskoud.

In oktober was er weinig meer te beleven in de omgeving. Niet afgemaakte en leegstaande hotels. Hotel en omgeving geen aanrader wat mij betreft.

Javier Rivero, Social Media, 11-6-2018

Dear Guest,

At Hotel Milord, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem areas you identified and to prevent any future occurrences.

We would be very grateful if we had the pleasure to welcome you again at the Hotel Milord!

Best regards,

Niet slecht maar nog puntjes op de i zetten

smaragd
22-10-2017

Wij waren hier als gezin met oudere dochter Hotel was goed. Eten was goed en gevarieerd.Helaas piepte en kraakte de bedden enorm en na wisseling van bedden door hotel geen verschil. Hierdoor werden we van elkaar div keren wakker. Schoonmaak kamers was slecht. Haren vorige gasten lagen er na ons vertrek nog steeds en de lakens waren niet schoon. Personeel had geen zin meer(midden oktober) en hadden meer interesse in elkaar dan in gasten. Kamers zijn erg gehorig(op alle deuren zitten drangers en slaan dus dicht) . Omgeving was uitgestorven dus echt eind seizoen(na ons kwamen er nog steeds gasten) en de all inclusive voordelen veranderden per dag. Tevens zouden wij op papier de kamer op dag van vertrek mogen houden tot 18 uur(premium all inclusive) en dat kon niet omdat kamers nodig waren. Helaas gingen wij om 18.15 uur weg en de gehele verdieping was nog leeg (meerder gasten klaagden hierover). Na 17 uur geen zon meer aan zwembad

Javier Rivero, Social Media, 11-6-2018

Dear Reviewer,

Best regards,

mooi hotel

gezinsvakantie
5-9-2017

eten was Top! Bedden waren goed, in hoogseizoen vroeg op staan voor een bedje bij t zwembad. Personeel erg goed, we hadden een familiekamer geboekt, dacht dat er dan minimaal een wandje als afscheiding zou zijn, maar er waren gewoon 4 bedden in een 2 persoonskamer gepropt, met kleine kinderen is dat niet erg, maar met 2 pubers van 16 is dat volle bak.bootje vlak bij t hotel die je overal naar toe kan brengen, San Antonio stad, maar ook naar een prachtig baaitje, jammer was wel dat op de foto's er 2 handdoekjes lagen en toen wij gingen we niet eens 4 handdoekjes meer kwijt konden. We lastig zijn de leurende mannen en vrouwen die je artikelen proberen te slijten tot vervelens toe, grote doek voor € 20 terwijl je die zelfde doek in t stadje kon kopen voor € 10

Javier Rivero, Social Media, 28-5-2018

Super vakantie.

Fam vd Elzen
29-8-2017

Eten meer dan goed, Kamers prima en zeer schoon, Zwembaden uitstekend, animatieteam erg leuk. Strand niet super Ligging mooi, lekker rustig en toch dichtbij de uitgaansgelegenheden. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad.Drie sterren was minimaal gelijk aan 5 sterren in Turkije / Egypte.

Hospitality Manager, Social Media, 31-8-2017

Super

Jeanine
14-7-2017

Erg goed hotel! Eten was prima en veel variatie. Links van het hotel zit een leuk hippy tentje. Voor het hotel een taxi boot naar San antonio en nog meer leuke uitstapjes. In het hotel geen last van Engelsen gehad die vind je vooral in san Antonio zelf daar zouden we persoonlijk zelf niet weer naar toe gaan.

Javier Rivero, Social Media, 17-7-2017

Dear Jeanine,

Firstly, I would like to thank you for the positive comments you have posted on Zoover, I can assure you that they are the basis for our continuous improvement. We are happy to know that you have enjoyed your stay at the Fiesta Hotel Milord, especially our breakfast, as well as the service provided by our staff.

I am at your disposal for everything you may need in future visits and I reiterate my sincere thanks for your appreciation.

Very truly yours,

Javier Rivero

Hospitality Manager

Fantastisch hotel,aardig personeel,heerlijk eten

J de Graaff
10-7-2017

Goede sfeer,veel Engelsen,heerlijk eten,klein strand,genoeg bedden en parasols,prima animatie.Boot voor de deur waarmee je elk half uur gezellig naar het centrum van San Antonio kunt varen. Leuk tochtje van 20 minuten. Ook overdag kun je leuke tochten langs mooie strandjes maken.

Javier Rivero, Social Media, 12-7-2017

Dear guest,

Thank you very much for your comments. Our Ladies and Gentlemen are focused on providing the finest service and facilities for our guests, the purpose of our work is to create exceptional moments and memories through a refined service and environment as well as a premium product, I am very sorry that this is Chance we have not reached this goal.

Thank you very much for your feedback.

Cordially,

Javier Rivero

Hospitality Manager

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Milord I & II in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Milord I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.