Hotel Club San Remo

2 reviews over Hotel Club San Remo in het Nederlands

Prima!!

Jolanda
1-10-2017

San remo hotel. Aan t strand en mooi uitzicht op zee. Prima hotel en weinig last gehad van britten oid. Wij hebben genoten. Zouden er zo weer heen gaan. Hadden een scooter gehuurd en zo t eiland verkent..

Goed, net hotel

Marcel
        13-5-2017

Nette schone kamers, elke dag schoonmaak. Aardig personeel, Uitgebreid ontbijtbuffet, Zwembad niet al te groot Het hotel ligt pal naast het strand. Dit strandje is echter niet veel bijzonders. De meeste kamers kijken uit over de zee(haven van Sant Antonio) Omgeving wat bars en winkels en auto/scooterverhuurbedrijven. Centrum Sant Antonio is gezellig en op loopafstand ( 2 km) Veel uitgaans gelegenheden. Minpunt: Je krijgt bij aankomst aan armbandje om (in mijn geval een blauwe voor ontbijt) maar dat ding is 2,5 cm breed! Hele witte streep op mijn pols.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club San Remo in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club San Remo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club San Remo scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.