Aparthotel Club San Marino

Met vrienden

Onverwacht positief!

Ivo
17-3-2009

Als deel van een rondreis door Spanje ook 3 nachten in dit hotel geboekt, het goedkoopste dat we toen konden vinden. We hadden dus geen hoge verwachtingen. Het was echter prima; schone kamers, airco, tv, keukentje op de kamer, behulpzaam personeel en een klein maar goed terras met zwembad. Het enige nadeel is dat het een eindje van het centrum van San Antonio af ligt (wel vlakbij een drukke touristische boulevard). Dit kan echter ook een voordeel zijn, gezien het er overdag en ook 's nachts redelijk rustig is. De gasten bestaan vooral uit Engelse jongeren, maar daar heb ik nog nooit iets negatiefs mee meegemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club San Marino in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club San Marino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.