Aparthotel Blau Parcsterstersterster

• Animatie
Meer aparthotel info

59 reviews over Aparthotel Blau Parc

• 9Richard04-10-2019

Fantastische vakantie op mooie locatie

Schoon, net hotel, prima bedden, dagelijks zn schone handdoeken. Hotel ligt op goede locatie, levendige omgeving goed te belopen (10 min.) Kamer met zeezicht aanrader. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Halfpension geboekt: uitgebreid ontbijt, uitgebreid en afwisselend avondbuffet, gratis drankje (fles wijn/rosé/water/bier etc) naar keuze! Gratis parkeerplaats voor het hotel. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Hollander04-10-2019

Goed hotel voor verblijf op Ibiza

Goed hotel, ruime kamer, goed ontbijt avondeten. Locatieis goed als je niet tussen het uitgaand gebeuren van Sant Antonio wilt verblijven. Kamers zijn ruim met een klein keuken; kookplaat, koelkast en magnetron. Kamer geboekt aan de straat kant en geen last gehad van lawaai. Personeel waren zeer behulpzaam en klantvriendelijkheid staat duidelijk voorop. Goed Engels ontbijt met een live cook ook in de avond en een consumptie na keuze als je half pensioen boekt

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Hilde en Jeffrey15-08-2019

Gewoon prima hotel ;) Niets meer!

Prima hotel om je er één weekje in te vermaken. Het hotel vonden wij 3,5 ster waard en geen 4. In de omgeving zijn er veel Engelse. Het ligt niet in levende omgeving. Houd daar rekening mee. Het ontbijt was uitgebreid. Zwembad groot genoeg. Een aanrader is wel om met zeezicht te boeken. En om een scooter te huren. Binnen 25 minuten ben je met de scooter in Ibiza. Wij hebben de scooter dagelijks gebruikt. Zebra steak & grill kun je goed en sfeervol eten. De bediening daar is ook heel leuk. Ze doen er alles om je tevreden avondje te geven. Om de hoek van hotel bij het strand kun je heerlijk ijs eten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Margit27-05-2019

Betoverend

Perfect, geen klachten. Magisch

Gereisd met partner in mei 2019

• 8T de Jong14-05-2019

Geweldig

Fijn hotel met aardig en behulpzaam personeel. Half pension geboekt. Goed buffet met een gratis drankje s-avonds.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8NP27-04-2019

Precies goed

Mooi hotel, heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht op zee.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann

• 7JVDW27-04-2019

Wel weer, maar niet daar.

Hotel Parc Blau is een goed hotel. Mensen zijn vriendelijk en het ontbijtbuffet is prima in orde. Wij hebben geboekt via touroperator, dat doen we meestal. Wat touroperator in dit geval wel had kunnen melden is dat er een restaurant annex club onder het hotel gesitueerd is. Wij sliepen boven de ingang van deze gelegenheid en hebben geen oog dicht gedaan vanwege de muziek. De laatste 5 kamers zowel aan de voorzijde(straatkant) als ook aan de zeezijde hebben hier last van, temeer omdat aan de zeezijde ook nog een groot buitenterras van deze club zit. Nog een opmerking, wij zijn in april geweest. Prijs was er waarschijnlijk ook naar, maar dan is San Antonini echt een ''spookstad'' weinig winkels etc zijn dan open. Een beetje een dooie boel zeg maar. Dus als je gaat, ga ergens in mei, dan zijn de meeste etablissementen wel open. Het seizoen begint eigenlijk ook pas in mei. Voor ons een wijze les.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Aswin26-04-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Geweldig hotel. Mensen bij de receptie zijn super aardig en behulpzaam. Tuurlijk, overal valt wel iets over te zeggen. Het is een beetje gehorig. Bedden zijn een tikkie stevig, het is maar waar je van houdt. Wij hadden een kamer met zeezicht. In de middag de zon op het balkon. Voor deze periode (eind april) helemaal fantastisch! Ibiza is verder een heel mooi eiland, een auto huren en richting het noorden rijden is een aanrader. Via het hotel een auto huren is het meest voordelig. Ligging van het hotel is ook prima. Je loopt binnen een kwartiertje het centrum in. De sunset is iets wat je mee moet maken. Adembenemend!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Fam. Mo08-09-2018

Super

Super accommodatie met vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Mvdw03-09-2018

Prima hotel!

Prima hotel op een mooie plek! Ontbijt erg goed, vers en varierend waar een omelet vers voor je wordt gebakken! Geen handdoek leggen bij ligstoelen zwembad, altijd voldoende plek. Zou wel zeezicht boeken voor uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

2 tips over Aparthotel Blau Parc

• Mandy Asbroek, 20-08-2012

De Golden Buddha is echt een hele leuke beachclub met prachtig uitzicht op zee, heerlijke loungebanken en super lekkere cocktails. Ook Ibiza-stad is leuk om een keer heen te gaan, hier kun je ook bekende spotten enz. Vooral bij beachclub Blue Marlin. Hier kun je het best heen met het openbaar vervoer. Kost maar 1.95 per persoon, veel goedkoper als met de taxi. Eten kun je super lekker bij beachclub SunSeaBar, waar zich ook een zwembad bevindt. Wel duur maar ontzettend lekker, ook de cocktails.

• RolfWD, 02-07-2012

Neem een kamer met zee zicht! Dat is de paar euro's dubbel en dwars waard! Je kan dan elke avond de mooiste zonsondergang zien!

1 vraag over Aparthotel Blau Parc

• Heleen, 19-02-2016

supermarkt

Hallo, ik zou graag willen weten of er in de omgeving van het hotel ook een supermarkt aanwezig is. bedankt, Heleen

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats