Aparthotel Blau Parc

• Aan zee
  • Animatieprogramma

57 reviews over Aparthotel Blau Parc in het Nederlands

• 7Hilde en Jeffrey15-08-2019

Gewoon prima hotel ;) Niets meer!

Prima hotel om je er één weekje in te vermaken. Het hotel vonden wij 3,5 ster waard en geen 4. In de omgeving zijn er veel Engelse. Het ligt niet in levende omgeving. Houd daar rekening mee. Het ontbijt was uitgebreid. Zwembad groot genoeg. Een aanrader is wel om met zeezicht te boeken. En om een scooter te huren. Binnen 25 minuten ben je met de scooter in Ibiza. Wij hebben de scooter dagelijks gebruikt. Zebra steak & grill kun je goed en sfeervol eten. De bediening daar is ook heel leuk. Ze doen er alles om je tevreden avondje te geven. Om de hoek van hotel bij het strand kun je heerlijk ijs eten.

6Ligging

10Zwembad
    10Hygiëne

• 8T de Jong14-05-2019

Geweldig

Fijn hotel met aardig en behulpzaam personeel. Half pension geboekt. Goed buffet met een gratis drankje s-avonds.

9Hygiëne

• 8NP27-04-2019

Precies goed

Mooi hotel, heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht op zee.

• 7JVDW27-04-2019

Wel weer, maar niet daar.

Hotel Parc Blau is een goed hotel. Mensen zijn vriendelijk en het ontbijtbuffet is prima in orde. Wij hebben geboekt via touroperator, dat doen we meestal. Wat touroperator in dit geval wel had kunnen melden is dat er een restaurant annex club onder het hotel gesitueerd is. Wij sliepen boven de ingang van deze gelegenheid en hebben geen oog dicht gedaan vanwege de muziek. De laatste 5 kamers zowel aan de voorzijde(straatkant) als ook aan de zeezijde hebben hier last van, temeer omdat aan de zeezijde ook nog een groot buitenterras van deze club zit. Nog een opmerking, wij zijn in april geweest. Prijs was er waarschijnlijk ook naar, maar dan is San Antonini echt een ''spookstad'' weinig winkels etc zijn dan open. Een beetje een dooie boel zeg maar. Dus als je gaat, ga ergens in mei, dan zijn de meeste etablissementen wel open. Het seizoen begint eigenlijk ook pas in mei. Voor ons een wijze les.

6Ligging
    7Service
    7Prijs/kwaliteit

Met jonge kinderen

• 8Aswin26-04-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Geweldig hotel. Mensen bij de receptie zijn super aardig en behulpzaam. Tuurlijk, overal valt wel iets over te zeggen. Het is een beetje gehorig. Bedden zijn een tikkie stevig, het is maar waar je van houdt. Wij hadden een kamer met zeezicht. In de middag de zon op het balkon. Voor deze periode (eind april) helemaal fantastisch! Ibiza is verder een heel mooi eiland, een auto huren en richting het noorden rijden is een aanrader. Via het hotel een auto huren is het meest voordelig. Ligging van het hotel is ook prima. Je loopt binnen een kwartiertje het centrum in. De sunset is iets wat je mee moet maken. Adembenemend!

9Service
    9Prijs/kwaliteit
    7Kamers
    7Zwembad
    7Hygiëne

• 2018
    8Fam. Mo08-09-2018

Super

Super accommodatie met vriendelijk personeel.

7Hygiëne
    6Prijs/kwaliteit
    10Ligging

Met vrienden

8Mvdw03-09-2018

Prima hotel!

Prima hotel op een mooie plek! Ontbijt erg goed, vers en varierend waar een omelet vers voor je wordt gebakken! Geen handdoek leggen bij ligstoelen zwembad, altijd voldoende plek. Zou wel zeezicht boeken voor uitzicht.

6Kamers

8Tjitske03-08-2018

Zou hier zo weer heen gaan!

Super hotel. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. De temperatuur van de warme gerechten wordt goed in de gaten gehouden. Zwembadwater wordt dagelijks gecontroleerd. Nette kamers. Dagelijks schoon gemaakt. Afstand naar centrum is ongeveer 10 minuten lopen. Wij hadden een kamer met zeezicht. Prachtige zonsondergang elke avond. Minpuntje in het hotel is de WiFi verbinding. Het is gratis maar de verbinding kan beter.

10Zwembad

9Stan05-06-2018

Prima hotel aan zee

Heel mooi en schoon hotel. Grote kamers (wel met zeezicht boeken) Smorgens/smiddags kun je fatsoenlijk een bedje uitzoeken. Prima ontbijt. Aardig personeel. Ligt mooi aan de zee en je loopt zo naar de kroegjes en restaurantjes toe van San Antonio. Busstation ongeveer 1km lopen. Al met al een hele mooie vakantie gehad met zn twee.

9Hygiëne
    9Zwembad
    9Service
    9Ligging

2 tips over Aparthotel Blau Parc

• Mandy Asbroek, 20-08-2012

De Golden Buddha is echt een hele leuke beachclub met prachtig uitzicht op zee, heerlijke loungebanken en super lekkere cocktails. Ook Ibiza-stad is leuk om een keer heen te gaan, hier kun je ook bekende spotten enz. Vooral bij beachclub Blue Marlin. Hier kun je het best heen met het openbaar vervoer. Kost maar 1.95 per persoon, veel goedkoper als met de taxi. Eten kun je super lekker bij beachclub SunSeaBar, waar zich ook een zwembad bevindt. Wel duur maar ontzettend lekker, ook de cocktails.

• RolfWD, 02-07-2012

Neem een kamer met zee zicht! Dat is de paar euro's dubbel en dwars waard! Je kan dan elke avond de mooiste zonsondergang zien!

1 vraag over Aparthotel Blau Parc

• Heleen, 19-02-2016

supermarkt

Hallo, ik zou graag willen weten of er in de omgeving van het hotel ook een supermarkt aanwezig is. bedankt, Heleen

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats