Hotel Azuline Hotel S'Anfora & Fleming

Hotel Azuline Hotel S'Anfora & Fleming
4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel S'Anfora & Fleming voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer in dat hotel

Sam,
22-10-2018

Tien dagen in volwassen hotel, zeer luidruchtig, ze zeiden rustige kamer, maar twee dagen later kwamen van beiden kanten luidruchtige Spanjaarden in die kamers, verschillende keren de receptie gebeld, ze zeiden er iets aan te doen, maar niets. Ontbijt was bagger, pas de derde dag kreeg ik vanwege allergie, kalkoen op mijn brood, zeer weinig keuze.. Het is echt een jongeren hotel, niet voor een vrouw alleen.. Was ook eerste drie dagen ziek, kon niets, niet eens van de kamer af om te eten, hulp ho maar.. Nee geen goed woord voor dit hotel, schoonmaken deden ze ook niet goed, beetje zwabberen, bedden opmaken en klaar

3 reviews over Hotel Azuline Hotel S'Anfora & Fleming in het Nederlands

Nooit meer in dat hotel

Sam,
22-10-2018

Dikke prima

Jennifer,
16-10-2018

Verwacht geen op en top luxe, wij kwamen er alleen maar om te slapen en te douchen. Hiervoor was de kamer meer dan prima. Ik vond de bedden aan de harde kant en de dekens waren eigenlijk alleen een soort van sprei en als je het koud hebt kon je er een wollen deken bij pakken.. ik had liever een fijn dons-deken gehad, het hotel is erg gehorig & de hygiene viel me ook een beetje tegen.

Tegenover het hotel kun je scooters huren, helemaal super! Je loopt met 10 minuutjes rechtstreeks de stad in. Daarnaast betaal je voor een taxi ritje (avondtarief) €25.- om in Ibiza stad te komen, wat wij ook regelmatig gedaan hebben.

Goede prijs/kwaliteit

Diana van den Heuvel
29-6-2012

Dit hotel ligt op 20 min lopen van het centrum, maar dat is te doen is nl 1 rechte weg.

Hotel is netjes en schoon, gewoon een goed basis hotel.

Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar alles wat je kan verwachten van een basis ontbijt is aanwezig.

Verder zit er een restaurant, bar en zwembad in het hotel.

Het is een 'adult only' hotel, waardoor er niet zo veel luidruchtige jeugd logeert die de hele nacht aan t feesten is.

Je hoort wel eens wat maar dat valt nog mee.

Er zitten wel eigenlijk alleen Engelsen, maar dat is sowieso in heel San Antonio zo.

Qua prijs/kwaliteit is het een aanbeveling.

Een nadeel is wel dat als de deuren dicht gedaan worden op de andere kamers dit noqal veel geluid maakt , er zitten geen drangers op, dus die knallen nogal een hard dicht.

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azuline Hotel S'Anfora & Fleming in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azuline Hotel S'Anfora & Fleming zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.