Hotel Azuline Hotel Pacific

7.2Goed

Hotel Info

• Aan zee
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Pacific voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Azuline Hotel Pacific

• 8Rainely25-09-2019

Fijn hotel

Het hotel ligt dicht bij station San Antonio zo kun je overal naar toe met de bus. Wij hadden een premium kamer gerenoveerd echt mooi met een grote balkon. Dani van de receptie heel behulpzaam jongen kun je van alles vragen. Kamermeisje Angela doet jou kamer heel netjes schoonmaken. Eten is heel erg lekker.

Zakelijk

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Eline09-08-2019

Nooit maar dan ook echt NOOIT meer!

Wij hebben voor ons vertrek ook gekeken naar de recensies en dachten er zijn altijd mensen die wel wat te zeuren hebben. Nou deze keer hadden ze helemaal gelijk! Het hotel ziet er mooi uit en de kamer zijn school. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wat het ERGSTE van ons verblijf was het publiek. Deze partijgangers kunnen gewoon geen rekening houden met anderen. De avond en nacht ziet er als volgt uit: om 10 uur gaat de muziek aan en hoor je ze door de dunnen muren schreeuwen naar elkaar. Dan eindigt dit rond half 1 met dat iedereen schreeuwend over de gang naar de clubs gaat of naar andere kamers. Dan mag je heel blij zijn dag je 3 uur kan slapen voordat ze terug komen geheel dronken en het hele riedeltje weer opnieuw gaat. Dit kan doorgaan tot 5 uur. Echt verschrikkelijk!!! Zelfs de bewaking kan hier vrij weinig aan doen. Dus als je een vakantie wilt waarin je weinig tot geen slaap krijgt boek dit hotel dan!

• 7Rob11-06-2019

Hier nooit meer

Overdosis luidruchtige Engelsen die je gedurende de nacht meermalen uit de slaap houden. Erg jammer, want voor de rest een prima hotel.

Met oudere kinderen

• 8Daisy17-05-2019

Boek een gerenoveerde kamer: Fijn hotel!

Toen we aankwamen in het hotel rond 11.30 konden we meteen inchecken, super fijn! Helaas kwamen we er op de kamer meteen achter waarom deze kamer niet verhuurd was de afgelopen tijd. De airco werkte niet en de balkondeur kon niet open. Niet dat we veel mistte behalve frisse lucht, want de kamer keek uit op een vies steegje.. We hebben de mankementen bij de receptie gemeld en er zou naar gekeken worden, een mooiere kamer konden we krijgen voor €30 toeslag. Toen we in de avond terugkeerde in ons hotel waren de mankementen nog niet verholpen en toen wij dit nogmaals zijn gaan melden kregen we dan ook een nieuwe kamer. Dit was een ontzettend mooie, schone, gerenoveerde kamer met zwembadzicht, erg tevreden over! Ik zou dan ook iedereen aanraden om deze standaard te boeken! Het eten was niet heel uitgebreid, maar wel elke dag iets anders en altijd lekker! De ligging van het hotel tov het openbaar vervoer en het stadje/haven is helemaal top.

• 2018
    8Alie Scholten28-09-2018

Heel goed!

Het hotel was prima, goede ligging, dicht bij de haven en busstation alles op loopafstand! Eten was ook prima en lekker!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    7Marianne10-10-2017

Goede ligging, maar zeer gehorige hotelkamers

De ligging is prima, het ontbijt is heerlijk (uitgebreid buffet), vriendelijk behulpzaam personeel bij de receptie. Alleen is het vreselijk gehorig in de hotelkamer. Alle geluiden van de gang en de hotelkamers in de buurt zijn zeer duidelijk hoorbaar. De kamer is eenvoudig met een nette badkamer.

• 7Degryse29-09-2017

Sober hotel met goeie ligging

Centrale ligging van hotel , vernieuwde kamer met instapdouche. Reiniging van de kamer is niet enkel verse handdoeken leggen en het bed opmaken , m.a.w. zijn we 100% zeker dat er geen enkele keer gedweild werd in de 12 dagen dat wij er verbleven. Zwembadwater koud , keuken niet om over naar huis te schrijven en de prijs van drankjes in de bar nogal prijzig. Wel vriendelijk personeel in het restaurant en aan de receptie. Verder met uitzondering van uitgaan weinig te beleven in dit voormalig vissersdorpje. Wij huurden alvast voor meerdere dagen een auto om de stad Ibiza , de hippie-markt ,SantaEularia en Santa Gertrudis en nog enkele kleine baaitjes te bezoeken. Waarschijnlijk voor ons geen 2de keer Ibiza, wordt overstelpt door dronken onbeschofte Engelstaligen en in feite weinig bezienswaardigheden om 12 dagen vakantie mee te vullen. Eén week zou al meer dan voldoende zijn , wel een topper voor boemelende jeugd denk ik !

• 8Iris24-07-2017

Fantastisch hotel!

Wij zijn net terug van een heerlijke week in dit hotel met onze twee kids. Wij zaten op de vierde verdieping en met balkon aan achterzijde van hotel. Het hotel ziet er netjes uit en de kamers werden elke dag schoon gemaakt en de bedden opgemaakt. We werden vriendelijk te woord gestaan door personeel en maakte elke dag een praatje met onze kids. Het zwembad is schoon en wordt elke avond ook schoongemaakt rond etenstijd. Wij hadden op basis van halfpension geboekt. Er was veel keus en diversiteit aan eten elke dag. De ligging van het hotel is perfect. Op 150 meter het busstation waar je voor nog geen 3 euro overal heen kunt. Ook kan je op 200meter bij de haven een watertaxi nemen naar een strand a 8 euro. Calla Bassa en Calla Conta waren erg mooi. Elke avond kan je zonsondergang zien bij cafe del mar op nog geen 10min lopen.

Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad en er is zoveel te zien! :-)

Met jonge kinderen

• Oude reviews

7Sofie22-08-2007

Dit hotel is geschikt voor 20ers en 30ers. Er zitten alleen maar Engelsen. Wij waren destijds de enige Nederlanders. We hebben een leuke vakantie gehad. Alles is wel erg duur en we hadden niet een geweldig uitzicht. De kamers worden goed schoongemaakt. Het personeel is niet erg vriendelijk, maar dat kon bij ons de pret niet drukken. Het hotel beschikt over een mooie lobby en douchruimte, welke je kunt gebruiken als je laat terug vliegt. Het strand is 5 min. lopen. Het centrum zo;n 5 a 10 min. Alles is goed aan te lopen. Er is dichtbij niet 1 grote supermarkt. Als je iets verder doorloopt kom je wel een Spar tegen. Het eten in het hotel vonden we niet elke dag even goed en vaak was het wat eentonig. Het hotel is naar ons idee eenvoudig en oké, maar we zouden er zelf niet nog een keer heen gaan.

Verder erg gehorig!!

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats