Hotel Azuline Hotel Mar Amantis

Hotel Azuline Hotel Mar Amantis
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Mar Amantis voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Azuline Hotel Mar Amantis in het Nederlands

Ik had er meer van verwacht..

Wendy
30-6-2018

Weinig animatie, geen kindvriendelijk zwembad, te weinig bedjes bij Mar amantis 1, geen of weinig toezicht bij het zwembad. De enige bewaker loopt een rondje om het zwembad bij hotel 1 en dan weer bij hotel 2 welke aan de overkant van de straat ligt. bij aankomst de kamer niet proper en haren in het bad, kamer rook naar schimmel, hotel is erg gehorig, veel Engelse jongeren die savonds laat en nacht op de gang lopen te feesten, en mensen die seks hebben in het zwembad.. Voor ons nooit meer Mar amantis!

Valt tegen

Egbert
6-9-2017

Wij zaten in de niet gerenoveerde kamer. Kamer werd netjes schoongehouden, dagelijks schone handdoeken. Matrassen slecht, meerdere keren gevraagd om deze te vervangen. Na 5 dagen werd dit eindelijk gedaan. Wij hebben 1x gebruik gemaakt van het avondeten omdat het tegenviel, erg op Engelsen gericht. Van het ontbijt een paar keer gebruik van gemaakt. Het was zoeken naar een plekje omdat iedereen zijn sleutels/tas al op tafel neerlegt om te reserveren. Wij hebben verderop in de supermarkt Mustop heerlijke verse broodjes gehaald. Je kan voor 3 euro met de boot naar St Antonio, strand van Cala Bassa 9euro en Cala Conta 10euro. Hier hebben wij wel vaak gebruik van gemaakt, mooie stranden.

fantastisch

anja
30-8-2017

Het eten was prima en de kamers keurig netjes en schoon.

het personeel bijzonder aardig en behulpzaam

prachtige plek

roelien van setten lenten
14-8-2017

prachtige plek met uitkijk op haven san antonio..

we zaten in mar Amantis 1 gerenoveerde kamer..bedden zeer goed boxspring..we waren all in prima eten voor ieder wat wils..animatie was in mar Amantis 2 daar zijn we niet geweest.. je kunt met bootje naar overkant voor 3 euro maar lopend is het ook te doen..klein zandstrand schuin naast het hotel kun je prima zijn.. vriendelijk personeel..zwembad is wat klein maar we hebben de hele tijd aan zandstrand gezeten..

Hotel te veel plastic!

Huub en Karin
20-7-2017

Vanuit het hotel is het niet mogelijk om naar het dichtstbijzijnde strand te lopen, alle poortjes zijn op slot.

Tijdens de lunch en diner worden drankjes geserveerd in een plastic bekertje!!

De lunch/snackbar in hotel ll, idem plastic bestek en plastic borden. Badhanddoekenservice 1,00 euro per handdoek indien je ze wilt wisselen, ze hadden geen badhanddoeken op voorraad, we hebben zelf maar badhanddoeken gekocht.

Elke nacht tussen 3.00-6.00 uur werden de containers leeg gemaakt.

Personeel is zeer onvriendelijk, ze kijken je niet aan!!

Als je bij Duitse touroperator boekt 7dan had je heel veel privileges, wij hadden All Inn maar mochten niet op hun zonneterras.

Tegenover het hotel is een entertainment café, ze gaan tot diep in de nacht door, te luide muziek, wij hadden er last van.

Om 23.00 uur sluit de bar en om 23.30 het terras, je wordt zomaar verwijderd, vertrekken of naar bed!!

Het eten was niets op aan te merken, genoeg keuze en goede kwaliteit.

Wat ons het meeste gestoord heeft is: het plastic bestek, borden en vooral de plastic bekertjes tijdens de lunch en diner. Verder het ledigen van de containers tussen 3.00 en 6.00 uur, je krijgt geen fatsoenlijke nachtrust. En als laatste het personeel dat werkzaam is in het restaurant, ze zijn zo onvriendelijk, nog nooit meegemaakt.

Heel fijn hotel!

Marielle & Bernard
18-7-2017

Prijs/kwaliteit top. Heel lekker eten, vriendelijk personeel. Kamer altijd heel netjes gepoetst.

Groetjes aan Rosa en Maria, bedankt voor de lekkere cocktails.

Seizoen begint pas in mei!!

Sandra
30-6-2017

Hotel bestaat uit twee delen, I ligt aan zee (prachtig uitzicht vanuit het restaurant en zwembad) en daar is ook het restaurant gevestigd. II ligt aan de overkant van de straat en daar is de bar (met snacks zoals pizza, friet etc.) en daar vindt de animatie plaats en bevindt zich de ping pong tafel, een midget golf baan en een kinder zwembad. Wij zaten in II. Kamer (met balkon) was prima, op zich iets verouderd maar toch goed onderhouden en leuk ingericht. Werd elke dag netjes schoongemaakt. Kluisje en wifi tegen betaling.Hadden eerste dagen problemen met het "vegetarische" eten wat wel bevestigd maar niet aanwezig was, maar na het bij 4 personen te hebben gemeld werd dit na 2 dagen netjes opgelost. LET WEL: op Ibiza begint het seizoen in mei, dat betekent dat voor 1 mei het taxi bootje vanaf het hotel nog niet vaart en vele andere boottochten/tours nog niet beschikbaar zijn. Je kunt wel in 20-25 minuten naar Sant Antoni lopen langs het strand. Feb-mei zijn er vele Spaanse senioren. Super gezellig, ze dansen & zingen elke avond! Tip: dagtocht naar Formentera. Is echt een prachtig eiland. Ze noemen het niet voor niets het Caribisch gebied van Europa. Wij hebben net aan de andere kant van de haven fietsen gehuurd (in veel betere staat dan die in de haven) en hebben een top dag gehad. Voordeel van het voorseizoen: prijzen zijn veel lager en over autohuur etc. valt goed te onderhandelen. Met een dag autohuur kun je heel veel van het eiland zien. Het stikt van de prachtige baaitjes/strandjes.Wij raden aan om op een mooie dag de zon onder te zien gaan vanaf het terras van de Cotton Club. Trek iets wits aan en je voelt je helemaal thuis!

Fantastische ligging

Hittje Balstra
17-6-2017

De ligging van het hotel is echt geweldig.. over het algemeen vriendelijk personeel .. erg op Engelsen gericht.. Het eten vonden wij niet bijzonder droog brood en weinig keus aan vers fruit.. veel buiten de deur gegeten en dat kan daar in de omgeving van het hotel prima..

wij zaten in Mar Amantis 1

Bedden vreselijk, kamer klein voor 4 personen.. op balkon twee stoelen zou handig zijn voor kinderen een krukje of iets dergelijks erbij te zetten..

Jammer dat er geen koelkastje op de kamer was zodat je als met kleine kinderen reist hun voeding kon koelen.. gehorige kamers, leuk animatieteam niet opdringerig doen erg hun best..

Niet voor herhaling vatbaar

Sylvia
1-11-2016

Wij verbleven in mar amants 1. Mooie kamer, bedden niet echt geweldig, redelijk balkon. Schoonmaak prima in orde. Het hotel gaat op 1 november dicht en in de omgeving was het meeste al gesloten. Geen ligbedden op het strandje. Strand bij het hotel is zowiezo waardeloos. Chill out terras buiten gebruik. Alle drank in plastic glazen of schuimplastic bekers 😠 Maaltijden niet bijzonder, maar wat je kan verwachten bij een drie sterren hotel.

SAN Antonio niet echt een leuke plaats in deze tijd van het jaar.

Prima!

EVB
29-9-2016

Overplaatst vanuit een ander hotel. Gezien de recencies nadrukkelijk gevraagd naar het eerste gebouw en daar waren we ook wel blij om. Een zeer vriendelijk ontvangst, heel hartelijk! Dit was eveneens bij de 2 meiden van de animatie die alle kinderen er heel nadrukkelijk bij betrekken. Verder was de animatie niet spectaculair, gewoon prima. De 2 zwembaden in het eerste gedeelte zijn mooi. We zijn hier niet heel veel geweest omdat de baden in het 2e gedeelte wat mooier waren en je hebt daar meer zon. Je zit daar voornamelijk tussen de engelse maar die waren niet zo erg als in ons vorige hotel. Het eten was ook gewoon goed en gevarieerd. Het Wifi is ook goed maar wel betaald, dat is minder.

Wij sliepen aan de andere kant van het hotel waar de goederen werden gelost elke nacht om stipt 03.30 uur. Dat ging echt ontzettend hard dus wij waren standaard rond die koers wakker. De kamers waren over het algemeen wel heel gehorig...

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azuline Hotel Mar Amantis in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azuline Hotel Mar Amantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.