Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• 9romke kooistra26-06-2015

goed hotel!

We zijn er net 11 dagen geweest, met onze zoontje van 1. Vonden het een goed hotel! Personeel echt geweldig, vooral voor onze zoontje. Zeker voor herhaling vatbaar

Met jonge kinderen

• 8Van Eeuwijk22-06-2015

Pas gerenoveerd hotel met praktische ligging

Ideaal voor kinderen door speeltuin en afgeschermd kinderbad.Sportfaciliteiten ook prima ,maar animatie voor volwassenen(s'avonds)ondermaats.Restaurant met goed eten en redelijk sfeervol en bovendien goed georganiseerd.Neem geen kamer pal naast de lift(lawaai) en alle kamers zijn gehorig.Wel punctuele schoonmaak en goed verversen van de handdoeken en een moderne flatscreen.Wij hadden wel een gerenoveerde premium kamer met toegang tot adult zwembad etc.Goede controleurs op orde en dat is ook nodig met veel britse gasten die (te) veel alcohol consumeren en zich verbaal ook laten gelden.Maar wij zouden er zo weer terug gaan door het vriendelijke personeel,het smakelijke en diverse eten en de prima ligging.

• 6Manuela04-02-2015

Gedateerd maar netjes

Dit is een gedateerd hotel maar alles in netjes. Het eten maakt erg veel goed. Animatie overdag was ok s avonds niets te beleven in het hotel. San Antonio te voet goed te doen langs een leuke boulevard (geen winkels) in San Antonio zelf ook weinig leuke winkels, allemaal dezelfde souvenirs winkels. Strand tegenover het hotel, de weg over steken, stoelen tegen betaling.

• 8Jansen05-10-2014

Dit hotel verdient een beoordeling !

Een weekje op Ibiza aan de westkust, St.Antoni , een gezellige stad met een prachtige boulevard met vooral normale betaalbare prijzen. Bergatin ligt vlakbij het strand op loopafstand van vele kroegen en boulevard. De boulevard geeft een ruime keus in bootexcursies en watertaxi's.Wij hadden een voorkeur aangegeven op de 5e verdieping omdat ik gelezen had dat het en erg gehorig. Dit is ook zo en dat komt omdat de gangen betegeld zijn. We kregen de allerlaatste familie kamer (517) met zwembaduitzicht. Eerste indruk : prima en schoon !All-inn was echt top, in overvloed zelfs en niets was te gek. Alcoholische dranken, ijsjes, tosties, kon je bij de bar bij het zwembad krijgen. Animatie stelde niet veel voor en erg engels gericht. Dan waren er veel engelsen die erg aanwezig zijn de gehele dag door, veel drinken en dat gaat gepaard met wat overlast af en toe maar daar werd goed opgelet door de bewaking. Zwembad is erg schoon en groot genoeg.Groot nadeel:bezette bedden, werd niet bewaakt!

• 7mevrouw Kreike-Schouten08-06-2014

J

Goed hotel . Voldoende keuze met eten. Ligging net buiten het drukke san antonio. Bushalte vlakbij dan kan je zo naar de mooie strandjes.

• 7Lisa08-12-2013

Superrr

Super hotel, alles dichtbij, mooi zwembad, genoeg te eten en drinken. Enige minpuntje was de familiekamer, dit is gewoon een normale kamer met een extra bed.

• 8R. Kosmann08-08-2013

Prima hotel

Heerlijk hotel, goede ligging en een prima prijs/kwaliteitsverhouding

• 8Ron Luiten02-07-2013

goed hotel en prima gelegen

Ben hier van 19 t/m 26 juni 2013 geweest. Een goed hotel, schoon, netjes, prima eten (niets op aan te merken) en een perfecte ligging tov strand en opstapplaats boottaxi naar bv strand Cala Bassa of Cala Conte, of centrum San Antoni (is overigens goed te lopen circa 25 min.) Enige minpunt is misschien de aanwezigheid van vele engelse jongeren in het hotel; geregeld in de rij moeten staan bij de bar om wat te drinken te krijgen (bestellen vaak 4 consumpties pp). Overigens geen last gehad van lawaai ed van 's nachts laat thuiskomende jongelui). Volgend jaar zeker weer terug.

• 9Stefan06-09-2012

Prima Hotel!

Net terug van een weekje Bergantin, het verblijf is ons prima bevallen. Goed en gevarieerd eten, goed all inn drank aanbod. Restaurant werd ook telkens steeds schoongehouden. Kamers waren netjes en schoon, beetje gehorig maar niet storend. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ook aan de receptie wordt je prima geholpen. Er verblijven veel engelse toeristen zowel oudere als jongeren, deze zorgde voor geen problemen. de afstand naar t centrum om te gaan stappen is z``n 2km lopen. Ligging is verder prima. je ligt in t rustigere gedeelte van St antonio. Er zijn ook genoeg animatie mogelijkheden aanwezig.

Met vrienden

• 2Roy02-08-2012

Wat een ramp!!!

Van de naam Bergantin kunnen ze beter Engels Feest en Breek Hotel maken. Na 2 keer navragen bij touroperator voor de boeking of het een familiehotel was(ivm kleine kinderen) werd ons dit verzekerd. Helaas helaas. Vanaf 2 uur snachts werd het hotel compleet op stelten gezet door dronken engelsen. Plassen van het balkon boven ons, naaktlopen op de gangen, de deuren er zowat uit slaan, bellen op je kamer telefoon, niks was ze te gek.De nachtportier had het de eerste nacht echter te druk met kaarten op de pc en de 2e nacht vertelde hij doodleuk dat als ze niks kapot maakten hij niks kon doen. Voor ons een teken om te verkassen. Via bemiddeling van touroperator toch een leuke vakantie gehad in Santa Eulalia in hotel Orquida. Voor gezinnen; Ga NOOIT naar Bergantin

Met jonge kinderen

2 tips over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Van Eeuwijk, 22-06-2015

Vaarexcursies boeken op de kade vlakbij (voordelig) hotel amantis1 vandaar is er ook een voetveer 3€ naar de overzijde van de baai

• Jansen, 05-10-2014

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam! Wifi is tegen betaling maar vrijwel alleen op de kamer beperkt toegankelijk. Eetzaal was niet echt een "vreetschuur" maar mocht van mij wat gezelliger aangekleed worden maar ach je eet wat en bent daar weer weg. Voor ons geen probleem, heb ik wel eens erger gezien. Eten werd vers bereid.Het klimaat was er geweldig, lekker windje erbij en erg warm.Daar waar we voor kwamen !

1 vraag over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Alfons, 06-05-2017

hotel azuline bergabtin

is er een spar winkel dicht

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages